caniCROSS

caniCROSS

01 Mar 2011 09:30 #101 per jimbdn (Visitant)
Estaria be, que us sembla per Badalona?

Un emplaçament molt a la vora de la sortida de la B-20, facil d'arribar i aparcar.
Us puc portar +/-pel circuit que es va fer al canicross de Badalona, estalviaria un dels corriols.
Proposem un dia?

aguila, 14 kms potser son molts. Jo sempre procuro no fer mes d'1h +/- 8-10 kms.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2011 18:07 #102 per aguila (Visitant)
En otras ocasiones ha hecho más de 14, con la correa habitual  unos 16km por la CRTA de la Aguas o suelto  por collserola, a mí me salian 14 pero al el seguro q 3 +.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2011 18:29 #103 per Otursa (Visitant)
Perfecte!! M'apunto a la proposta. Dia?

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2011 20:53 #104 per dELURIAN (Visitant)
estaria guay, pero eh, jo no puc portar el vostre ritme eh........amb prou feines soc sub 50 en pla.........jijijijijiji
a mi m aniria be aquest dissabte que no ting la dona i las crias......... :whistle:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2011 09:12 #105 per jimbdn (Visitant)
delurian, capullin...... :whip: l'Hermanotubo i jo tenim la marató l'endemà...... o sigui que va a ser que no  :666:

i respecte al teu ritme sub50, que et penses que soc jo ?  :grrrrrr:

Sino us fa res, preferiria que fos cap a finals de Març o començament d'Abril, un cop estiguem ben recuperats dels 42k. Si voleu quedar abans cap problema, jo ja organitzare la de Badalona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2011 10:34 #106 per Otursa (Visitant)
A veure... com estaríeu per fer alguna cosa senzilleta el 13 de març? Uns 5-7 km? El següent cap de setmana és el canicross de l'Anoia (20)  i el següent curro tot el finde (quedeu vosaltres si us va bé). Després anem al cap de setmana de la cursa del corte inglés, que per mi és un clàssic (dia 3), tot i que podríem quedar en dissabte si a la majoria us va bé. Sinó cap de setmana 9 i 10 d'abril, si no correu la cursa del bombers (10). En fi, a l'abril ja se sap: curses mil.

Deixo una llista amb les dates i així anem veient el dia més fàctible. De tota manera, el 20 podríem veure'ns a Igualada, no?

5 i 6 de març: marató
12 i 13: Otursa
19 i 20: primer canicross de l'Anoia (GRATIS!!!)
26 i 27 de març:
2 d'abril: Otursa
3 d'abri: cursa el corte ingles
9 d'abril: Otursa
10 d'abril: Cursa dels Bombers BCN: Otursa

Jo, per si quedem més d'un dia, estaria encantat d'ensenyar-vos el Parc Natural de Gallecs. Allà és on surto a córrer cada setmana i aquestes dates seran les millors de l'any, tot verd i la fauna sobrehormonada bullint la sang primaverenca. Així que si voleu, ja teniu una altre opció bonica per entrenar post-Badalona.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkAHvpHGXokN9w3_Y4tTnIit7SLWPaWVEIBgTRmdBj6bGq97u1

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSbYuUolxeqM2tbIX6wEUTE66wElLIRJICqG1Ks1W62nsnDMtCRgQ&t=1

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRbh9lGgGwTBO0cPlZMSBIBdFj5VqXDAokoA5ihdmK70bUfxpsb

En natural és molt millor. És la nineta dels ulls dels que hi vivim aprop i per poc que se'l carreguen...


i respecte al teu ritme sub50, que et penses que soc jo ?  :grrrrrr:


Jo estic igual, eh! A mi els ritmes que domino (o que es deixen dominar) són els 50 a 55 als 10 km, així que no patiu que encara m'haureu d'esperar i tot!!! Tampoc caldrà anar a cremar-nos, oi? Podem passar una bona estona a 5:30 el km... a més la meva gossa ara mateix té vuit mesos i encara va de cul si la porto lligada gaire estona...

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2011 16:16 #107 per dELURIAN (Visitant)
hostia que empanat jajajajajjajajaja....................

com a macu macu el que podriem fer, com som 4 o 5 maxim, quedar cada x temps i anar 1 cop a cada lloc d entrenament de nosaltres, m agrada coneixer llocs macus per correr. jo corro per part del cami de el duatlo de masquefa, molta vinya i monserrat de fons.......jejejeje

aviam que reviso el meu calendari........

