Una passada. :love:

Mai de la vida hauria pensat que seria capaç de fer-la, i aquí està, feta i AL SAC!!

Gràcies a tot@s amicg@s CoRReCuaCs, als companys del CN Vilanova, Barcelona92, Marta i Santi, Albert75, Maria, Jaume, Upe, u-ktan, Caloreta gràcies per venir, sou uns cracks, feu que allò difícil sembli senzill i allò impossible abastable. :yes: