Doncs, fa dos anys sí que la vaig fer.
Abans era membre de la Unió Ciclista (secció triatló) que és qui ho organitza, i vaig aconseguir dorsal gratis.
L'any que jo la vaig fer, erem uns 300 amb dorsal, diria. Sense dorsal, suposo que uns 300 més.
A la Transcollserola modalitat BTT, fins l'últim moment va passar el mateix, poquíssims inscrits, però a última hora, erem uns 200 més els que es van afegir sense dorsal.
Problemes amb les autoritats sempre els han tingut, però al final sempre es tira endavant. La Transcollserola de BTT no s'havia de cel·lebrar per problemes no ja per tallar trànsit, que no fa pràcticament ni falta sino pels permisos per fer una "cursa", tot i que no és competitivada, per les pistes de Collserola, pq corriols són els minims.
Tallar el trànsit a tot el recorregut seria un caos per la circulació, així que al final simplement no es talla però es regula el trànsit. Jo fa dos anys, quant a cotxes no em queixo. Poquets i els que venien al veure policia, ben a poc a poc. Un Diumenge a les 8 AM tampoc hi ha tanta gent rondant en cotxe, per això precissament molts ciclistes de carretera aprofiten diumenge a primera hora!