Ulleres "sueques", ulleres "especials" per a nedar

Ulleres "sueques", ulleres "especials" per a nedar

21 Ago 2012 01:56 - 21 Ago 2012 01:58 #1 per pcr35 (Visitant)
no trobo cap ullera que em vagi bé, m'entra aigua en totes  :whistle:

m'han dit que hi ha unes de "sueques" que van molt bé per als que tenim els ulls enfonsats com jo  :oops: :rofl:

sí, és un problema pq acabo fent els entrenos en piscina i mar sense ulleres i això m'impedeix nedar més car al cap d'1h ja no puc aguantar les molèsties dels ulls i em ploren durant forces hores després de l'entreno

fa 10 anys vaig començar a fer travessies però ho vaig deixar pel tema de les ulleres pq no podia entrenar més de 30-40'  :'(

sabeu on puc trobar-les aquestes "sueques" ? m'han dit que hi ha un lloc a Mataró? on?

algu coneix alguna altra que pugui adaptar-se a aquests tipus de cares (òrbites enfonsades o celles prominents tipus "austrolipetecus", és una manera de dir) ?

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 02:01 #2 per pcr35 (Visitant)
ostres!

acabo de veure això per la xarxa! www.tiendanatacion.com/index.php?menu=4&marca=30&pag=all

només 4 euros? i van bé?

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 08:36 - 21 Ago 2012 10:05 #3 per Lucius (Visitant)
has provat les tipus mascara?
semblen per fer snorkel
tot i que són per nadar

aquestes ulleres sueques, si les fas servir
ja explicaras com van

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 08:44 #4 per Cabrix (Visitant)
Paris, les "sueques" son aquestes. Les veuràs habitualment a les competicions de natació. Jo et recomano les del Decathlon. BBB. Jo les utilitzo per a entrenar habitualment, sobre tot en aigües obertes. Si et deicedixes per les que dius, Malmsten és una bona marca, també BBB.

Les seves característiques peculiars son, principalment, una bòveda amplia (molt important si tens pestanyes llargues, ja que eviten el “pont tèrmic”, que acaban entelant les ulleres més “antifog” que puguis trobar) i l’absencia d’”almohadilles” o silicones vàries a la part de la lent que toca a la cara. Tot i que ja fabriquen models amb silicones, personalment no m'agraden.

Això suposa alguns punts a tenir en compte :
- Cal anar amb compte quan estàs nedant compartint carrer o en proves en aigües obertes, ja que un cop a la cara va directament a la bòveda de l’ull sense cap tipus d’esmorteïment.
- Si s’adapten a la forma de la teva cara son estupendes, potser millor que les “siliconades”; si no, et farà mal per tot arreu i t’entrarà aigua.

Sobre “cares rares”, tinc a casa unes ulleres Arena hiperflexibles (inclús la lent), que s’adaptes a casi qualsevol cara. També hi ha "truquillus" per a fer que les ulleres s'adaptin millor a la forma de cara i no entri aigua.Si algun dia les vols veure i provar-les, digues-m’ho i ja farem.  

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 10:10 #5 per Lucius (Visitant)
ningú ho ha dit, però s'entenc que la principal caracteristica d'aquestes ulleres
és que totes les ulleres són 'flexibles'
enlloc de les habituals rígides de materials plàstics,
i per tant són més adaptables a la fisionomia de la cara?

avui em paso per el decarton a fer una ullada




JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 10:18 #6 per Cabrix (Visitant)
Al contrari. El que les diferencia es la lent és molt rigida i còncava, i no duu cap aditament que esmorteixi el contacte lent-ull.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 12:48 #7 per ALBERT75 (Associat/da)
Bones

jo sempre utilitzo per entrenar i per travesses de mar les sueques (de color taronja, per "piju"), per a mi aquests sonlse ulleres mes senzilles pero les millors...

Em van costar 4€ de la marca Turbo (el preu veieu que no es gaire alt).. vaig anar a la tenda de la psicina St Andreu, que les venen dels colorins que vulgueu.

No se a mi em funcionen super bé.

Per competir en Tiratlons no... perk un cop sobre aquestes ulleres et podria fer molt de mal.

Albert.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 14:25 #8 per Cabrix (Visitant)
Les meves son encara més pijes : efecte mirall...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 16:56 #9 per TriDani (Visitant)
Com diu el Lucius jo utilitzo les tipus mascara, Aquasphere si no recordo malament. Em sembla que les primeres me les vaig comprar fa 4 anys al Corte Ingles, i en vaig quedar tant content que me'n vaig comprar unes altres al Esportissim. Son tipus mascara de busseig, això si amb el nas fora clar. L'aventatge es que sobretot pel mar tens un gran angle de visió, i se t'agafa com una puta lapa a la cara (de fet hi ha gent que no li agraden per això). Això si, com t'agafa per fora de les celles directament a la cara es possible que no afecti el tipus d'ulls que tinguis. No se, tot es que te les deixin probar en una tenda. Jo les antigues de 4 anys encara no m'ha entrat mai una gota i la meva dona amb lentilles son les uniques que s'atreveix a posar-se.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 17:24 #10 per stone_apo (Visitant)

Al contrari. El que les diferencia es la lent és molt rigida i còncava, i no duu cap aditament que esmorteixi el contacte lent-ull.

jo les tinc i no les utilitzo...foten bastant mal a la cara...al menys a mi...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 17:28 #11 per Cabrix (Visitant)
Stonillu, juga amb el pnt del nas i la tensió de les gomes...

Son dures a l'inici, però un cop has fet "callu", ja ni molesten...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 17:52 #12 per stone_apo (Visitant)

Stonillu, juga amb el pnt del nas i la tensió de les gomes...

Son dures a l'inici, però un cop has fet "callu", ja ni molesten...

bueno, serà per ulleres..tinc un parell de zoggs que em van molt bé...entreno i tris amb elles...les sueques aquestes la mare que les va parir..quan me les vaig posar i vaig veure que no tenien cap almohadilla, jojojo..5' les vaig portar...i ja no sé ni on són...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 18:01 #13 per Cabrix (Visitant)
Stonilu, nenaza!!  :666:

Per mi, el tipus sueques i les Arena amb vidre flexible que tinc, son les que millor em van, però entenc que les sueques son "hard to handle"...

(Zoogs Predator? Piju!!)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 18:22 #14 per stone_apo (Visitant)

Stonilu, nenaza!!  :666:

Per mi, el tipus sueques i les Arena amb vidre flexible que tinc, son les que millor em van, però entenc que les sueques son "hard to handle"...

(Zoogs Predator? Piju!!)

si, si...predator, 2 parells...vidre negre i vidre mirall...jojojo piju diu...tampoc són tan cares....i no fan gens de mal..jejeje
algun dia, si les trobo, em posaré les sueques per provar-les de nou...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 18:36 #15 per Cabrix (Visitant)
En tres-quatre anys les Predator han pujat d'uns 18 euretes a uns 25-28€...  :surprised:
(llei de l'oferta i la demanda)

Jo tinc unes Sailfish més o menys del mateix segment per uns 20€. Arena també té un model similar per 18€, i per casa corren uns Stealth Mirror també por ahí, tot i que son més dures de portar (i algo més cares-3-4€ més).

Però és innegable que les Zoogs son unes bones ulleres "pa'tó" i amb bon radi de visió...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 21:46 #16 per Oriol_TBID (Associat/da)
pijuuusss!!  :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 22:01 #17 per Cabrix (Visitant)
Va, Uri, digues la teva!!  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 22:18 #18 per Oriol_TBID (Associat/da)
Jo porto unes speedo que ni sé el model, però van bé  ;)

Però ara m'han d'arribar dos parells de zoggs pedrator: unes tal qual per a piscina i unes polaritzades per als tris  :surprised:

Ja us diré si segueixo amb les speedo després de provar-les  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 22:26 #19 per Cabrix (Visitant)
Tu també amb les Predator?? Pijuuuuuuu !!  :666:

Polaritzades? Vols dir? Home si ets fotosensible o entrenes molt en aigues obertes o fas un Ironman al mes, ho entendria; si no, diria que potser es massa, i amb el filtre UV d'unes ulleres de marca reconeguda n'hi ha prou . I t'ho diu un que té certa fotosensibilitat per la miopia (o era l'astigmatisme?  :mdr:)

En això, les millor que he trobat han estat les Arena Millenium Mirror (ja no es fabriquen) i les swedish mirror del decarton. Les he fotut canya (sobre tot a les Decarton) i cap molèstia als ulls.

Ja sats que ho dic per no callar i per veure si aprenc algo...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 22:47 #20 per Oriol_TBID (Associat/da)
ara mateix entreno cada dia en aigues obertes, la setmana que ve se acabó  :whistle:

un ironman cada mes dius? jo soc més de 6 en 6 dies en....  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.