Hola amics:
Avui hem fet la pedalada de Vallgorguina. Hem anat en Pere (independent), l’Enrique (PWC) i jo mateix (avui de PWC). Després del dorsal ens clavem una tassa de xocolata calenta amb melindros, que casi feia oblidar el fred que fotia en aquest poliesportiu que tenia sostre per si plovia, però s’havien deixat les parets (imagino que pensaven que els esportistes no patien de fred).
Cap a la sortida. Érem uns 400. Son els problemes de les pedalades a una distància raonable de Barcelona. Tarden una mica en donar la sortida. Sona un petardo. Endavant a la fi. A les primeres pujades l’Enrique va fent un concert de metall, li anaven canviant les marxes en plan Poltergeist, es a dir sense tocar el canvi. Collem una mica el cable i sembla que el tema millora. Ja érem últims, comencem a avançar com podíem, en Pere ha estat el nostre líder, avançava per qualsevol escletxa, l’Enrique i jo més prudents.
Molt bon recorregut inicial, fins al Km 20, molt variat, molt maco, molt treballat, molt salvatge, pistes trencades, corriols, pujades fortes però factibles. En el 20 arribem a Vallgorguina, on podies acabar i anar cap a la botifarra que ja s’ensumava, o fer com nosaltres, seguir a la segona part i quedar-se amb un maillot de talla S, per què casi bé tothom feia la curta… La segona part no tan maca, casi tot pista, pujades i baixades molt agressives, amb un final de festa una mica fort per inesperat, que ens ha deixat esgotats. Però bé, ja es tracta d’això.
Bon entrepà de botifarra al acabar, molta beguda, cervesa inclosa. I cap a casa. Una excel•lent matinal de diumenge. Molt bona la pedalada.
Track:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1339851
Una abraçada,
Jaume
twostones