L’espirulina i l'esport

L’espirulina i l'esport

23 Gen 2011 16:16 #61 per caloreta (Associat/da)
:oops: :oops: :oops: :oops:

Crec que abandono el barco  :arf:

Vaig massa acelerada  :'( Nomes he pres una setmana pero tinc  totes les sensacions com si estigues prenent ginseng o pharmaton ... Crec que no es bo per mi, ni pels pobres que tinc al voltant i han d'aguantar els meus arranques de personeta borde que soc de tant en tant  :'(

Jordineta. La deixo  :oops: :oops:

Caloreta  :'(

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2011 18:44 #62 per Manel. (Associat/da)
En el meu cas ja vaig per 6 pastilles i tot correcte ! :great:

Manel

24 Gen 2011 11:14 #63 per jordineta (Visitant)
Hola a tothom!! Quina bona rebuda ha tingut l'espirulina! Me n'alegro!!

Caloreta!!! Si que et posa nerviosa l'espirulina amb només 2 pastilles!!! Això pot significar o bé que el teu cos necessita depurar-se bastant.........que ho deixo en dubte perquè no ho sé o que no és la de marcus rohrer i potser té un efecte diferent.... No t'ho sabria dir ben bé.....El que està clar és que si et posa tant nerviosa deixa-la!!!!

CuCa, referent al tema de les articulacions sempre és bo que tot corredor faci una tanda de 3-6 mesos (el temps que duri la temporada forta d'entrenament) de suplementació amb col.làgens com poden ser: glucosamina vegetal, silici orgànic o coloidal, per exemple.... D'aquesta manera assegurem una dosis òptima d'aquest nutrient tant important per protegir les nostres articulacions de l'impacte sofert quan corren!!!

Referent al tema del quinton que comentava la merce.merce normalment es recomana 1 ampolla de quinton hipertònic 30minuts abans d'entrenar i just després d'entrenar. S'ha d'obrir l'ampolla i deixar l'aigua de mar sota la llengua uns minutets i després tragar! Si no, també es pot prendre abans o després d'entrenar, amb 1 ampolla ja fem!!! Pel dia a dia estaria bé complementar amb 1 ampolla d'aigua de mar isotònic... l'alternativa barata seria comprar Biomaris (ampolla de litre) i prendre la dosis d'un "xupito" aproximat abans i després d'entrenar. I al dia a dia disoldre 1 xupito o mig d'aigua de mar amb 5 xupitos d'aigua aproximadament per aconseguir una aigua isotònica.

Gemmota: que bé que la teva doctora et deixi prendre l'espirulina! espero que et vagi molt bé!!!

Ara no recordo qui era però algú em preguntava si només amb l'espirulina pot anar bé per millorar els nivells de ferro. En principi sí!!!!! Tampoc sé si es tracta d'una anèmia molt potent però sé per experiència que prenent espirulina els nivells de ferro es normalitzen!

Pel que fa a on trobar tots aquests productes us dono una llista de botigues que segurament ho trobareu:

veritas: www.ecoveritas.es/ES/supermercats.htm

Centres Marsan: centrosmarsan.com/index.php/centros-mars...mo-encontrarnos.html

Farmacia Serra Mandri: www.farmaciaserra.com/

Farmacia Coliseum: www.farmaciacoliseum.com/

El distribuidor de l'espirulina potser us pot indicar en quins herbolaris, botigues de dietètica i farmàcia es pot trobar el seu producte. Aquí teniu el contacte: Natursoy: www.natursoy.com/

24 Gen 2011 12:12 #64 per DaniTub (Associat/da)
A Viladecans tambe hi ha una botiga que tambe tenen la de M.R: 180 pastillas + 60 de regal per 15euros.

24 Gen 2011 14:14 - 24 Gen 2011 14:27 #65 per solteron (Associat/da)
Jo sincerament no noto millora amb l'espirulina i si mes nerviossisme, estava prenent 4 al dia, aquest mati he pres 2 i penso que seran les últimes. Jo no tenia cap problema de cansarme molt a lo llarg del dia pero en canvi si que tinc cert problema de falta de relaxació sobre tot muscular i crec que l'espirulina m'ho agreuja.

Venc un pot de espirulina M.R. amb 165 pastilles per 10 euros, amb la capsa original   :whistle:

25 Gen 2011 11:26 #66 per M@rcus (Associat/da)
Dons a mi em va de conya!!!!  :party:
Si que es cert que sembla que faci els mateixos efectes que el Pharmaton complex i el ginseng, però ja és el que busco.  :666:

Solteron: ja me la quedo jo t´envío un privat!

