caniCROSS

caniCROSS

15 Des 2010 12:13 #61 per nhugt4 (Visitant)
No me había fijado en Sant Antoni :o)
Bueno, ya contarás.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2010 11:21 #62 per Otursa (Visitant)
Jo a Badalona tampoc crec qure hi pugui anar, em cau malament perquè tòricament em tocaria treballar tot el finde

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2010 18:46 #63 per dELURIAN (Visitant)
jo entre les que no em veig preparat, i que ha de neixer la cria a final de gener......no crec  ni que pugui anar a puigverd........i bull anarhi.........de cap..... tindre que negociar amb la dona jajajajajajajaja :whistle:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2010 22:30 #64 per Otursa (Visitant)
De moment la prova de Vallgorguina se'n duu el premi a la més dura que he fet. La podríem definir com pujada-baixada-pujada. No espereu trobar cap tros planer. M'agradaria agraïr a tota la famíilia de canicrossistes que em van donar un cop de mà amb el cotxe: els cotxes nou es tanquen sols, tinguin o no claus i gossa a dintre. La veritat que em van ajudar en tot i estic molt agraït de com es van portar. Des del telèfon a un abric per no morir congelat. Llàstima que amb la història només vaig córrer una màniga. De veritat, un deu i mil gràcies!!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2010 09:36 #65 per dELURIAN (Visitant)
vaja que entre una cosa i l altre ha estat un cap de setmana per no repetir jejejejeje.
anim i mes sort jejejeje.

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2010 16:48 - 30 Des 2010 16:50 #66 per Otursa (Visitant)
El proper dia 15 hi ha el canicross de Moìa: Els 2 Turons. Va ser la meva priemra cursa, en canicross i cursa com a tal. Jo hi anré, algú més s'hi apunta? Coincideix amb una altre cursa de la lliga catalana, però la veritat que aquesta cursa té molts encants. Es fa junt a una cursa de muntanya on no veureu els corredors, així que ni ells ni nosaltres haurem de patir per res. Per altra banda un recorregut molt bonic i una duresa considerable, l'any passat vem tocar bassals, fang i neu gelada. A mi em va agradar molt: dura i agraïda. Els premis estaven força bé, bossa del corredor (poc freqüent en canicross pel que vaig trobant) i un bon esmorzar. La inscripció pica una mica (15 euros fins el 10 de gener), però com tots els canicrossos vaja.

Espero saludar-vos per allà!!!

http://www.rivendelmoia.net/2turons_moia/cursa_info/circuit%20%20C%20i%20MN.pdf



A la foto surto al final de tot, de color verd fosforito... com sempre les sortides no són el meu fort!!!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2010 22:17 #67 per dELURIAN (Visitant)
no estic a l alçada encara d una proba aixi, tot i aixo algun dia si les meves cames volen m hi apuntare jejejeje.
sort al canicrosssssssssss :yipi: :yipi: :yipi:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2010 08:22 #68 per Hefega (Visitant)
hola bon dia, voldria una mica d'ajuda, m'estic iniciant al canicross, tinc una gossa Mastin tibetano adoptada de 23 mesos,pero amb problemes de conducta i per relacionar-se. te molta por a tot tipus de soroll, persones etc.
l'estic fent correr per veure si aixi va perdent por.

ens hem inscrit al camicross de les II Torres de campredo (Baix ebre) algun consell?

portem sortint a correr una setmana, realitzant una progressió en el entrenament, el primer dia 15 minutets i aixi fin  dia d'avui.
el problema es que a la mitja hora de correr es comença a cansar i va al darrera, sense portar un ritme massa fort.

també dir-vos que davant meu nomes corre els primers trenta segons, ella sempre va al costat, i sempre a l'esquerra meva. i ha un ritme continuat.

També dir-vos que la meva gosseta, no veu aigua en tota la carrera brutal no se perque... arriba i casa i  beu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2011 10:34 #69 per dELURIAN (Visitant)
hola, jo sincerament, no aniria a correr amb una gossa amb tants problemas de conducta.......soc dels que parla tal com pensa, i crec que primer has d ekilibrar la gossa que gossos mal educats ja hi han massa. jo no el portartia a cap cursa sabent que un cop de porta me la espanta i es torna xalada durant una estona, primer per seguretat, la teva i seva, despres per la seguretat de la resta que un gos espantat ataca tot el que es mogui..............aixi que
APARTEU LES CRIATURESSSSSSSSSSSSSSSSSSS



per cert agrair a en xeix i korfbaler que ja tenim forum de canicrosssssssssssssssssss ja podem penjar les curses per separat, yuhuuuuuuuuuuuuuuu gracies correcatsssssssss

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2011 09:52 #70 per jimbdn (Visitant)
Si senyor, gràcies al moderadors per crear-nos un apartat.

Bon any a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2011 11:40 #71 per nhugt4 (Visitant)
Ya están abiertas las inscripciones para el III canicross de Badalona.

www.agilitybadalona.es/

Os esperamos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2011 12:55 #72 per Hefega (Visitant)
problema per que mossegui algu, no ni ha cap al contari pot ser que quant donin la sortida, arribi el primer al cotxe.
el problema que pensem que deu tenir es que li deurien pegar i no poc.
pero pel demés es molt bona nena i abans de mossegar algu, s'amagaria sota una pedra

a veure si finalment progressa adrcuadament i podem anar al canicross


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2011 15:01 #73 per dELURIAN (Visitant)
error fatal, no et pensis que per cagueta no mossegara, ans al contrari.......un gos cagat es un gos potencialment perillos, i que te tots els numeros de mossegar, siusplau preguntali a qualsevol etoleg, pel be dels teus i els que et rodejan!!!!. :great:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2011 19:15 #74 per DaniTub (Associat/da)

error fatal, no et pensis que per cagueta no mossegara, ans al contrari.......un gos cagat es un gos potencialment perillos, i que te tots els numeros de mossegar, siusplau preguntali a qualsevol etoleg, pel be dels teus i els que et rodejan!!!!. :great:


Sesar Millan, en el teu cas mosega l´amo abans del gos. :he: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2011 21:20 #75 per dELURIAN (Visitant)
m estic esmolant les dents jejejejeje  :whistle: :whistle: :whistle: :yipi: :yipi: :yipi:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2011 12:46 #76 per (Visitant)
Hola,

Hefega  m'agradaria molt que provis de còrrer amb el gos però abans fes la prova d'anar a alguna cursa, encara que sigui de corredors, on hi hagi molta gent, on es respiri el nerviosisme de la cursa.

Una companya que  ja fa 2 anys que corre amb la gossa, va tenir "problemes" en una cursa el passat novembre, quan algú li volia fer una carícia se li hauria cruspit la ma, reaccionava d'una forma molt brusca, de fet a l'arribada una companya li va anar a saludar i li va fer una rascada amb les dents.  També s'ha de dir que va a poques curses amb la gossa i ara l'està acostumant amb la gent, al mercat, i altres llocs on hi ha gent i li dona premis (xuxes).

Jo no hi entenc massa de gossos, sols fa 1,5 anys que en tinc però veig que la jerarquia dels gossos no te res a veure amb la humana i nosaltres sempre ho  humanitzem tot.

Marta Tarrés
Puigverd de Lleida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 16:30 #77 per Otursa (Visitant)
El Cèsar Millan és un bon Showman, però no pas un bon educador. Si busqueu per internet trobareu un article on el col·legi de veterinaris on es demanava la retirada d'emissió dels seus programes per males tècniques. També l'altre nou que ha sortit ara.

El que comentes de la gossa, potser és millor que la tracti un bon professional especialitzat en problemes de conducta (veterinari especialitzat en Etologia). Moltes vegades cal que es mediqui amb ansiolítics per ajudar en la teràpia. Val la pena que es faci bé.

Per les curses, si corrés amb morrió no hi hauria cap problema ja que el reglament ho aconsella en aquests casos. Així no tindràs cap ensurt. El tema de córrer al costat, molts gossos no estiren al davant i corren igualment. Tindràs menys ajuda, però no serà l'única. Amb una mica de sort a les curses es motivarà més en veure que l'avancen o que ella atrapa a altres corredors. Et deixo el text del reglament Lliga catalana, apartat de material.

