Nedaelmon Guixolenxa 19 Juny

Nedaelmon Guixolenxa 19 Juny

22 Jun 2011 13:26 #1 per Jaume Carol (Associat/da)
El diumenge passat la Maria i jo ens vàrem apuntar a la Guixolenca que va organitzar nedaelmon ( www.nedaelmon.com ). Ens van dur amb autocar a Rosamar, una platja situada al sud de Sant Feliu, per la carretera que va a Tossa de Mar, amb paisatges espectaculars i vistes privilegiades sobre la badia.


I allà ens vàrem ficar, sortíem amb els lents, sembla el títol d’un llibre: “La primera Onada”. Per cert que vam coincidir amb l’amic Rafa, del CN Vilanova, guanyador el dia anterior del Campionat d’Espanya de Grans Fons celebrat al Canal Olímpic, ell, però, era dels de la “Tercera Onada”. Això de ser del CN Vilanova et dona contacte amb excel•lents nedadors com en Sergi, Rafa, Marta, … avia’m si alguna cosa se’ns encomana ¡¡¡


Quina travessa més maca !!! Vàrem intentar fer la línea recta fins la Punta de Garbí, però ben aconsellats per la organització finalment vam vorejar per la costa, on no hi havia tanta mar.


La Travessa…



El més espectacular era un canal entre la costa i la Illa del Freu:



Estret i llarg, on la mar semblava que no et volia deixar entrar.



Un cop dintre era un pas preciós amb aigua transparenta que et permetia veure el fons amb tota claredat.




La sortida…



L’arribada…



En definitiva un dia magnífic, una organització molt competent, uns companys amb caliu, una mar accessible, una nedada estupenda i es clar que la millor companyia, la Maria.



Una abraçada,



Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 13:27 #2 per Eva D (Visitant)
SOU LOS P** CRACKS!!! :surprised: :surprised: :surprised:
NO CAL DIR RES MÉS.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 16:49 #3 per maria (Associat/da)
Que cronica tan bonita... Te has ganado un gazpacho casero!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 01:45 #4 per (Visitant)
Quina crònica més maca companys!!!..... però confesseu-ho..... eh que ja comenceu a tenir brànquies  ;)  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 11:17 #5 per u_ktan (Associat/da)
impressionant!!! A mi m'hagues agradat fer-la,.. però em va ser impossible. Sempre que he passat per allà en bici m'he quedat tonto mirant el paissatge i pensant com deuria ser desde sota.

Moltes felicitats!!!!  :yipi: :yipi: :yipi:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 18:42 #6 per hitcho (Visitant)
Jo també la vaig fer i va estar collonuda... i a més aquest any en fa ¡¡¡30!!!! que vaig fer la travessa Tossa - Sant Feliu ( Era amb aletes i tenia 14 anyets  :'( )  em feia molta il·lusió tornar-hi encara que la distància sigui la meitat. Ara, amb el club ( el Xaloc )  estem comentant de tornar a fer Tossa - Sant Feliu però en plan íntim...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 11:40 #7 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola Hitcho,

Els del Xaloc sou molt bons coneixedors de la zona. En Josep Mª Esteve ens va anar guiant molt bè, es coneixia cada onada ¡¡¡.

Dons si accepteu KamaKus a la Tossa-Sant Feliu, diguens-ho.

Una abraçada,

Jaume


Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.