MARNATON CADAQUES 16/09/2012

MARNATON CADAQUES 16/09/2012

13 Ago 2012 12:18 #1 per ALBERT75 (Associat/da)
Aquest any han retrasat laprova dos setmanes, pero em ve que ni pintao,.. per tancar uan temporadeta de travesses de mar...

En Yuki i un servidor  :love: :love: per tercer any consecutiu i tornarem a ser... una prova més qeu recomanable, vistes incribles.. i una organització de luxe

Si algú més s'hi ha apuntat o s'apunta que avisi... (Maria, jaume.... etc..)

Ens vieme o anem parlant per aki

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2012 20:01 #2 per NachoBP (Associat/da)
Apuntat hi estic, encara que ho porto fatal  :grrrrrr: ... alla ens veurem!

St

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2012 11:48 #3 per ALBERT75 (Associat/da)
Siiiiiii????  :love: :love: :love:

tinc ganes de veure't nachete... vens solano, o amb fast i companyia  :love: :love:


:yipi: :yipi: :yipi:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2012 18:15 #4 per NachoBP (Associat/da)
Solet... ha estat un tems d business un client m,ha liat... ja veurem... Ens veiem a CDKS!  :grrrrrr: espero que la corrent sigui a favor.

St

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2012 08:44 #5 per ALBERT75 (Associat/da)
Segur ke sera a favor de corrent i sense onades  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

tot i aixo porta biodramina k a mi m'ha anat de luxe cada any..  :love: :love:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2012 10:46 #6 per maria (Associat/da)
Nosotros iremos.... Nos quedamos a dormir el viernes en Cadaqués... Si alguien se anima , podemos organizar una cenita de pasta ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2012 22:08 #7 per pcr35 (Visitant)
aquesta no és la travessa que cada any els fa mal temps i l'han d'escurçar?

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2012 23:18 #8 per ALBERT75 (Associat/da)
De moment els dos ultims (on l'he feta) nop..... l'hem fet sensereta.. amb mar mogudet. .pero han sortit els 6500m...

espero k akest any també

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2012 09:41 #9 per ALBERT75 (Associat/da)
Avui he vist ke sortia la marnaton al SPORT i m'he emocionat....

pero res.. era només per dir que nos se ki del Barça participara.... grrgtrrrr.. ke tingui ke sortir per coses com akesta em posa dels nervis (tot i això m'en alegro per la organització perke significa una dosis de publicitat).

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats