L’espirulina i l'esport

L’espirulina i l'esport

20 Gen 2011 11:21 #41 per jordineta (Visitant)
Hola Gemmota, Efectivament, la diferència de l'espirulina davant les altres algues marines com són la kombu, wakame, hijiki, arame.... es troba en el seu baix, baix contingut en iode. De totes maneres, millor sempre consultar-ho amb el metge que et porta que segurament per curar-se en salut et dirà que no en prenguis.....

Pel que fa a la pregunta de la merce.merce. El recuperation sport està bé però a diferència del quinton només presenta 4 oligoelements:  el sodi, el potassi, el calci i el magnesi. El quinton conté tots els oligoelements presents en la taula periódica (uns 83) el que fa que sigui més potent que qualsevol beguda isotònica. Ajuda a recuperar  les fibres musculars millor i aconsegueix hidratar les capes més profundes de la musculatura evitant lesions.

Com que el quinton és bastant car es pot anar alternant el quinton amb una altra marca d'aigua de mar: el biomaris (més econòmic) i una beguda dissenyada per a la reposició de líquids com el recuperation sport.

Pel que fa al tema del calci, jo el que veig més important en el cas dels corredors que pateixen molt impacte en els genolls i pot tenir conseqüencies en un futur en el tema de desgast articular és complementar la dieta durant les èpoques de màxim entrenament amb un bon complement ric en col.làgens que ajudi a nodrir les articulacions i evitar problemes de desgast articular...

El tema del calci és un altre món perquè hauríem de millorar primer de tot la dieta per aconseguir una bona base nutricional que afavoreixi l'abosrció d'aquest nutrient i evitar aquells aliments que dificulten la seva absorció com són per exemple els que jo anomeno "lladres de nutrients"com són: els sucres refinats, el cafè i begudes estimulants... I seria interessant introduïr l'hàbit de menjar algues (molt riques en calci i altres minerals) i cereals sencers (arròs integral, mill...), entre d'altres recomanacions....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2011 19:02 #42 per merce.merce (Visitant)
Gracies Jordineta,  ja veig que es fàcil fer preguntes però les respostes son complexes ja que tot esta relacionat i tot depent de moltes variables  !!  :oops:

Farè com dius provaré l'aigua de mar i aniré alternant,  ja us explicaré.
 


na fent na fent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2011 21:05 #43 per solteron (Associat/da)
Hola, doncs jo ja porto gairabé una setmana prenen espirulina i no he notat millora, més ve el contrari els ultims dies he estat bastant gandul  :oops:, cal dir que he pres les pastilles d'una altra marca i no la que recomana jordineta, aquesta tarda he anat a comprar les Marcus Rohrer i a partir de demà les prendré .. 4 al dia.

Ja explicaré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2011 21:27 #44 per gemmota (Visitant)
Gràcies jordineta8)

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2011 21:35 #45 per Oriol_TBID (Associat/da)
jo no sé si és l'efecte placebo, que ja és la 3ª setmana seguida que entreno amb cara i ulls o que realment funciona la cosa, però porto uns dies que em sento de conya.... i que duri  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 10:50 #46 per caloreta (Visitant)
Segueixo només amb dues pastilletes al matí. Ahir ja no tenia mal de panxa  :oops: Potser a partir de la setmana proxima augmento la dosi.

Això sí, estic un pel preocupada, em noto molt activada a l'estil ginsen  :oops: M'adaptaré ?

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 11:08 #47 per CuCa (Associat/da)
Hola Jordineta,

Moltes gràcies per tota la informació, és un fòrum molt interessant, jo seguint els consells des de fa uns 10 dies estic prenen spirulina, vaig començar amb dues al matí hi ara en prenc tres cada matí i una per la tarda. I la veritat, a part dels entrenaments, em noto molt millor.

Et volia prefguntar, en referència el que has apuntat "corredors que pateixen molt impacte en els genolls...és complementar la dieta durant les èpoques de màxim entrenament amb un bon complement ric en col.làgens que ajudi a nodrir les articulacions...", jo sempre he tingut alguns problemes amb els meus genolls, per culpa de l'impacte, quins complements ric en col·làgens em recomanaries?

Moltes gràcies,

Gil

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 12:44 #48 per Echevarria (Visitant)
No trobo la de Marcus rohrer per cap lloc!!!! Es mes ni saben de que li parlo, mentres que la trobo, he començat amb la de santiveri, com es???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 12:46 #49 per Oriol_TBID (Associat/da)
Echevarria jo la vaig comprar a una dietètica que hi ha a C/sants amb C/badal a Barcelona. Just davant del Bracafé i a uns metres d'on surt el mític cross de sants.

