14/4/2012 neda al mon (premia-masnou)

14/4/2012 neda al mon (premia-masnou)

16 Mar 2012 23:21 #1 per sir (Associat/da)
incrits a la primera travessia de natacio de la temporada premia-masnou,que son  4000 metres  :beurk:,a les 9.30 del mati sortida,8 euros.
el dissabte 14 d'abril  :party:
www.nedaelmon.com
aviam qui s'anima companys  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2012 23:35 #2 per litrus (Visitant)
Hola, 4000 mil metres!  Estic preparan els 1900 per la half challenge de calella y faig els 2000 en piscina en 40' . M agradaria participar per agafar experiencia, crec que a mes seria un molt bon entrenament. Com ho veus? Ho podria acavar amb el nivell que tinc?
Gracies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2012 02:26 #3 per (Visitant)
Jo també hi aniré  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2012 02:38 - 17 Mar 2012 02:47 #4 per (Visitant)
Hola litrus jo l'any passat per preparar la Marnató de Cap de Creus a Cadaqués (6.500m) vaig fer entrenaments en piscina de 4.000m i d'altres entrenaments més curts al mar de entre 1.500 i 3.000m

Personalment crec que el tema de nedar "llargues" distàncies al mar es més de cap que de técnica (si no vols fer grans marques, es clar).  Jo crec que pel que dius ho pots fer. A més, lo bo d'aquesta prova és que al ser paralela a la costa, si en algun moment veus que no pots més pots sortir a la platja i acabar-la caminant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2012 21:16 #5 per Jaume Carol (Associat/da)
Allà ens trobarem. Inscrit. Una abraçada. Jaume.

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2012 01:57 #6 per (Visitant)
:'(  No hi puc anar.... els meus pares celebren les noces d'Or el dia 14 amb tota la família,... si ho fessin a Barcelona encara em podria escapar, però ho fan fora....  :frown: ... un altre cop serà,... em conformaré amb fer una tiradeta aquàtica al mar el diumenge 15 pel matí a Castelldefels  :oops:

Ja em direu que tal ha anat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2012 20:00 #7 per sir (Associat/da)
feina feta 4000 metres mes en aigues obertes  :whip: ,em patit pero un repte mes al sac, per cert bastant fresqueta l,aigua  :grrrrrr: i despres 12 kms corrent suaus. :rofl:
dema espero que no plogui en tot el mati :sleep:,tenim 172 kms de ciclisme, www.rutesdelmontseny.com ,circuit molt dur :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2012 02:18 #8 per (Visitant)

feina feta 4000 metres mes en aigues obertes  :whip: ,em patit pero un repte mes al sac, per cert bastant fresqueta l,aigua  :grrrrrr: i despres 12 kms corrent suaus. :rofl:
dema espero que no plogui en tot el mati :sleep:,tenim 172 kms de ciclisme, www.rutesdelmontseny.com ,circuit molt dur :he:


ben fet, crack!  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.