Algú anirà a fer aquesta travessa?
Els de diversport han anat fent tota la costa Brava i aquest és el darrer tram pendent: Colera-Portbou.
Segurament l'aigua estarà fresqueta, no?
Crec que m'hi apuntaré, pq té pinta de ser molt maca.
www.diversport.es/esdeveniments/57/1567-...essa-Natacio-Portbou
Tenia ganes de fer la de NEDAMARCELONA de 5700m però m'han dit que l'any passat hi havia moltes medusses i jo nedo sense neoprè i no tinc ganes de sorpreses ...