Salut!  :yipi:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

25 Gen 2011 12:01 - 25 Gen 2011 12:02 #67 per XaviPapell (Associat/da)
Be, jo la vaig provar per el que diuen que si te la prens abans de dinar sopar per tenir la sensació de que estas ple, ostresss !!! es que jo soc molt especial, el meu estomac sempre te gana i encara que me les prenia sempre tenia gana, soc com els gossos .
Per el tema de les sevs propietats jo ja les sabia des de que tenia uns 5/6 anys. Llavors la meva mare va comprar un llibre que es deia "vease joven i viva más" en que la primera edició si no m'equivoco va ser al voltant de els anys 1950 i ja en parlava i tb de moltes coses que a la llarga s'estan dient en els últims 20 anys sobre alimentació i de les que diu la Jordina, el que passa es que la gent passa molt de tot i no en fa cas.
Jordina el que diu el llibre es molt interessant, si el poguessis aconseguir que daries una mica parada del que deia llavors aquell home, crec que ja no es troba en cap llibreria i no es fa cap edició des de fa molts anys però crec que encara es pot trobar.
La meva mare el va comprar a Venezuela

28 Gen 2011 20:53 #68 per stone_apo (Associat/da)
jordineta,
l'spirulina fa anar de ventre ? perquè m'acabo de prendre les 2 primeres i en sortir a entrenar he hagut de parar a mig camí... :rofl: :rofl: :rofl:

28 Gen 2011 21:27 #69 per llança (Associat/da)

jordineta,
l'spirulina fa anar de ventre ? perquè m'acabo de prendre les 2 primeres i en sortir a entrenar he hagut de parar a mig camí... :rofl: :rofl: :rofl:

así se inventaron los mojones  :he:

29 Gen 2011 08:56 #70 per jordineta (Visitant)
Sí, sí!!! l'espirulina et fa treure tot allò que teníem acumulat durant molt de temps! per tant fa que anem més sovint a visitar al senyor roca!    :rofl: :rofl:

29 Gen 2011 14:37 #71 per Xeix (Associat/da)

jordineta,

No si ara a més d'esquivar les deposicions dels gossos també en trobarem de kabreta  :rofl: :rofl: :rofl:

29 Gen 2011 14:57 #72 per stone_apo (Associat/da)

Sí, sí!!! l'espirulina et fa treure tot allò que teníem acumulat durant molt de temps! per tant fa que anem més sovint a visitar al senyor roca!    :rofl: :rofl:

gràcies, la veritat és que la gent del camp de futbol de la Mar Bella ja em va mirar raru ja quan em vaig colar als seus lavabos...jjejejeje  :666: :666:

29 Gen 2011 14:58 #73 per stone_apo (Associat/da)

jordineta,

No si ara a més d'esquivar les deposicions dels gossos també en trobarem de kabreta  :rofl: :rofl: :rofl:

Tu caia que quan ens vam creuar anaves xiulant....a veure si ens esforcem més, eh ??  :666: :666:

13 febrer 2011 13:42 #74 per Anfeca (Visitant)
Hola, yo la espirulina hace muchos años que la tomo con intervalos de descanso sobre todo en verano. Se ha de ser muy constante para ver sus efectos benéficos y entre ellos el el fortalecimiento del sistema inmunologico por su alto contenido en betacaroteno (vitamina A).

Una sucesión de pequeñas voluntades consigue un gran resultado.

21 febrer 2011 19:48 #75 per llança (Associat/da)
Des de divendres pren espirulina... i el que sí que he notat, sobretot a la feina, es que no tinc ganes de picar a hores intempestives.  :oops:

De moment la cosa pinta bé. Jo el pot, el vaig comprar a una botiga Veritas

21 febrer 2011 21:44 #76 per Jo@nK SBD (Associat/da)
Jo l'he comprat avui i crec que ho començaré demà, ja anirem explicant les nostres experiencies....

28 Mar 2012 16:27 #77 per eivan (Visitant)
Refloto el tema espirulina, ya que un amigo mio me la recomendó, mañana empiezo a tomarla, a ver que tal  :happy:
También quería hacer una consulta, junto a la espirulina se puede tomar algún complejo vitamínico, tipo supradyn,redox complex , etc o con la espirulina es suficiente?
Ya os ire contando impresiones, saludos  8)

"Hay que intentar ser el mejor, pero nunca creerse el mejor" Juan Manuel Fangio

5k: 17'56" - 2013 La Sansi Viladecans -
10k: 37'12" - 2014 Sant Antoni -
21k: 1h22'40" - 2014 Mitja Marató de Granollers -
42k: 2h59'09" - 2014 Marato Barcelona -