101 Copa Nadal de Natació

101 Copa Nadal de Natació

25 Des 2010 21:07 #81 per merce008 (Associat/da)
FELICITATS!!!!!!  (quina enveja em feu :he: :mdr: :yes:) :yipi:
El tema ha estat tancat.
26 Des 2010 14:36 #82 per maria (Associat/da)
Que correcuakys... Alguno con mocos del remojon de ayer?
M
El tema ha estat tancat.
26 Des 2010 18:58 - 27 Des 2010 09:53 #83 per Upe (Visitant)

Que correcuakys... Alguno con mocos del remojon de ayer?
M


Jo em noto en perfecte estat. Ahir va ser més la por prèvia que, un cop a l'aigua, nedar i nedar i ja està. Vaig passar més fred abans i després que durant. Va ser molt divertit. I vam tenir un guardabarnús fantàstic: una joia!
Em vaig tirar de cap des de la barcassa i, no sé si per l'impuls, les ulleres se'm vam moure i, un cop a la superfície no gipava gens, però vaig començar a bracejar i als pocs segons vaig intentar recol·locar-me les ulleres, però no podia: total que vaig nedar sense ulleres.

Ah i l'aigua bastant neta, com a mínim de brutícia visual!; després, a casa, una bona dutxa i tots els oligoelements del port van sortir amb el sabó.

Us ho recomano: VISCA la copa de Nadal!
El tema ha estat tancat.
26 Des 2010 22:29 #84 per ALBERT75 (Associat/da)
jo amb mal de coll jajajjaja ke hi farem....

Per cert encantat de veure a tothom ahir... m'ho vaig passar teta..

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
27 Des 2010 09:54 #85 per Upe (Visitant)

Jo és una cosa d'aquelles que tinc pendent de fer per quan sigui gran  :whistle:

Potser l'any vinent que ja faré mig segle serà el moment.

Molta sort a tots i BON NADAL  :party:


PereBoss l'any vinent no t'ho pensis dues vegades. És molt divertit i, entre una cosa i una altra, tampoc passes tant fred!
El tema ha estat tancat.
27 Des 2010 10:11 #86 per caloreta (Visitant)
Us admiro !!!!  :mdr: :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:


Felicitats a tots els craks que vau fer-ho ( i a sobre disfrutar ) ..... Jo em conformo cada any en anar a animar !!!! No em feu gaire enveja !!!


Caloreta  ;)

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!
El tema ha estat tancat.
27 Des 2010 10:45 #87 per Upe (Visitant)

Us admiro !!!!  :mdr: :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:


Felicitats a tots els craks que vau fer-ho ( i a sobre disfrutar ) ..... Jo em conformo cada any en anar a animar !!!! No em feu gaire enveja !!!


Caloreta  ;)


Caloreta, si ho provessis t'hi engrescaries. :smile:
El tema ha estat tancat.
27 Des 2010 11:18 #88 per Eva D (Visitant)
Maria, responent-te... a mi em va passar una cosa estranya. No sé a què és degut.  :neutral:
El dia 25 després de presenciar totes les copes i trofeus (per cert, s'havien oblidat d'una categoria i al final de tot li van donar un premi al "Pato" del Vilanova) i de quedar-me sense veu de tant cridar a la Marta en el podi vaig anar a dinar a casa, solets, amb el meu marit, i vam prendre una mica de vi, ke menus el dia de nadal, oi?
Després de dinar ell em diu: tens la cara plena de faves vermelles!  :eyes: I sí, és cert, estava plena de faves vermelles, sobretot per la cara (les galtes, la barbeta, el front, el coll, i baixava per les espatlles i la part frontal). Em va durar fins la nit, i ahir al matí ja no tenia res. Pot ser que fos el vi, o potser era el port... El cert és que tinc una pell delicada, l'any que ve ja veurem si és de les aigües del port, perquè penso repetir, i no prendré vi. Així us confirmaré si és del port o del vi.
:yipi:
El tema ha estat tancat.
27 Des 2010 17:34 #89 per Barcelona92 (Associat/da)
Bones, jo com sempre quan estic tremolant al sortir... dic que no ho torno a fer mai més. Peró despres torno...

Gran mati amb tots vosaltres... Que Grans Sou  :great: :great: :great:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
27 Des 2010 20:03 #90 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola amics:

Va ser una matinal fantàstica, de rialles, de festa, d’amics, de trobades.  M’ho vaig passar d’allò més bé. Tot comença amb el marcatge. Et graben amb foc de rotulador en els braços el teu numero de dorsal. A continuació camines per la passarel•la de fusta cap al Maremàgnum. Trobades amb Princeses, Prínceps, Reis Mags, Sirenes, Pares Noels, en definitiva amb tot de personatges de la fauna marina i dels pessebres i dels Nadals. Rialles amb els amics del CN Vilanova, i dels Correcuaks. Nervis. Mirades al rellotge. Mirades a l’aigua.