6 març la marato de noseon.......jajajaja com a voluntari repartidor de volls......

13 març lliure

20 març canicross de l anoia o del noi........

27 març mitja marato de montornes montmelo la roca, debut en una mitja.

3 abril lliure

10 abril lliure

17 abril, la gran follada d igualada, a pel o a peu ara no recordo jejejeje

a partir d aki ja ting que començar a repasar les curses i començar a inscriurem jejejeje.
jo he de ser beneit per la dona per poder venir pero imagino k podre jejejejeje  :whip: :whip: :whip:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2011 14:59 #108 per Otursa (Visitant)
Maratonians... com us va anar???

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2011 16:48 #109 per jimbdn (Visitant)
Els maratonians crec que nomes erem dos, ens va anar prou bé.
Se que el Dani-hermanotubo, va acabar i molt content per les fotos que he vist, encara que no he llegit la seva crónica que no l'ha penjat em sembla, jo per la meva part vaig acabar patint com un cabrit, pero amb la satisfacció d'haver acabat. Estic molt content.
El 3er maratonià, encara que fos a l'avituallament, en delurian, pel que he vist a les fotos s'ho va pasar camión.

Deixo la meva crónica per si ha algú li interessa : www.corredors.cat/index.php?option=com_j....msg586645#msg586645

Ara descansio uns dies i quan em provi decideixo que faig respecte igualada.

Gràcies per l'interès.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2011 18:21 #110 per dELURIAN (Visitant)
jujujujuju, feia temps que no dedicava el 120% de les meves energias a fr el ruc jajajajaja, be, un any exactament, desde l anterior avituallament jejejeje.

no deixer caure el tema que si volem anar quedant sens apropara la calor i sera mes fotut!!!!! a part ens apropem a la epoca de curses a ful!!!!

k visca la voll jajajaja

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2011 15:23 #111 per DaniTub (Associat/da)
Companys, com va tot?. Jo al final no podre anar a Igualada, tinc que treballar el cap de setmana.

En quan al tema sortidas m´agradaria si pot ser fer la primera a Sant Boi, vull fer-li una proposta a l´organitzacio de la nova cursa de muntanya de Sant Boi. La cosa es que m´agradaria intentar organitzar un Canicros, aprofitant la Cursa de Muntanya i vull abans de res que vosaltres feu un cop d´ull  al circuit i aprofitar-me de las vostres ideas. :he: :he:.

Es una idea que porta temps  al cap, la idea es fer una historia semblant a La marato de muntanya de Sant Llorenç de Savall, i com els organitzadors de la Cursa de Sant Boi son coneguts, vull intentar fer-ho.


Doneu ideas de com us agradaria que fos la cosa, distancia desnivell  :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2011 18:04 #112 per dELURIAN (Visitant)
a mi m agradaria que fos tota la cursa assegut en un trineu amb rodes aixi no em cansu jajajaja, i al arribar voll i una moreneta guapa per ferme massatje tailandes.........jajajajajaja

quan vulguis em paso per sant boi i fem un entrenament light per alla amb els gossos, jo tambe estic muntant un canicross pero restringit al apbt(american pitt bull terrier)  amb pedigree adba. es de una asociacio amb la que intento colaborar minimament, FIAPBT, per donar bona imatje al pitbul. estic esperant resposta de gent que ja n ha muntat algunes, i segur que si parlem amb la gent del canicross de lleida ens donan un cop de ma en la informacio que necessitis, com permisos per reunir mes de x gossos cosas aixi........les dates son importants pel tema calor per als gossos no es bo......i tal i tal i tal jjajajaja.

el cap de setmana del 20 i del 27 corro aixi que si et va be la setmana vinent ja em diras quelcom. apa salutttttttttt i sort en el muntatge de la cursaaaaaaa  :party: :party: :party:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 20:58 #113 per Otursa (Visitant)
Jo no puc ni el 2 ni 3 d'abril, faré la del Corte Inglés diumenge.

En principi aquell cap de setmana Sant Boi (2-3)i el proper Badalona (10?)? El 10 d'abril ben aviat al matí? Si al jimbdn no li va bé, doncs anem cap a Gallecs!

Qui s'apunta? Els amratonians, a tope, no?

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2011 09:46 #114 per jimbdn (Visitant)
Osti nens, com es complica la cosa.....
Jo el 2 i 3 d'abril  tampoc puc, i el 10 tinc Bombers, em sembla que el delurian també......això sembla un sopar d'ex-alumnes que no hi ha manera de trobar data. A partir d'aqui, no se si començara a fer massa calor....

Hermanotubo, m'agrada molt la proposta que fas de fer una cursa a Sant Boi, dins de la meva poca experiència, crec que les curses tindrien que ser: la major part per camis +/- amples per poder correr i avançar i 1/3 o una mica menys de corriols, pero que no siguin de cabres o perillosos. Pujades i baixades +/- compensades i un màxim de 10kms.

Ja se que hi ha la moda de fer les curses de muntanya cada cop mes dures, pero que voleu que us digui, a mi no m'agrada, digueu-me comodon, però per patir ja tinc la feina  :666:

Apa, guau, que vol dir adèu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2011 13:20 #115 per DaniTub (Associat/da)

Osti nens, com es complica la cosa.....
Jo el 2 i 3 d'abril  tampoc puc, i el 10 tinc Bombers, em sembla que el delurian també......això sembla un sopar d'ex-alumnes que no hi ha manera de trobar data. A partir d'aqui, no se si començara a fer massa calor....

Hermanotubo, m'agrada molt la proposta que fas de fer una cursa a Sant Boi, dins de la meva poca experiència, crec que les curses tindrien que ser: la major part per camis +/- amples per poder correr i avançar i 1/3 o una mica menys de corriols, pero que no siguin de cabres o perillosos. Pujades i baixades +/- compensades i un màxim de 10kms.

Ja se que hi ha la moda de fer les curses de muntanya cada cop mes dures, pero que voleu que us digui, a mi no m'agrada, digueu-me comodon, però per patir ja tinc la feina  :666:

Apa, guau, que vol dir adèu!



La idea es aprofitar alguna part del recorregut de la cursa de muntanya de Sant Boi. Suposo que seria alguna pujadeta per Sant Ramon i baixada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2011 17:50 #116 per dELURIAN (Visitant)
jo proposaria com vem fer un pel mes enrere que posesim els calendaris de curses i ocupacions que tenim i aixi intentar ajuntarnos en alguna data.

el tema calor, aviam......es pot quedar mes aviat, no es recomanable correr a mes de 20º, pero jo sempre l he tret a pasejar o correr i quan fa calor doncs mira.......es el que hi ha, depen del torn de treball no queden mes collons, i com anirem de trankis, tampoc o veig determinant!!!

ara os paso la pilota........posem calendaris personals o no? o vem intentar pero es va quedar en l oblit......  :whip: :whip:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2011 09:09 #117 per jimbdn (Visitant)
27 Març: Montornès (jimbdn)
3 Abril: Tall Britànic (jimbdn, pero perque vaig de calçotada)
10 Abril: Bombers (jimbdn)

A partir d'aqui de moment lliure

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2011 10:02 #118 per Otursa (Visitant)
Val... doncs endavant les atxes!!
A veure si tenim sort i concretem un dia a l'abril. El més important ha de ser pensar en els gossos, aixi que s'hauria de quedar ben d'hora al matí o bé al vespre.

Afegeixo els meus dies al calendari
27 març: Montornes
3 abril: Corte ingles (Jimbdn i otursa no)
10 abril: Bombers (jimbdn no)
17 abril: lliure
22 abril: de moment lliure

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2011 15:34 #119 per dELURIAN (Visitant)
somi doncssssssss

27/3 montornés
3/4 lliureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
10/4 bombers
17/4 la gran follada(ohhhhhhh)
24/4 lliureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
30/4 nocturna del hospitalet
1/5  lliureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
8/5  st quirze
aki he de miraro pero mes endavant jejejeje
12/6 can mercader
26/6 la campana

estic ja inscrit a varies menys a can mercader a totes...st quirze i la campana voluntari.

german tuber, digas alguna cosa homeeee

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2011 22:50 #120 per DaniTub (Associat/da)
Si no podrien fer-ho un disabte.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.