Hola a tots !!
Diumenge aprofintant que havíem pujat al TRI de Zarauz ( El
Dragan va fer una gran cursa :love: ) vam estar passejant per Donosti.
Estàvem mirant la Concha quan amb la
Tortugueta vam comentar la llàstima de no haver portat els nostres super neoprens per nedar una miqueta per les aigües del cantàbric.
El
nemo es va iluminar i va fer la gran proposta !!! :surprised: :surprised: :surprised:
QUEDADA DISSABTE 13 DE NOVEMBRE A LES 11.30 APRXIMADAMENT.
Aquells que vulguin podran fer uns metres al Cantàbric.
De la Conxa a la Illa de Santa Clara hi han 1100m
De la illa de Santa Clara a Ondarreta 400m
Ondarreta al punt de sortida 1250m
La volta sencera 2750m per agafar una miqueta de gana !!
Podrem lluir el nostre super casquet de corredors.cat ....
Després de la remullada. Podem anar a dinar a un restaurant que pinta molt bé ( fan grups ) a Errenteria. Nosaltres vam estar aquest diumenge i està força bé. ( restaurant Vaben Berri )
Vaig demanar preu de menus surten entre 25/35e.
Què tal us animeu !!!
Aquells que no vulguin nedar també poden venir a fer ambient i veure com quatre matats ens posem a l'aigua ( potser una mica freda ) i després dinar .... i seguirem amb pinxos i .....
Caloreta