- Missatges: 372
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
ja esta modificat gracies. es 30-7-1130-8 o 30-7 ????
ja esta modificat gracies. es 30-7-1130-8 o 30-7 ????
hola carlos al final si que vindre a berga , m'ho he pensat i sera un bon entreno. t'envio un privat per cada.ja esta modificat gracies. es 30-7-1130-8 o 30-7 ????
Doncs tampoc, perquè si es diumenge, es 31 :mdr:
El Gàltix i jo anirem a fer el circuit del Half de Berga (una mica més de 90km per el desplaçament fins al pantà) i després una volta al circuit de cursa. Si vols apuntar-te
(La idea es sortir de Berga a les 9)
jo si que no estare a la vostra altura , jo faig kilometros pero lents. pero intentare aguanta encara que patire . fins diumenge.guai guai :intello: :intello:
espero estar a l'alçada dels qui foteu quilometrades a sac ! Hora de sortida les 9.
![]()
Vaja... jo del dia 1 al 8 d'agost estaré a Avià (Berga).
Penso emportar-me la bicicleta de carretera i sortir tant com pugui (deixar de córrer per uns dies) per aquelles magnífiques carreteres !!!
Normalment faig entre 60-70km amb desniells propers als +1000m. Suposo que no tindré problema per trobar circuits semblants...
Si algú és o està per la zona, ja ens veurem. Entre les rutes planejades també penso fer el circuit del Half...
gran sortida a de avui , al final un ritme molt alt per mi i no he pugut fer rassos de paguera , en queda pendent , al dimarts tornem a la carga , 130--140 tranquils he krlos si algu es vol apuntar sortirem a les 7:30 desde polinya , i la idea es fer collformic, la pullosa i despres desidirem si tornem per moia-sant feliu de codines o per calders- sant llorenç savall-i castella del valles.Vaja... jo del dia 1 al 8 d'agost estaré a Avià (Berga).
Penso emportar-me la bicicleta de carretera i sortir tant com pugui (deixar de córrer per uns dies) per aquelles magnífiques carreteres !!!
Normalment faig entre 60-70km amb desniells propers als +1000m. Suposo que no tindré problema per trobar circuits semblants...
Si algú és o està per la zona, ja ens veurem. Entre les rutes planejades també penso fer el circuit del Half...
Si vols venir demà, estàs convidat (i qui vulgui). De moment anem en Gàltix, Sherpa, Raulgv i jo. Quedem al Passeig de la Industria, 16, a Berga.
Salut
si algu vol sortir divendres a fer una tirada de uns 100km que ho digui.
m'ho he pensat, pero al final sortire per casa, perque venir ha fer 100 a roda de un maquina i en pla no han motiva. gracies per la proposta.si algu vol sortir divendres a fer una tirada de uns 100km que ho digui.
Com ha has vist a l'altre fil, nosaltres fem un half pirata...el que comporta que no fem drafting, però si vols anar amb algú dels que el fem a roda(i com els he comentat als altres dos companys, la meva idea es fer una mica més de 90km's :wink2:)
Ah, si, ens veiem demà ben d'horeta :smile: