A l'hivern els correcuaks duen neopré :-)

A l'hivern els correcuaks duen neopré :-)

19 Nov 2011 02:02 #1 per (Visitant)
Hola companys,

Encara feu entrenaments aquàtics al mar? Jo la setmana passada encara vaig nedar i si tot va bé diumenge també faré una sortideta per la platja de Castelldefels. La idea es nedar tot l'any al mar, inclús a l'hivern  si no fa moltíssim fred.  Els que nedeu tot l'any feu servir escarpins o guants aquàtics a l'hivern?.  Que en penseu de nedar tot l'any al mar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2011 08:53 #2 per sir (Associat/da)
Hola company,jo ara estic nedant nomes a la piscina, uns 4 dies a la setmana i aixo que tinc el mar a 20 metres del club...aviam si ens veiem per alguna cursa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2011 09:37 #3 per maria (Associat/da)
Edu, en invierno toca piscina, salvo alguna "locura" como la copa de nadal o el primer baño del año en la barceloneta...(Y tal vez algun entreno de nedaelmon)...cuando llega el buen tiempo lo pillamos con muchas ganas!!!
Bss

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2011 15:58 #4 per litrus (Visitant)
Hola, i si ara ja comença a fer fred per entrenar al mar. Quan es comença de nou a fer entrenos a la platja? Perque fora del aigua es una cosa pero la temperatura del mar ara encara es bona pero al març, abril.. està super freda, no? Soc novatillo per aixó ho pregunto..  :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2011 01:50 #5 per (Visitant)
jo el dumenge passat vaig nedar quasi una horeta al mar, i a part d'una mica de fred als peus, amb el neopré i el casquet de bany de 3mm. de Nineteen ho vaig suportar força bé,.. però acabaré comprant-me uns escarpins (i potser uns guants....  8)  )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2011 16:21 #6 per maria (Associat/da)
Esos valientes para la copa Nadal????? :party: :party: :party:

Espabilar que se acaban las inscripciones¡¡¡¡¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2011 00:29 - 19 Des 2011 00:33 #7 per (Visitant)
ups!!!!!!!!!!! me gusta por lo fría del agua  8)  no me gusta por los corto de la distancia (200m de nada)  :P

No se que hacer....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2011 01:24 #8 per (Visitant)

Edu, en invierno toca piscina, salvo alguna "locura" como la copa de nadal o el primer baño del año en la barceloneta...(Y tal vez algun entreno de nedaelmon)...cuando llega el buen tiempo lo pillamos con muchas ganas!!!
Bss


Maria,

Tu i Jaume en que piscina entrenais?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2011 08:43 #9 per Eva D (Visitant)
Allà hi serem a passar fred i a fer la "matxada" de l'any!! :glasses: :666: :beurk:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2011 16:01 #10 per maria (Associat/da)
Hola Edu...si que tengo abandonado este hilo!!!!
Entrenamos en el DIR de diagonal que tiene piscina de 50 ms
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2011 18:22 #11 per Eva D (Visitant)
Em sembla que a l'edusampi ja l'han arreglat i ja no necessita anar a piscina  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2012 23:46 #12 per litrus (Visitant)
Hola, aquest divendres m agradaria fer un entrenament a la platja. Uns 2 km. Aniria amb neopré logicament i casquet de bany gruixudet. Es pissinle en aquesta epoca de l any o potser ni ho intento?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2012 09:29 - 29 febrer 2012 09:32 #13 per Eva D (Visitant)
Hola litrus, fa cinc dies (el dia 24)  la temperatura estava a 12,8ºC http://marbcn.blogspot.com/
Suposo que el fred de l'aigua d'aquest any és degut al fred que ha fet fa unes setmanes...
Brrrr...
Però hi ha gent que ho fa! I 2000 m són molts metres. Pots provar de portar casc de neoprè i escarpins també...
Jo no passaria de fer una entrada i sortida per provar sprints corrent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2012 15:29 #14 per litrus (Visitant)
Potser hauria d esperar un mes encara per fer un entrenament serios a la platja i continuar a la piscina de moment..
Bueno, si algú més te experiencies aquestes datas..
Gracies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2012 18:55 #15 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola, avui hem estat a badalona nedant, feia fred, però es pot aguantar. Quedem alguns diumenges, si et vols apuntar  convoquem pel facebook, si vols vindre cap problema. Jaume.

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2012 03:01 #16 per (Visitant)
A veure quan uns veniu al canal a nedar ...després fem una birreta  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2012 11:56 #17 per danibdn (Visitant)
he llegit que sortiu a nadar per Badalona??? quan??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2012 12:11 #18 per tonivet (Associat/da)

he llegit que sortiu a nadar per Badalona??? quan??

Jo si nadeu per Badalona també m'apuntaré, però de cara a meitats de Juny, que vaig sense neopré :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2012 18:43 #19 per danibdn (Visitant)
hola,
feu entrenos per badalona?? jo tinc neopre...el que estic molt OUt en el tema natació...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2012 14:08 #20 per Eva D (Visitant)
A Facebook hi ha grups de nedadors, van canviant les convocatòries, però sí, n'hi ha a Badalona, i també al davant del CN Atlètic Barceloneta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.