"Morrió (només gossos conflictius).
Els gossos que (sense ser perillosos) tendeixin a ser conflictius davant altres
gossos, hauran de prendre la sortida amb morrió o bé fer-ho en darrer lloc.
Igualment el corredor considerarà la conveniència de mantenir el morrió durant
tota la cursa, sempre i quan no dificulti la respiració normal del gos, per la qual
cosa haurà de ser de tipus cistella.
En qualsevol cas serà responsabilitat del corredor controlar el seu gos en tot
moment, podent ser sancionat o retirat de la cursa en cas de no fer-ho"



Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 17:16 - 10 Gen 2011 17:19 #78 per dELURIAN (Visitant)
otursa, si llegeixes el comunicat aket que dius de nosekins patans, veuras que no tenen puta idea del que parlen.........jo el vaig llegir, i es el de sempre, pero es molta embeja, jo faig servir els seus metodes i ting un pitbull i no conec gos millor ensenyat. de fet els seus metodes no son seus, son de la mare natura, alguns ja els aplicava desde petit. el que parla malament d en cesar nomes en puc dir 1 cosa, puta enveja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de showman res de res, sino llegeixte el llibre i entendras perke o dic!!!! es un tiu amb un aura especial sens cap dubte, i que collons han de retirar el programa jajaja si aixo estava publicat fot almenys 4 anys, i el programa en porta 6 o 7.................els del comunicat si que son de riure jajajaja.
be tohom te la seva opinio i s ha de respectar, pero poso el cap al foc si m ekivocu, per pocas cosas m hi jugaria la ma en akesta vida, pero per aket tiu me la jugu sense ni coneixel.

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 18:34 #79 per nhugt4 (Visitant)
dELURIAN bajo mi punto de vista, creo que tiene toda la razón Otursa. Cesar Millán no deja de ser un adistrador de perros bastante "malo" con un tirón mediático, vamos una Belén Esteban de los perros.,
Yo solo te digo una cosa, Cesar Millan, se ha dado cuenta de que su estilo de adistramiento no es ni por asomo el mejor, y se ha puesto en manos de lo que si es un gran adistrador, Ian Dumbar (UK), que no es mediático, pero si bueno, quizás de los mejores.
El adistramiento positivo es lo que crea perros equilibrados, y educados, y el adistramiento gerarquico, solo crea tensión e intentan en cada momento sublebarse para intentar tener el control del mando.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 21:04 #80 per dELURIAN (Visitant)
nhugt4, cesar tambien utiliza el metodo positivo, vamos que no utliliza exclusivamente un metodo, el se basa en la madre naturaleza y luego utiliza los metodos que funcionan. eso de que es la belen estevan.......este tio no salto a la fama por ser guapo ni rico ni famoso, era un inmigrante sin papeles que llego a usa, i aprendiendo de los mejores i de los que el ha creido mejores como el que tu comentas se labro un nombre, suerte casualidad lo que tu kieras.......pero trato a perros de famosos i le propusieron montar shows de tele guarros pa vender cds i el tio no acepto hasta que no le propusieron lo que quiso. no suelo ser fanatico de nadie, soy megaculé i ni sikiera iria a pedirle a messi un autografo, pero nose, es de esas personas que las miro i veo que tienen algo especial. es la misma sensacion que e tenido con 2 profesores que he tenido a lo largo de mi vida, de los que aprendes, de los que sacas excelentes siendo un pakete como yo k suspendia todo menos gimnasia kjajajajaja. cierto es que hay mucha polemica alrededor de este tio, es lo de siempre cuando alguien triumfa, aparecen los primeros envidiosos, y luego,o es gay o se murio de la droga......
nose, como te digo tengo un pitbul increible..........y yo precisamente no es que aia sido un ejemplo de ekilibrio a lo largo de mi juventud jajajaja  :party: :party: :party: :party: :whistle: :whistle: :whistle:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.