101 Copa Nadal de Natació

101 Copa Nadal de Natació

21 Des 2010 16:05 #61 per maria (Associat/da)
Sabeis la canción que dice....I am feeling like a chicken on a rainning day?....pues eso, y encima frio...

Será una experiencia INOLVIDABLE¡¡¡¡¡¡¡¡

m
El tema ha estat tancat.
21 Des 2010 18:45 #62 per pereramo (Visitant)
On és la sortida,má agradaria anar.
El tema ha estat tancat.
21 Des 2010 21:53 #63 per ALBERT75 (Associat/da)
la sortida es desde el maremagnum

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
23 Des 2010 12:44 #64 per Eva D (Visitant)
Com i on ens trobem? Quina roba portem? No sé... algú que tingui l'experiència de la cursa... ens en pot donar quatre consellets?  :whistle: porfi... :yes:
El tema ha estat tancat.
23 Des 2010 15:43 #65 per u_ktan (Associat/da)

Com i on ens trobem? Quina roba portem? No sé... algú que tingui l'experiència de la cursa... ens en pot donar quatre consellets?  :whistle: porfi... :yes:


ens podem trobar a les carpes de recollida de dorsals,..

per el tema roba,... banyador imprescindible  :wink2:,.. i per lo altre.. una bona dosi d'humor  :he:


El tema ha estat tancat.
23 Des 2010 16:06 #66 per dragan (Visitant)
que us vagi molt bé marikites !!  :clown: :party: :party: :party:

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
23 Des 2010 16:14 #67 per u_ktan (Associat/da)
Alaaaaa,... Com et passes amb el cari, no???? Pobret!!!!


El tema ha estat tancat.
23 Des 2010 17:09 #68 per Jaume Carol (Associat/da)
Hello:

Una mala noticia, y es que NO se han equivocado y estamos todos inscritos. Link a la página de información:

http://www.cnb.es/club-natacio-barcelona/notSecc.asp?id=2

Paso un reportaje bonito...

http://www.youtube.com/watch?v=hPXZFXHILmY

Y sí, please, cualquier información práctica es bienvenida... por ejemplo... ¿dónde están las carpas? parece que hay vestuarios, ¿verdad? , ...

Un abrazo,

Jaume
twostones


Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
23 Des 2010 17:50 #69 per Eva D (Visitant)
Gràcies, Jaume!! Tota unes troballes!
D'aquest senyor em quedo amb "Quan surts de l'aigua saps que fins l'any que ve no tornaràs a passar fred" (que en realitat és el meu objectiu... :whistle: :whistle:). El que no sé és si tornes a passar fred a partir de l'1 de gener o fins al 25 de desembre de l'any següent...
El tema ha estat tancat.
23 Des 2010 18:59 #70 per ALBERT75 (Associat/da)
Dragan... nena jo???? mira xaval... el ke ni s'apropa perke si no va a l'aigua... ja saps qui es..  :whistle: :whistle:

Informació practica'???

doncs els dorsals es recullen a les carpes qeu veureu en la zona d'arribada de la competició (just al costat oposat del maremagnum)... hi ha vestidors?? home.. son uns tendals tipus haima arab que pasa un viruji que te cagas.... donen caldet calent per quan surts....

si hi ha algú que ens pot aguantar i portar a l'arribada els vernusos ens fara un favoras...  :whistle: :whistle: (dragan calu ke feu???)=

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
24 Des 2010 11:10 #71 per SigmaOmik (Associat/da)
Ei, nois i noies,

que us ho passeu molt bé! Aquest any tenia intenció de fer-la, però circunstàncies diverses m'ho impedeixen. L'any que ve ho intentaré més fort.

Bona Copa Nadal i Bon Nadal

SAlvador

El tema ha estat tancat.
24 Des 2010 16:11 #72 per Jaume Carol (Associat/da)
A que hora quedem?

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
24 Des 2010 16:24 #73 per Eva D (Visitant)
Va bé a les 11? Els organitzadors diuen que s'hi ha d'estar mitja hora abans... Nosaltres mitja més... 11h va bé? Foto correcuack imprescindible!!
El tema ha estat tancat.
24 Des 2010 19:10 #74 per Barcelona92 (Associat/da)
A les 11 FotoCorreCuak.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
24 Des 2010 19:21 #75 per Enric59 (Visitant)
Abrigueu-vos, que fa fred!

Que vagi molt bé! I bon Nadal!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
24 Des 2010 19:27 #76 per PereBoss (Associat/da)
Jo és una cosa d'aquelles que tinc pendent de fer per quan sigui gran  :whistle:

Potser l'any vinent que ja faré mig segle serà el moment.

Molta sort a tots i BON NADAL  :party:

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer
El tema ha estat tancat.
25 Des 2010 15:04 #77 per u_ktan (Associat/da)

.... no hi havia per tant!!!!  :whistle:

:he: :he: :he:

com es nota quan portes una bona temporadeta sense fotre brot  :beurk:


El tema ha estat tancat.
25 Des 2010 18:12 #78 per Eva D (Visitant)
Una passada.  :love: :party: :party:
Mai de la vida hauria pensat que seria capaç de fer-la, i aquí està, feta i AL SAC!!  :party:
Gràcies a tot@s amicg@s CoRReCuaCs, als companys del CN Vilanova, Barcelona92, Marta i Santi, Albert75, Maria, Jaume, Upe, u-ktan, Caloreta gràcies per venir, sou uns cracks, feu que allò difícil sembli senzill i allò impossible abastable. :yes:
El tema ha estat tancat.
25 Des 2010 19:37 #79 per jordi mas (Associat/da)
Felicitats Eva.
Ets molt valenta, a mi m'agradaria provar-ho però de moment no m'atraveixo.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017
El tema ha estat tancat.
25 Des 2010 20:40 #80 per maria (Associat/da)
Compis....lo hemos logrado, oe, eo,oe, eo !!!!!!!!
Ha sido genial compartilo con vosotros CorreCRACS!!!!
M
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats