Travesia Cap de Creus-Cadaqués 6'5km 04/09/2010

Travesia Cap de Creus-Cadaqués 6'5km 04/09/2010

01 Set 2010 20:01 #41 per rubens (Associat/da)
Esteu grillats!  :666:

Només de llegir el que voleu fer... m´ofego!  :winktongue:

Aixó sí! MOLTA SORT DISSABTE!!   :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2010 20:37 #42 per korfbaler (Associat/da)

Esteu grillats!  :666:

Només de llegir el que voleu fer... m´ofego!  :winktongue:

Aixó sí! MOLTA SORT DISSABTE!!   :great:


rubens l'any vinent has de venir  :yes:
Qui està grillat?  :intello:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2010 17:06 #43 per ALBERT75 (Associat/da)
jo demà divendres a les 20 h estare alla per escoltar el briefing i despres anire a dormir a Begur...

A quina hora estareu alla el dissabte al matí?

demà hi haura algú de Correcat al Briefing?

pel tema del radikal swim..... jo fare només una de les dos
o
Marnatón Sitges - Gava
o
Radikal

només hi ha una setmana de difernecia

de moment si haig d'escollir escolleixo el Marnatón Sitges - Gava (tot i qeu el paissatge es molt pijtjor) la distancia es superior i m'encantaria aquest any tancar pensant que he pogut fer 10 kms a mar.... seria la bomba... abans (entre una i altre marnatón si tinc pebrots d'apuntarme a la segona, fare 1 tiradeta llarga de 7 kms altre cop.. algú s'apuntara  :whistle: :whistle:)...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2010 10:05 #44 per juavalga (Visitant)
Animalots de l'aigua, dofins i resta de grillats..... :he: :he:

MOLTA SORT PER DEMÀ i bona mar  :whistle: :whistle: :whistle:

Albert75 deixa de pendre això, que t'estas tornant del reves  :intello: :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2010 12:03 #45 per ALBERT75 (Associat/da)
jijij ij he de pendre de tot jajaja.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2010 12:33 #46 per Serju16 (Visitant)
Albert , jo dormo a cadaques ( em tocara matinar , tinc dorsal molt alt) i la intencio si arribo a temps es estar al brifing a les 20.00 hores .

jo també tinc intencio de fer la radikal , la tinc al costat de casa ; Sitges no la fare  :intello:

fins despres

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2010 12:59 #47 per oliveras (Associat/da)
Moltíssima sort a tots, i que el mar estigui calmadet!!!!  :great: :great: :great: :great:

3:06 (1000m Corredors.cat'10) - 5:30 (Milla Montcada'10)
38:25 (Nassos'11) - 1:24:00 (Tarragona'11) - 3:03:36 (Castelló'12)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2010 17:31 #48 per Xeix (Associat/da)
Ja teniu l'anaguet i els "manguitus" preparats?  :he:

Doncs a passar-ho bé  :party: :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2010 18:00 - 05 Set 2010 18:40 #49 per korfbaler (Associat/da)
Bon dia ahir per nedar al mar. Bon temps i gens de vent. Peró sensacions molt dolentes  :'( :'( :'(
De cara a la meva preparació per La Bocaina, ha estat l'estiu que més he nedat, peró el dia de la prova....no he estat fi. Potser que no m'he agafat aquesta Marnaton com una "prova final", i el fet d'entrenar durant la mateixa setmana em va fer que als 15 minuts de cursa, i no estar acostumat al neopré,  ja tenia els hombros molt carregats i sense poder apretar al nedar. Almenys es el que ara vull creure que va passar  :neutral:  2h 16minuts, el mateix temps que fa dos anys. El ritme de "tran-tran" no va donar per més. A més, he anat molt desorientat, sense saber en molts moments on estava. Potser per la mica "d'agobio" per portava a estones per no anar a gust. A part de 3 "excursions" que em vaig marcar sortint-me del tot de la traçada que s'havia de fer
La veritat que es un luxe nedar al Cap de Creus. Anar cap al punt de sortida amb el trenet mentres surt el sol per darrera del mar ja es espectadular  :yes:
Durant l'espera, xerrada amb el u_ktan, Albert75 i Serju16, i més tard vam poder saludar a en ferreret. Encara que es va donar la sortida única, l'espai del mar obert va fer que fos molt neta i sense cops. El paissatge  :love: :love: No se que podran dir la resta de companys, peró es una travesia moooooolt recomenable per fer una cosa una mica "més llarg". Per a mi, la organització cada any millor  8)

A partir d'ara a continuar acumulant kilometres de cara a la Marnatón Castedells-Sitges, de 10km a inicis d'octubre, a 15 dies de La Bocaina

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2010 18:43 - 05 Set 2010 18:51 #50 per korfbaler (Associat/da)
Per cert, a les classificacions he vist que han posat 6'7km.   :surprised:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2010 00:13 #51 per Serju16 (Visitant)
Bones ,

Era la primera travessa  d'aquestes caracteristiques i distància que feia i la veritat es que el divendres ja estava força nervios, vam marxar amb tota la familia i gent del Ac Xaloc cap a cadaques per recollir dorsal i dormir en un hotelet del poble; allà em vaig trobar al l'albert 75 amb el que vaig estar xerrant una estona.

dissabte com tenia un dorsal força alt 374 em tovaba matinar ja que tenia el primer torn de trenet , allà em vaig trobar amb el korfbaler i vam fer el trajecte junts , mes tard es van afegir l'Albert75 i el U_ktan ; al ferreret no el conec personalemnt i no el vaig veure  :grrrrrr:.

xerrada de grup , vaselina per un tubo  :whistle: i cap a l'aigua amb un quat d'hora de retard , parlem amb el yuki de quin temps creiem que farem i li dic que entre 2h15'/2h30' i diem d'anar plegats i controlant nos entre tots.

la veritat es que el mar estava ideal , no feia  vent , no havien onades , cap de creus dia genial......

donen la sortida i comencem a nedar  , la veritat que la sortida era mes neta( cops) del que m'esperaba , agafo el meu ritme de creuer  però als cent metres ja no veia al grup  , paro , aixeco el cap i no els vec  :grrrrrr:  :'( i em poso de nou a nedar.

si he de ser just em vaig trobar molt be i a gust nedant , a l'igual que el korfbaler vaig fer unes tres excursions pel cap de creus sense que cap caiac m'avises..... de fet em vaig passar el primer avituallament sense veurel  :grrrrrr: i vaig tirar fins el segon cap el Km 4,2 on vaig parar i pendrem u gel.

despres excursio cap al sentit contrari de la bahia, fet que em va fer agafar una emprenyada monumental , pujar el ritme  i pagar-ho a falta d'1 km on em va començar a passar molta gent

tot i això molt content , be contentissim i molt sorpres pel temps 2h1'59'' ja que fins l'arribada no el vaig mirar en cap moment.

vaig estar buscant a la resta de correcats ( creia que ja haurien arribat) però no els vaig veure , despres a veure la marnaton kids amb la petita i cap a casa ..... això si l'any que be repeteixo......

Albert, jordi, toni us vaig estar buscant però no us vaig veure  :whip: :whip: , m'hagues agradat una St amb vosaltres i xerrar una estona.

apa siau

Sergi :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2010 00:15 #52 per ferreret (Associat/da)
Toni, me sap greu lo de les sensacions, pero lo important es que a la Bocaina no repeteixis lo del neopre. Quan te llegia recordava la primera triatlo on varen venir a veurer-me els meus fills. Jo estrenava neopre , no mel vaig posar be i me vaig agobiar tant que vaig estar a punt d'abandonar. No ho vaig fer per ells, pero vaig sortir el penultim de l'aigua

Encar avui quan vaig a correr el meu fill me diu aixo de "... pero no seras l'ultim, eh pare" :whistle: :whistle:

Per la meva part vaig gaudir de la cursa pero vaig anar tot el temps tambe molt desorientat, no vaig trobar cap avituallament, pero el dia era tan impresionant per nedar que no es podiar fer eltre cosa que gaudirlo. El meu temps 2H22'  , molt millor del que m'imaginava
Me va agradar molt trobar ja al parking a u_ktan ja que va esser la primera persona que vaig veure

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2010 00:19 #53 per ferreret (Associat/da)
Serju16  enhorabona. Un gran temps,..  amb excursions incloses  :whistle: :whistle: :whistle:

Espero coincidir algun cop amb tu i parlar abans de la cursa

Fins aviat

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2010 08:13 #54 per Oriol_TBID (Associat/da)
Moltes felicitats a tots!!!  :party: :party:

A gaudir-ho!  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2010 14:23 #55 per ALBERT75 (Associat/da)
Jo com sempre passo tard..... soc un desastre...

Res cuatre comentaris, (inetntare fer aquesta setmana una cronica com deu mana al blog)... he d'agrair molt l'ajuda increible d'en Yuki durant 2h.... (Calu, al final em va fotre atxasu  :great: :great:).. en serio.. moltes gracies Jordi... vaig anar realment lent... tot i que el kms 2 el pasavem en 35'.. a partir d'aqui vaig pillar un globo que ni el nen petit dela pelicula UP diossss.. em costaba seguir una linia recta.... el temps es va anar alentint molt.. i el pobre Jordi no feia res més que animar-me....
Unica cosa horrorosa... el gust de tragar aigua de mar despres de haver menjat el platan de l'avituallmaent que em va fer vomitar una bona estona.. ke hi farem...

Total 2h35'... i molt content per haver conseguit la 3era fita d'aquesta temporada (Balaguer, baixada del rio Ebre i Marnatón) i pensant que la 4arta abans de tancar la temporada te bona pinta (2ona marnatón)... prenent-m'ho diferent i no fent perdre tan de tmeps al Jordi, ja que no el lligare amb una corda com vaig fer aquesta vegada...

Jordi..  :love: :love:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2010 19:18 #56 per korfbaler (Associat/da)
Han publicat un VIDEO resum http://marnaton.blogspot.com/2010/09/el-video-de-la-iii-marnaton-edreams.html

i FOTOS, algunes d'elles molt "xules" fetes des de un avió, on es pot veure les fileres de cayats que envoltaven als nedadors  http://picasaweb.google.es/marnaton/201009IIIMarnatonEDreamsCapDeCreusCadaques#

Us animeu a participar l'any vinent?  ;)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2010 08:46 #57 per ALBERT75 (Associat/da)
JO hi torno segur segur el 2011 i a només 4 setmanes del meu primer IM.....

Vaig verue el Video i ja m'he pillat les fotos, també les he posades al blog.. son super espectaculars.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2010 15:40 #58 per maria (Associat/da)
A jaime y a mi nos encantaria...pero no se si nos queda un poco lejos todavia!!!
Claro, que queda un año entero de preparacion!!!
En fin, ya veremos...
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2010 17:41 #59 per ALBERT75 (Associat/da)
Maria con mucho entreno y muchas ganas todo se puede hacer... simplmente es increible... es duro .. realmente duro, pero poco a poco se puede conseguir.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2010 17:57 #60 per korfbaler (Associat/da)
maria, aun siendo una traveisa de 6'5km y estar muy lejos de Barcelona tiene un gran éxito de participación por lo "chula" que es. El viaje hacia la salida, el "marco" del Cap de Creus, y todo hacen que sea incomparable  :yes:
Ya sabes, para el año que viene, OBJETIVO !!!
Mírate las fotos y se te iran poniendo los dientes largos  :intello:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats