Proposeu els vostres temes

Proposeu els vostres temes

07 Gen 2011 13:37 #21 per DaniTub (Associat/da)
Moltes gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2011 14:06 #22 per DaniTub (Associat/da)
jordineta m´agradaria anar a algun nutricionista, dietista o endoncrino ( no se quina diferencia hi ha entre els tres), i no se si tu em podries recomanar algun lloc. Si vols pots fer-ho a traves d´un MP.

Moltes gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2011 14:06 #23 per TriDani (Visitant)
jordineta encara liat amb els aminoacids ramificats. Avui per exemple m'ha sorgit un dubte. He anat a entrenar, he estirat, he esmorçat i m'he dutxat. A tot això despres de 90 minuts de l'exercici m'es impossible tenir l'estomac buit per pendrem els aminoacids. Que faig? Els prenc al cap de 90 minuts peti qui peti o millor esperar un millor moment per la tarda amb estomac buit? (per cert.... els estiraments entren dintre del temps d'entrenament o ja els comptem com a fí d'exercici?)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 11:22 #24 per jordineta (Visitant)
Ostres, Acabo de veure el mail! Perdona pel retràs en contestar-te!!! Doncs si menges carbohidrat no hi ha problema, el problema és més quan es menja proteïna ja que proteïna i aminoàcids competeixen per ser absorvits!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2011 18:42 - 31 Gen 2011 19:04 #25 per jumper (Associat/da)
Buenas me gustaria tu opinion sobre este producto de la Powergym, se llama Vitacomplex C+E, queria saber si seria adecuado tomarlo para nuestro deporte y cuanto tiempo es el adecuado

www.powergym.net/app/novetats.asp?idm=ESP&id_nov=99 .

muchas gracias

No pienses...Corre!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2011 09:34 #26 per Jaume2t (Visitant)
Podries exposar com lluitar contra les flatulencies, és força incomoda inclús dolorós correr amb elles.
El cas és què les verdures, les què porten molta fibra, cartxofes,calçots,espigalls,etc, son productes molt bons per a fer la digestió i accelerar el trànsit intestinal, però m'en adono què fan pagar un peatge quant et poses a correr, doncs amb el moviment la sensació d'acumulació de "gasos" és més què evident.
Suposo què menjar-ne amb prudència i mai abans d'una cursa, però....i el dia abans?, què n'opines?, com?, quant?,quants?, la verdura en segons quins dies?, a veure si m'hi pots posar una mica d'ordre, doncs a ser posible no penso renunciar a ella.
De retruc i com a segona questió, està relacionat el tema Flato?, el dolor intercostal, amb l'alimentació?.
Agrair-vos la vostra feina Jordineta/Caloreta doncs em sembla un fil molt interessant.
Salut per demunt de tot.

Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2011 13:10 #27 per jordineta (Visitant)
Hola Jumper, he mirat el suplement que comentes i el que té és vitamina C, seleni i vitamina E, tots nutrients amb efecte antioxidant. La vitamina C és molt important perquè es perd molt durant periódes d'estrés i afavoreix la síntesis de col.làgen i totes tres actuen millorant el sistema inmune. `Si el que vols és evitar l'excés de radicals lliures i afavorir unes bones defenses et recomanaria un que és més complert: fórmula avanzada de antioxidantes de Solgar www.solgarsuplementos.es/nav/productos/p...sulas_vegetales.html

Ara bé, no sé quin és el teu objectiu. Si ho sapigués potser et podria donar una recomanació més adaptada a les teves necessitats.

I pel que fa al tema gasos i verdures. Interessa menjar tot tipus de verdura però si sabem que hi ha unes quantes que ens provoquen flatulències aquestes no les menjarem el dia abans d'una competició. Per altra banda podem fer-nos infusions digestives de fonoll, comí que segur que ens ajuda a evitar aquestes incomoditats.
Pel que fa al flato algunes recomanacions per evitar-lo seríen:
- escollir un bon calçat per aconseguir una bona amortiguació
- evitar començar l’exercici físic després d’un àpat fort o després d’haver ingerit molt de líquid
- durant l’esforç hidratar-se bé i al llarg de la competició o entrenament. Evitar beure molt de cop



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2011 16:27 #28 per jumper (Associat/da)
Hola Jordineta, yo realmente no se como ando de estas vitaminas , pero mi pregunta  iba enfocada si estas vitaminas  me irian bien para la recuperacin muscular post- entreno ya que cuando termino de competir o un entreno algo severo realmente tengo el cuerpo como si me lo hubiera aplastado un camion  y si estas vitaminas mejoran realmente el redimiento aerobico.

muchas gracias de nuevo 8)

No pienses...Corre!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2011 11:30 #29 per jordineta (Visitant)
Hola Jumper,

Primero de todo sería interesante conocer tu dieta para recomendarte mejor pero a priori para recuperar la musculatura tras el ejercicio te recomendará que tomaras o bien una ampolla de agua de mar hipertonica antes yd espués del ejercicio o un suplemento rico en sales como l'equilibre vital de vitae ( www.vitae.es/?q=content/lequilibre-vital ). Seguramente lo que te sucede es que tu cuerpo presenta una hiperacidez tras el esfuerzo y esto lo acusas con esta sensación que comentas de aplastado. Si normalizas tu pH seguramente no tendrás estos problemas.

