3er Canicross de Badalona 23/01/11

3er Canicross de Badalona 23/01/11

03 Gen 2011 15:06 #1 per dELURIAN (Visitant)
aqui os deixo la web del club d agility badalona ja tenen obertes les inscripcions.
aquest any no podre participar-hi, encara no estic prou preparat, un altre any sera.
que disfruteuuuuuuuuuuu

www.agilitybadalona.es/

ISCRIPCIONS OBERTES

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 15:52 #2 per Otursa (Visitant)
Allà ens veurem!!!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 20:43 #3 per dELURIAN (Visitant)
que vagi beeeeeeeeee :yipi: :yipi: :yipi:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 15:46 #4 per Otursa (Visitant)
dElurian o Jimbdn,

Suposo que ja l'heu fet algun any... què tal és aquesta cursa? Algun tram complicat o tècnic? Algun consell?
Jo la veritat és que els meus temps no seran gaire bons, però l'objectiu d'acabar crec que podrà ser assolit encaran que costi.

Una abraçada!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 10:10 #5 per dELURIAN (Visitant)
jo nomes e corregut el de puigverd, el de sant llorenç savall i vaig anar pero em vaig deixar les coses aixi k vaig marxar jajajajaja. se que vaig preguntar per ella l any passa i es dureta,.........almenys per al meu nivell saps.........
sort si t hi animas

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2011 00:30 #6 per Otursa (Visitant)
He mirat bé el desnivell i no es veu cap tros en plà... i jo pensant que Badalona estava aprop del mar! Serà una trencacames...

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2011 22:51 #7 per dELURIAN (Visitant)
jajajajaja aixo diuen, anim i a disfrutar!!! :yipi: :yipi: :yipi:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2011 18:12 #8 per Otursa (Visitant)
Ha estat un matí fantàstic i fred, molt fred. Un trencacames com Déu mana. Tot i així Moià era més dura!! A veure si surten les classificacions, que per variar no duia el crono.

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 10:16 #9 per dELURIAN (Visitant)
:party: :party: felicitats  :party: :party: quina enveja poder fer curses dures buaaaaaaaaaaaaaaaa

aviam si quan tinguis temps ens fas una cronica mes amplia pels que tenim monu de canicross jejejejeje  :yipi: :yipi:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 11:53 #10 per jimbdn (Visitant)
otursa, disculpa, no he vist el teu missatge fins avui....ho sento! T'hagues pogut ajudar amb el recorregut ja que el conec bastant, pero amb el rotllo de la marató, tenia aquest fil abandonat.

Puc dir la meva opinió? Trobo que es un circuit excesivament dur pels animals. 10kms son molts i amb les pujades que hi han encara mes. Sembla que es valori molt la "duressa" d'aquests tipus de proves, pero jo ho veig innecessari. Pel que tinc entes, a la zona de frança, els canicross com a molt tenen 8 kms i no son tant besties de perfil.

I em sembla que ens porten uns anys per endavant......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2011 21:31 #11 per Otursa (Visitant)
La veritat que el de Moià i aquest han estat durets. Sort que a Badalona hi teniu tres avituallaments, ja que si arriba a fer una mica de caloreta la prova hagués estat bastant més complicada.

Faràs la Marató de Bcn? Si és així, ànims!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2011 09:13 #12 per nhugt4 (Visitant)
jimbdn

Lógicamente cada uno tiene su opinión sobre los circuitos y carreras, pero no nos podemos fijar solo en lo que creemos que es mejor para nosotros.
En Francia las carreras son variables, las hay desde 3km a 13km, planas completamente y algunas más duras que la de Badalona.
En UK hay carreras desde 5km hasta media maratón con perfiles muy duros, y ellos fueron los que "inventaron" en canicross.

Personalmente, y no soy corredor de montaña, creo que no es excesivamente dura, si tienes 3 subidas con un perfil duro, pero son de escasos 100mts. La gran mayoria de circuito es pista con un bajo perfil.
Hay que tener en cuenta también, que los perros disfrutan más con cambios de recorrido y situación que no con un terreno plano, donde acaban aburriendose por monótono.

Os dejo unas fotos.

www.flickr.com/photos/agilitybadalona/sets/72157625768485197

picasaweb.google.com/Quiquenana/IIICanic...1sRgCJ7c-YnlksW7qgE#

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2011 09:43 #13 per jimbdn (Visitant)
nhugt4

gràcies per la resposta, tot son punts de vista, i per això està aquest forum per parlar-ne. Potse es perque jo als corriols pateixo com un cabronet  :grrrrrr:  ....a mi m'agraden mes le pistes i el ritme constant i penso que als gossos també  :666:

Ojala l'any que bé hi pugui participar, em sap molt de greu no haber pogut participar al canicross de casa meva, però no volia fotre enlaire la preparació de 2 messos per una mala torçada...

Xules les fotos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2011 11:03 #14 per Otursa (Visitant)
Gràcies per les fotos!!! La meva gossa té un primer pla on ha quedat molt maca: gràcies!

Per mi si que són més aviat dures, depen de la preparació física de cadascú i dels gossos. Ara mateix deu km amb desnivell ens suposen un bon repte. Independentment de la duresa del circuit, el que no es pot negar és la bona organització de les dues proves.

L'any vinent repetiré!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2011 15:14 #15 per dELURIAN (Visitant)
tambe suposo que la duresa sera diferent per cadascu, un fumador fet pols com jo jajajajaja li fots el paralel devant i hostia tu....., per mi la de badalona es massa.......un deumil planet sem fa dur......jajajajaja. molt xules les fotussssssss  :great: :great: :great:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2011 16:00 #16 per nhugt4 (Visitant)
Unas cuantas más.

picasaweb.google.com/Quiquenana/IIICanic...v1sRgCMvSw5Wr6q-jSg#

Yo aunque no soy corredor de montaña, casi la prefiero, si hay una subida gorda, pues la andas y no pasa nada, en cambio un diez mil plano, como andes.......

Otursa

¿que opinas de la camiseta?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2011 15:49 #17 per Otursa (Visitant)
Jo agafo un ritme i pim-pam... vaig fent.. els canvis de ritme em maten.

La samarreta molt bé, s'agraeixen els obsequis i la veritat que en les curses de canicross se n'haurien de donar més.
No trobeu?

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.