Suposo que no et deu anar gaire bé, però pel teu interés...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 12:49 #50 per solteron (Associat/da)

No trobo la de Marcus rohrer per cap lloc!!!! Es mes ni saben de que li parlo, mentres que la trobo, he començat amb la de santiveri, com es???


A una Farmacia que està a Diagonal cantonada Via Augusta la tenen.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 13:10 #51 per Echevarria (Visitant)
Merci Oriol i Solteron!!! Preguntare a les farmacies que tinc per la zona, nomes he anat a herboleries, i sino quan baixi a BCN em pasare per alguna de les que m'heu dit  :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 13:13 #52 per juavalga (Visitant)
:surprised: :surprised: :surprised:
Ara entenc els comentaris del dia de la mitja de Terrassa  :he: :he:

Ultimament em trobe bastant cansat de cames debut als entrenaments. Mai he pres cam complexe vitaminic ni res per l'estil... i la meva dieta tampoc es que sigue molt ideal  :whistle: :whistle:

Vaig a provar amb l'espirulina a vore que tal!

Gracies!!!!  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 13:27 #53 per Juan (Associat/da)

No trobo la de Marcus rohrer per cap lloc!!!! Es mes ni saben de que li parlo, mentres que la trobo, he començat amb la de santiveri, com es???


A una Farmacia que està a Diagonal cantonada Via Augusta la tenen.


Es esta
http://www.farmaciaserra.com//General/SerchResult.asp?text_Serch=ESPIRULINA&imageField_Serch.x=48&imageField_Serch.y=9

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 20:52 #54 per merce.merce (Visitant)
Doncs jo el que no trobo es el Quinton avui he recorregut varies farmacies, i he buscat per internet per si es pot comprar i no m'en surto  :'(

Com us el preneu? a la web diu 2 ampolles al dia, això encara que no entrenis ? o només una després d'entrenar? I tampoc explica si es barreja amb aigua o es pren sola  ?? , el recuperador jo ara només m'el prenc després d'entrenar amb 1/2 litro d'aigua. 

Moltes preguntes.    :love: :love:

na fent na fent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 20:57 #55 per DaniTub (Associat/da)
Mañana comienzo a tomar la espirulina, me ha costado encontrar la que recomendabas pero ya la tengo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 21:35 #56 per gemmota (Visitant)
Jo començaré demà  :yes: El metge m'ha donat permís!  :yipi:

Ja us diré què tal!!

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2011 10:59 #57 per caloreta (Visitant)
Echevarria !! Jo vaig comprar la maraca arkocaps ( 8.90 ) a la farmàcia Figols la de la plaça de l'ajuntament. Em va comentar que si li donava una marca concreta me la portaria.
;) ;) ;) ;)

Merce.Merce. Jo conec a un parell de comercials de quinton. Si vols et passo el contacte i si en compres força et poden enviar la comanda a casa.

Jo continuo amb dues al matí i sense quinton  :oh:

Caloreta


www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2011 11:33 #58 per Carmeta (Visitant)

Doncs jo el que no trobo es el Quinton avui he recorregut varies farmacies, i he buscat per internet per si es pot comprar i no m'en surto   :'(

Com us el preneu? a la web diu 2 ampolles al dia, això encara que no entrenis ? o només una després d'entrenar? I tampoc explica si es barreja amb aigua o es pren sola  ?? , el recuperador jo ara només m'el prenc després d'entrenar amb 1/2 litro d'aigua. 

Moltes preguntes.    :love: :love:


A la Farmacia Rivera del C.Floridablanca cantonada Calàbria tenen quinton...n Obren de 10 a 22h tots els dies, o sigui que sivas a correr a SAnt Antoni és allà mateix. Allà si demanes l'espirulina de la marca Marcus Rohrer te la porten d'un dia per l'altre.

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2011 14:19 #59 per Mona (Associat/da)
Hola Jordineta!

Qué bé l'espirulina, fa temps n'havia pres pq no menjo carn, però no sabia q era tan magnífica!  8)

Ara estic preparant una marató, i moltes vegades em baixa el nivell de ferro, així q volia comprar-me un complement de ferro, però suposo q si prenc l'espirulina ja no cal prendre el complement de ferro, oi?
Espirulina és el nom amb el que se la coneix a tot arreu? saps si al Japó també n'hi diuen així?

Gràcies!
:jap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2011 13:09 #60 per merce.merce (Visitant)
Carmeta  Llàstima que ho llegeixo ara i acabo d'arribar de Sant Antoni, i a més m'he fixat que era oberta, pero no hi ha problema anirè un dia de la setmana que pròxima.

Caloreta  gràcies per la info, si ho puc solucionar a la farmacia ja no molesto a ningú.

Jo el Marcus Rohrer, el trobo més a botigues de dietética que a les farmacies,  sobre tot si son grans en tenen sempre,  o el porten.

na fent na fent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.