Otros trucos alimenticios para recuperarte tras un esfuerzo físico:
Para cenar y  para comer consumir alimentos que alcalinicen la sangre: sopas de miso, ensaladas con germinados y encurtidos, cereal integral (arroz integral, mijo, quinoa, centeno, avena, espelta, kamut...), verduras y pescado....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2011 13:29 #30 per jumper (Associat/da)
Gracies Jordineta , ya te comentare si esto mejora 8)

No pienses...Corre!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2011 19:39 #31 per Gabriel (Associat/da)

Boina tarda,

Jordineta  Tot i que no hi havia escrit fins ara, he seguit aquest fil amb mol d'interes.

El meu problema des de fa una anys es, "Anemia Ferropénica". Els diposits de ferro els tinc per terra.

En l'última analítica feta la setmana passada, el resultat es:  8,14 ng/mL  segons els valors auría de ser (21,81 - 274,66).

Durant l'any faig un parell de temporades de tres mesos prenent ferro,( Ferrogradument, ferbisol etc.)

Existeix algun producte natural que em pugui fer pujar els nivells de ferro??? i a més que ho faci el més ràpid possible.

Estic preparant la marató de Barcelona, i porto un  parell de setmanes que no puc acabar els entrenaments ja que em trobo molt cansat.

Gràcies


Salut



GFrabriel





Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa.
Disfruta la vida, hay mucho tiempo para estar muerto.
trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos...capoc--corredor-cat-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2011 18:27 #32 per jordineta (Visitant)
Hola! Et recomano el Hemaplex II de Nautre's Plus 2 comprimits al dia durant 120 dies i després podries continuar amb un de més suau: el Floradix que és un suc concentrat de fruites i verdures riques en ferro a més de contenir altres vitamines i minerals! Ja veuràs com t'ho notaràs en seguida!! De fet l'hempalex el prenen molts esportistes perquè va molt bé!!!

Ja em diràs com et va! Qualsevol dubte ja saps!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2011 18:52 - 06 febrer 2011 20:25 #33 per Osc@r (Associat/da)
El meu problema es que sempre tinc gana i mes gana i molta més.
Quan vinc de correr ni te cuento. Puc destroçar la nevera i a sobre no miro el que menjo tant sigui salat dolç o el que enganxi.
Per temas de horaris de feina i que sempre o vaig directament a correr o faig alguna cosa, sempre menjo al treball deprisa y corriendo i després faig el que sigui arribant a casa amb molta gana.
Preparant el sopar dels nens et pots imaginar...troçet de formatge amb cocacola o quintet, que si fuet o patates i després sopar.
No faig casi sempre dos plats i menjo fataaaaal ho reconec. Penso que sería bó tindre el compromís de una dieta supervisada per poguer menjar més saludablement.
Pel pés no em preocupa perque no en tinc de sobres, medeixo 1,69 i peso 64Kg, pero m´agradaría menjar més sà...
Gràcies.

10.000 Vila Olimpica 2008 -41,23
Mitja Marató: Montornés 2012 1:33:30
Marató: 3´37  Barcelona 2014
www.facebook.com/oscar.g.mendez.3

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2011 19:48 #34 per Bullich (Visitant)
Hola Jordineta!! a mi, com a l'Osc@r també m'agradaria seguir algun tipus de dieta, no sé si ens en podries passar una o recomanar alguna cosa...
En el meu cas, si que m'agradaria perdre una mica de pes (de cara la marató d'empúries m'aniria de conya) faig 1,84 i peso 83 kg, no tinc manies i m'agrada menjar de tot!
Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 09:29 #35 per Gabriel (Associat/da)

Moltes Gràcies Jordineta

Et tindré informada de com m'ha anat.

Salut

Gabriel

Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa.
Disfruta la vida, hay mucho tiempo para estar muerto.
trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos...capoc--corredor-cat-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 12:38 #36 per jordineta (Visitant)
Hola Oscar i Bullich!!! Donar-vos una dieta personalitzada se'm fa bastant difícil fer-ho des d'un fòrum!!! Us puc donar algunes recomanacions i pautes bàsiques però no sempre serà tant personalitzat perquè no sé els vostres hàbits nutricionals ni gaire informació més. Però aquí us llenço una dieta que us pot fer una mica de servei...

Esmorzar:

fruita del temps (1 o 2 peces)
Cereals integrals tipus musli
Beguda de civada o d'arròs (la de soja és molt indigesta i jo no la recomano gaire)

Mig matí:
Entrepà amb embotit baix en greix o formatge semi o de cabra o paté vegetal o tonyina al natural

Dinar:
Ha de contemplar el següents grups d'aliments

Hidrats de carboni complexes: arròs integral, pasta integral, quinoa (alt contingut en proteïna), mill, civada, espelta..
Proteïna de qualitat: llegum (combinada amb un cereal la proteïna que aconseguim és d'alt valor biològic), pollastre, gall d'indi, peix
Font rica en Vitamines i Minerals: amanida o verdura
Alguna recomanació: incloure algues, llavors oleaginoses, fruits secs en la dieta per aconseguir una bona font de minerals i àcids grassos essencials Omega-3 i Omega-6.
Oli per cuinar: d'oliva verge
Oli per amanir: d'oliva verge, de sèsam, de gira-sol....
Postres: millor no prendre'n per afavorir una millor digestió (reservar el postres per berenar, per exemple)

berenar
Fruita (1 o 2 peces)
iogurt amb cereals o torrades amb formatge

Sopar
Font rica enVitamines i Minerals: verdura al vapor (millor verdura que amanida al vespre per afavorir una millor digestió), crema de verdures, sopa de verdures....
Proteïna de qualitat: peix (blanc o blau), ous (truita), pollastre o gall d'indi, proteïna vegetal: tofu, seitàn...
Hidrats de carboni `complexes com a guarnició: arròs integral, pasta ingegral, mill, espelta, civada.....

Abans d'anar a dormir:
1 iogurt o una  compota de fruita amb fruits secs

Recomanacions
Interessa fer 4-5 aàpts al dia per no arribar al vespre amb molta gana!!!!! Si es sopa aviat és recomanable fer un ressopó
Mastegar bé cada aliment perquè el nostre organisme rebi la informació de que està rebent nutrients i per afavorir una millor digestió
Intentar menjar les postres fora dels àpats per afavorir una millor digestió
Incloure cada vegada més aliments sencers. Passar de manera progressiva dels aliments refinats com l'arròs a aliments complerts com per exemple l'arròs integral. Aconseguirem més nutrients i també ens saciarem més.
Intentar escollir aliments de qualitat, de temporada i a ser possible ecològics (tenen menys pesticides i més nutrients). Penseu que la'limentació és el nostre principal combustible i aquest si és de qualitat el nostre organisme ens ho agrairà!!!

Qualsevol altra dubte més específic em podeu enviar un mail personal!!!

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 20:28 #37 per Bullich (Visitant)
Gràcies Jordineta!!!! està molt i molt bé, ara mateix m'ho imprimeixo i demà començo (avui una pizzeta per despedir la bona vida)  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 21:42 #38 per Osc@r (Associat/da)
Gràcies....bueno Bullich comença tú primer i d´aquí dos setmanes amb lio jó :whistle: :whistle:
Gràcies jordineta, encara que em costi ho intentarém..
Espero no aprimar més.....

10.000 Vila Olimpica 2008 -41,23
Mitja Marató: Montornés 2012 1:33:30
Marató: 3´37  Barcelona 2014
www.facebook.com/oscar.g.mendez.3

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 09:46 - 14 febrer 2011 09:49 #39 per solteron (Associat/da)
Hola Jordineta  :smile: , porto desde Decembre intentant entrenar per a la Marato de Barcelona del 6 de Març, vaig comencar amb 55 - 60 km setmanals, però cada cop m'he anat trobant més fluix, les ultimes setmanes no he fet més de 45 km i ahir a la Mitja de Gavà vaig tenir un defalliment i la vaig acabar caminant. Avui he anat al metge i em faran una analítica per veure si tinc anemia però no hi haurà resultats fins d'aquí a 14 dies.
Algun consellet em pots donar? L'espirulina ja la vaig provar i la vaig deixar perque em posava nervios  :yipi:. També tinc tendència a àcid úric alt.

Moltes gràcies. Lluís.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 13:37 #40 per jordineta (Visitant)
Hola solteron! Una pregunta: que menges molta proteïna animal?? Ho dic pel tema de ´l'àcid úric....ja em diràs!

Si et trobes baix en forma i no saps si és per temes de ferro i si dius que vas provar l'espirulina i et posava molt nerviós pots mirar de provar amb el vibracell de vitae: és un suplement que porta vitamines, minerals, aminoàcids i que va súper bé per als esportistes. Es nota bastant ràpid. És un concentrat de fruites i verdures que s'ha de barrejar amb aigua. Jo aniria prenent aquest suplement i quan tinguis les analítiques si et diuen que tens baix el ferro podríem de mirar de buscar un més específic. Però aquest segur que et va bé ara mateix!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.