T’arriba el torn. Passes el control i et posant en un corral, com si d’una peça de bestià es tractés, i d’allà al escorxador. Vull dir a l’aigua. Al cap de molt poca estona (cordons que ràpida que va) arriba la barca. T’hi puges. T’acabes de treure tot menys el banyador. El fred ni el notes amb els nervis que tens. Fiques la roba a la borsa i la dones a la zodiac. De cop la barca es separa lentament del moll. Dimoni quins nervis. Comença la gresca. El “No fa fred” es el més escoltat, entre Nadales, Balls, crits de Banzai, aigua que et llencen per aclimatar-te.

La barca s’està posant a lloc, paral•lela al moll. S’escolta el “Preparats”. Jo no vaig sentir res més. De cop tots cap a l’aigua. Jo em vaig llençar de peus per no perdre les ulleres, i vaig bussejar una bona estona per què ningú se’m tirés a sobre. Nedo tot lo ràpid que puc, fins que vaig haver d’afluixar, dons el fred i el començar sense escalfament em fan donar voltes al cap.  Ho veia tot al revés. L’aigua em semblava densa, com si estigués nedant en mercuri. Veig la escala ja molt a prop. Ara estic segur que no serè el primer en morir de les 101 edicions que ja s’han fet. Arribo nedant suaument. La Maria i l’Alex m’abriguen amb el barnús, mentre em porto als llavis una tassa de caldo calent que em revifen.

La veritat es que va ser un dels millor dies de Nadal. Vull fer esmena especial als amics Sergi i Marta que ens han engrescat en aquest mon tan fantàstic. Marta primera de la seva categoria.

Ja desitjant que passi ràpid l’any. Una abraçada especial als Correcuaks i als CN Vilanova.

Molt Bon Any a tothom ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Jaume
twostones




Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
28 Des 2010 14:08 #91 per Upe (Visitant)
Jaume, molt bona la teva crònica. Així, si l'any vinent algú pregunta... i com és això de la Copa de Nadal? Li podrem remetre a la teva descripció. Sí: molt bon ambient, una mica de fred, però tot molt ràpid. I com vam riure!
El tema ha estat tancat.
28 Des 2010 14:13 #92 per Eva D (Visitant)

Jaume, molt bona la teva crònica. Així, si l'any vinent algú pregunta... i com és això de la Copa de Nadal? Li podrem remetre a la teva descripció. Sí: molt bon ambient, una mica de fred, però tot molt ràpid. I com vam riure!

DITTO!! :party: :love:
El tema ha estat tancat.
29 Des 2010 21:09 #93 per Barcelona92 (Associat/da)
Que gran ets Jaume, un crack !!!

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
30 Des 2010 09:17 #94 per bego (Visitant)

Hola amics:

Va ser una matinal fantàstica, de rialles, de festa, d’amics, de trobades.  M’ho vaig passar d’allò més bé.


Bon resum. Al final, encara em fareu enveja i tot  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
30 Des 2010 18:18 #95 per Enric59 (Visitant)

Hola amics:

Va ser una matinal fantàstica, de rialles, de festa, d’amics, de trobades.  M’ho vaig passar d’allò més bé.


Bon resum. Al final, encara em fareu enveja i tot  :whistle:


Per la companyia potser sí, Bego; però no sé si ets capaç d'imaginar el fred que fot! A mitja travessa els braços fan tan mal que no pots nedar!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Des 2010 23:03 #96 per maria (Associat/da)
Que exagerado Enric!! Un poco fresquita si esta, pero si empiezas nadando suave, poco a poco el cuerpo se acostumbra y cuando llegas, te sabe a poco!!!!!!!
M
El tema ha estat tancat.
31 Des 2010 11:59 #97 per bego (Visitant)

Hola amics:

Va ser una matinal fantàstica, de rialles, de festa, d’amics, de trobades.  M’ho vaig passar d’allò més bé.


Bon resum. Al final, encara em fareu enveja i tot  :whistle:


Per la companyia potser sí, Bego; però no sé si ets capaç d'imaginar el fred que fot! A mitja travessa els braços fan tan mal que no pots nedar!


Ja m'ho crec, ja. A més les "lagartes" com jo (l'altre dia estava per sota de 35 graus!) ens costa molt mantenir la temperatura a l'aigua .... En fi, ja veurem què passa demà  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
01 Gen 2011 18:52 #98 per Barcelona92 (Associat/da)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
01 Gen 2011 21:32 #99 per Eva D (Visitant)
El tema ha estat tancat.