Travesia Garraf-Sitges 10km 02/10/10

Travesia Garraf-Sitges 10km 02/10/10

04 Oct 2010 08:19 #41 per korfbaler (Associat/da)

en korfbaler va patir unes greus rampes que el van obligar a desistir  :beurk:


Doncs si......em vaig quedar al km8. A part dels problemes amb el neopré, on a l'avituallament del km3 ja tenia ferida feta al coll, a nivell de natació be fins l'avituallament del km7. Just abans d'arribar, en un canvi de sentit una mica brusc per encarar cap al vaixell ja em vaig notar una punxada al bessó. Des de l'avituallament del km3 havia anat tota l'estona amb una noia d'Alacant. Els kms van anar passant a 20-25min/km, segón la posició de les boies.
Havia agafat 3 gels que m'els havia posat sota el neopré a les cames, com havia fet al Cap de Creus. Peró al anar a buscar el primer al km3, ja els havia perdut tots  :'( :'( . Així que platan, aquaius i Coca Cola.
Al sortir de l'avituallament del 7 ja no em sentia be les cames, i al poc temps, ja notava el bessons i els isquios. Vaig nedar una estona d'esquena amb peus de braça i sembla que anava be, peró al tornar al crol, una altre vegada. Així vaig anar fent fins poc abans de la boia del km8 on em vaig haver d'aturar perqué no podia amb el dolor. A la que em posava a nedar una altre vegada les estrabades i els dolors començaven abans. Així que vaig decidir no patir més  :'(
Aixecada de braç i rapidament un caiak preguntant que passava. Li dic que em retiro, aixeca la plata i toc de pito, i els dos minuts vaixell d'assitència al costat. No podia ni pujar al vaixell. Vaig mirar fer uns estiraments a les escaletes, i poc a poc vaig poder pujar els 4 esglaons. Em van atendre motl be  8) i a l'estoneta va venir una zodiac que em va portar fins la zona d'arribada, ja que el vaixell havia de continuar a la seva possició d'assitència. Un 10 per l'organització en aquest sentit  :yes:

Felicitar al u_ktan i l'Albert75  :yipi: per acabar i aconseguir un nou repte (quin serà el proper?  ;)), i a la caloreta, dragan, nemo i tortugueta per venir a animar a la sortida i l'arribada. L'any vinent us toca a vosaltres  :he:

Per la meva part, ara tint tots els dubtes possible per La Bocaina. Primer per la ferida al coll (algú sap un "apósit" que sigui resistent a l'aigua?) i segon pels problemes de les rampes. Quan vaig entrenar per l'Ironman que vaig patir rampes a l'inici dels entrenaments quan feia cursa i natació, peró durant aquesta preparació no n'havia patit. Quin podria ser el problema? deshidratació? falta de gels?......massa dubtes a 15 dies vista  :oops:


La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2010 11:57 #42 per bego (Visitant)


L'any passat molts pensaven que erem uns deixerebrats quan deiem certes coses. Els objectius els hem complert i amb escreix  :love:


Jo segueixo pensant que sou uns deixerebrats, amb coloraines i psicodèlics  :whistle:. Bona gent. Però deixerebrats sense remei!  :love:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2010 12:56 #43 per u_ktan (Associat/da)
Desgraciadament la gran alegria d'acabar aquesta fita s'ha vist afectada per els impediments que van fer abandonar a en Toni no per culpa de les seves capacitats sino per un maleït i desafortunat dia, on quan les coses no xuten no hi ha rés a fer, i més val ser inteligent que rematar-ho amb alguna cosa pitjor. korfbaler,.. ets un campió i estic segur que tots celebrarem la teva gran fita a la Bocaïna  :wink2:

La nostra guerra, la de l'Albert75 i meva era una altra,.. simplement acabar una travesa de 10km, passar una bona estona, i gaudir d'un matí passat per aigua. Evidentment ningú és tant xulo per no dir que no es pateix en una distància així,.. però tranquilament i anant veient passar les ones i unes quantes meduses, la nostra fita era simplement arribar  :he:.

Un cop arribat a Port Ginesta, em trobo amb l'Albert i en Toni,... noto que els tres estem bastant tranquils,.. els meus petits entrenaments a piscina em deien una cosa clara,... el meu "coco" havia d'aguantar del 6 al 7. Sabia que arribava sense gaires problemes al 5 - 6,.. l'incògnita estava en el 7, i un cop arribat al 8,.. l'amor propi la l'escasa tossuderia que un pot arribar a tenir, haurien de sortir a la llum per fer-me arribar. Tot s'ha de dir,.. la visita d'en dragan, la klureta, la tortugueta i en nemo, ...que hi hagi gent que s'aixequi a hores intempestives per venir-te a saludar i animar-te et donen una injecció d'energia inexplicable,.. i saber que tens uns amics que t'esperen a l'arribada per compartir aquesta alegria amb tu... et fan espavilar en qualsevol moment tendre que puguis tenir. Moltes gràcies!!!!  :love: :love: :love: :love:

No tinc gaires anècdotes a explicar,... vaig anar enganxat d'en Cari (l'albert),.. fins al km 9  :whistle: i una noia amb el cabell pelroig ens va acompanyar tota l'estona amb una canoa i va vigilar que estiguessim bé, molt riallera, molt agradable i en tot moment ens va estar animant moltíssim  :love:. Les barques, els avituallaments i el seguiment que teniem per part de l'organització va ser increíble. En tot moment em vaig sentir molt protegit per l'organització. No seria mala idea que els organizadors dels triatlons es fixessin una miqueta més en aquest sentit,.. no dic que tinguin aquest rati d'una canoa per cada 3 - 4 nedadors, però tenir embarcacions, la creu roja, zodiacs,.. i saber que en un moment els tens allà, a un el tranquilitza moltíssim.

Molt content de compartir una experiència d'aquest tipus amb un tio tant maco com l'Albert. Nen,... ets un crack!!!!  :love:

Tinc unes quantes fotos,.. una barreja entre les de l'organització i les que ens va fer la nostra estimada claca  :love: . Les podeu veure aquí

Moltes gràcies!!!!!!!  :yipi: :yipi: :yipi:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2010 13:09 #44 per u_ktan (Associat/da)

Per la meva part, ara tint tots els dubtes possible per La Bocaina. Primer per la ferida al coll (algú sap un "apósit" que sigui resistent a l'aigua?) i segon pels problemes de les rampes. Quan vaig entrenar per l'Ironman que vaig patir rampes a l'inici dels entrenaments quan feia cursa i natació, peró durant aquesta preparació no n'havia patit. Quin podria ser el problema? deshidratació? falta de gels?......massa dubtes a 15 dies vista  :oops:


tens el Compeed i hi ha com una espècie de rotllo semblant al de forrar llibres que es ven a les farmàcies que és resistent a l'aigua. A veure si l'squash es passa per aquest fil i en sap dir el nom,.. si no, ja ho preguntaré.

,.. per lo de les rampes,... mal dia,... molta calor, aigua massa calenta (24º) per estar tanta estona dins un neopré,.. jo vaig suar i de lo lindo,..  quan vaig veure que va sortir el sol mentalment vaig patir,.. i quan els núvols el van tapar vaig respirar més tranquil,... no sé,... tot i menjar molts plàtans i respectar cada avituallament al 100% jo per la tarda no parava de beure aigua,.. francament mai m'he trobat tant mancat de líquid.

Cuida't!!!  :love: 


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2010 15:37 #45 per ALBERT75 (Associat/da)
Bufffff com explicar-ho... ni puta idea.. (akesta nit amb mes calma fare una cronica a veure que surt)...

Impresions generals (a "bot pront")..

1.- GRACIES YUKI GRACIES YUKI GRACIES YUKI ... espectacular 3 increibles travesses aquest 2010, simplement espectacular, totes elles tancades amb un "atxasu" d'ultim minut  :rofl: :rofl: ... pero compartir aquestes experiencies i patiments amb un tio que val la pena ho fa més gran.

2.-  Gracies als que vau vindre tan a primera hora, com a útlima... això arriba moltissim, ajuda que no us ho podeu ni imaginar... i fa pensar que en els moments durs un ha de tirar....
Suposo que no vaig ser gaire expresiu a la arribada però el dolor em podia en aquells moments... sorry sorry...

3.- Una de les millors coses que he fet mai... 10 kms nedant en aigues obertes... senzillmaent un paratje espectacular, una prova dura pero que val la pena provarla prendre-s'ho amb la calma...

4.- La organització un 11 nens... val la pena (per a mi) pagar la pastarrufa ke vam pagar pero tenir la seguretat en tot moment que no et pot passar res, vaig tenir un Kayak (i molt simpatica) durant 10 kms al meu costat animant-me i demanant que necesitavem amb tot moment, al final no podia ser d'altre manera, abraçada a la noia i agrairli mil vegades l'ajuda durant 4h que em va donar...

5.- Jordi mamón... et dec un atxasu en alguan prova de l'any que ve... ke kede claro  :love: :love:

Bé despres hi dedicare una mica més de temps a pensar en la crónica...

Toni, ets molt gran.. i estic convençut que tan al Radikal com a la Bocaina ho faras puta mare.... molt de puta mare... ja veuras...


10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2010 23:24 #46 per maria (Associat/da)
Enhorabuena chicos,sois muy muy grandes!!!!!!!!!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2010 11:30 #47 per Jaume Carol (Associat/da)
Quina aventura més maca ¡¡¡ Felicitats ¡¡¡¡

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.