Nutricionista. Qui sóc ?

Nutricionista. Qui sóc ?

02 Nov 2010 20:05 #1 per caloreta (Visitant)
Hola a tots els associats a corredors.cat  :love: :love:

Us passo una breu presentació de la Jordina.

La Jordina estarà entre nosaltres per ajudar-nos i ensenyar-nos una miqueta sobre la nutrició.

Durant mesos a estat preparant tot un seguit de temes que ens anirà mostrant al llarg de les setmanes i podrem consultar i fer-li tot tipus de preguntes.

Espero que aquest nou benefici exclusiu per associats sigui del vostre agrat i que la cuidem com es mereix  :love:

Comencem amb el nou projecte !!!  :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Jordina !! Gracies per oferir-nos aquesta oportunitat  :great:






Uploaded with ImageShack.us

Em dic Jordina Casademunt sóc experta en nutrició natural i esportiva, diplomada en Dietètica i Nutrició Humana (UB), Postgraduada en Comunicació Mèdica i Salut per la UPF i Màster en Edició (UOC).

En la meva faceta com a periodista i escriptora en nutrició natural sóc autora de 5 llibres de Nutrició (Ed.Oceano-Ambar) i he dirigit durant 5 anys una revista de Salut Natural d’una reconeguda empresa de nutrició de Barcelona. També escric articles relacionats amb la salut natural en la revista Cuerpo-Mente (RBA- Ediciones) i col•laboro en altres mitjans de comunicació.

Estic especialitzada en nutrició esportiva, suplementació, cuina natural i en el sector de l’alimentació ecològica. Em considero una gran amant de l’esport i de l’estil de vida saludable. Sóc corredora popular de maratons i d’ultrafons.



www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.