II Acuatló de Creixell-Torredembarra

II Acuatló de Creixell-Torredembarra

09 Jun 2011 00:15 #1 per (Visitant)
Hola companys,

Des d'avui ja estan obertes les inscripcions al II Acuatló de Creixell-Torredembarra

www.mediterraneanrace.com/MR_2011_Catala/Inscripcions.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 00:27 #2 per Enric59 (Visitant)
Jaume Serra, ets per aquí?

Com funcionen les categories de l'aquatló? No diu res a la web oficial.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 00:32 #3 per (Visitant)
Inscrit!  8)


Enric59 ho posa al reglament de la cursa a l'article 13, al PDF

15–16años - Cadete
17–19años - Junior
20–23años - Sub 23
40–49años - Veterano 1
50–59años - Veterano 2
60 o más años - Veterano 3

Salutacions!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 01:35 #4 per Enric59 (Visitant)
Gràcies, edusampi8) Ara he vist que és el reglament oficial de la Fede.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 14:54 #5 per TriDani (Visitant)
Ostres el 9 de Juliol marxo de vacances... ja comencem.... (bueno, al menys es per vacances y no per feina  :wink2: )

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 22:33 #6 per jaumesf (Visitant)
Hola a tots:

Hem afegit un apartat a la web per la gent que es vulgui quedar a dormir i no llevar-se tant d'hora. Aquí teniu el link si voleu fer un cop d'ull.

www.mediterraneanrace.com/MR_2011_Catala/Allotjament.html

Qualsevol cosa podeu enviar un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Fins aviat!!

Jaume. :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2011 02:59 #7 per (Visitant)
Gracies per la info jaumesf,    8)

Jo intentaré venir en tren des de Castelldefels, tranquil.lament,..... tinc que mirar els horaris de Rodalies  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2011 03:01 #8 per (Visitant)

Ostres el 9 de Juliol marxo de vacances... ja comencem.... (bueno, al menys es per vacances y no per feina  :wink2: )


Si és per vacances et perdonem que no vinguis   :yes:  ... per cert ens tens que mantenir informat de la cursa acuàtica aquella de Blanes, tu que ets d'allà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2011 16:29 #9 per TriDani (Visitant)

Ostres el 9 de Juliol marxo de vacances... ja comencem.... (bueno, al menys es per vacances y no per feina  :wink2: )


Si és per vacances et perdonem que no vinguis   :yes:  ... per cert ens tens que mantenir informat de la cursa acuàtica aquella de Blanes, tu que ets d'allà.


No et preocupis que no se'm passarà..... tant la travessia com l'aquatló!  :wink2:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2011 21:57 #10 per Eva D (Visitant)
Wenu wenu... ja explicareu com ha anat...  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2011 22:23 #11 per Enric59 (Visitant)
Ostres! M'acabo d'adonar que hi ha dos fils del mateix aquatló, i jo havia escrit a l'altre  :neutral:

Traspasso l'escrit aquí:

Jaume, teniu un gran aquatló! L'any passat va ser divertit, però aquest any ha estat una passada!

És dur, perquè córrer sobre sorra ho és. Però l'esperit salvatge de córrer  vora l'aigua de la platja és fantàstic.

El circuit de natació estava molt ben dissenyat. Potser ha faltat més vigilància perquè el nombre de gent que s'ha saltat les boies ha estat espectacular!

Jo, per primer cop en molts mesos, he gaudit competint. Els dos trams de cursa a peu m'han anat molt bé: sense dolor, amb força i fent millors temps que l'any passat!!!. I els 2000 m de natació els he aguantat (no les tenia totes!) malgrat portar només 10 sessions de natació en tot l'any (porto 3 setmanes entrenant). Content i esperançat!

I 3r VM2  :party:

5 correcats: Jaumesf (organitzant), Eulàlia, Edusampi, Sir i servidora.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 08:45 #12 per sir (Associat/da)
Es molt dur aquest aquatlo,per tant si puc repetirem el proper any els 10 kms per la sorra i els 2000 metres de natació,quin mal de cames tenia al final, però ja esta una mes al sac.
Vull felicitar al nostre company ENRIC59 ,tercer del seu grup d'edat,corrent noo el vaig poder seguir,estàs fortissim com sempre,estic molt content per tu.
Fins a la propera.
Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 09:36 #13 per Eva D (Visitant)
Felicitats Enric59!! I també felicitats a tots els qui l'heu fet!!  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 18:47 #14 per Enric59 (Visitant)

Felicitats Enric59!! I també felicitats a tots els qui l'heu fet!!  :yes:


Gràcies, Eva  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 18:49 #15 per Enric59 (Visitant)

Es molt dur aquest aquatlo,per tant si puc repetirem el proper any els 10 kms per la sorra i els 2000 metres de natació,quin mal de cames tenia al final, però ja esta una mes al sac.
Vull felicitar al nostre company ENRIC59 ,tercer del seu grup d'edat,corrent noo el vaig poder seguir,estàs fortissim com sempre,estic molt content per tu.
Fins a la propera.
Jordi


Gràcies, Jordi. Però em va costar 3 km atrapar-te!

Estic content més que res perquè vaig tenir, per fi!, molt bones sensacions.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2011 00:07 #16 per jaumesf (Visitant)
Hola!

Primer de tot donar gràcies a tots el que vau assitir a la Mediterranean Race 2011!

L'any que ve tornarem i de ben segur que ho farem millor!Serà la tercera edició, volem que es consolidi la prova.

A mi personalment els triangles dels circuits de natació no m'acaben de convencer, però l'any vinent em sembla que en farem un.

Fins l'any vinent!!

Jaume.

p.d: gràcies Enric per tirar un 'cable' just al moment!! et 'dec' una!!  :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats