3r Canicross CoteCan a Puigverd de Lleida 27-2-2011

3r Canicross CoteCan a Puigverd de Lleida 27-2-2011

04 Gen 2011 13:13 #1 per (Visitant)

El proper 27 de febrer organitzem a Puigverd de Lleida el III Canicross CoteCan, a 10 minuts de Lleida.

Té un circuit molt maco, no arriba a 3 km d'asfalt, i la resta és camí de terra. Es dona una volta al poble d'1 km i es surt cap a un camí que es planer però amb una lleugera pujada fins al km 4,5, desprès puja fort fins al km 6  (no arriba als 100 m de desnivell)  i  a partir d'aquí ja és tot baixada fins a l'arribada. Hi ha un avituallament després del km 5.

En acabar hi haurà esmorzar i sorteig de material esportiu. 

Paral·lelament hi ha la quarta edició de la Cursa Popular Puigverd de Lleida amb el mateix circuit.

I també hi ha la Cursa Infantil de 1.300m ,  no competitiva i gratuïta.

Podeu consultar les edicions anteriors a la web de la cursa a  www.puigverd.atletismelleida.com , on hi ha opinions i fotos dels corredors de l'edició anterior, el perfil, ... properament hi penjarem la informació de la cursa d'aquest any.

Us esperem el 27 de febrer a Puigverd de Lleida!


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 15:57 #2 per Otursa (Visitant)
Llàstima que Lleida em caigui tant lluny de casa... la cursa pinta bé!!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 21:06 #3 per dELURIAN (Visitant)
l any passat la vaig correr, i nomes ting que bones paraules per la cursa i la organització voluntaris etc....
pero akest any esta complikat........ha de neixer la meva filla el dia 2.......i em fa por anarmen tant lluny......, l any vinent sera i estare mes preparat, que vagi tot be
i per cert aquest any poseu calefaccio............jajajajajajaja

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2011 20:44 #4 per Puigverd (Visitant)
Hola,

ja estan obertes les inscripcions a la IV Cursa Popular i III Canicross CoteCan de Puigverd de Lleida

El proper dia 27 de febrer us esperem a una nova edició de la cursa i canicross que celebrem a Puigverd de Lleida, com a novetat aquest any la cursa infantil es farà abans que la cursa popular així els pares corredors podran veure els seus fills córrer.

La sortida serà a les 10h pels nens, a les 10.35h la cursa popular i a les 11h el canicross.

Mantenim el preu de l'inscripció a la cursa popular, i el canicross es rebaixa al mateix preu de la cursa popular.

IMPORTANT: NO HI HAURÀ SERVEIS NI DUTXES (estan construint les noves instal·lacions)

Podeu trobar el reglament, opinions, fotos... a la web de la cursa:

www.aecpuigverd.org

Qui vulgui fer nit a Lleida hi ha la casa de colònies La Manreana on admeten gossos i fan preu especial als participants, l'enllaç:

www.lamanreana.com

Us esperem a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 09:59 #5 per dELURIAN (Visitant)
al final, s ha avançat la meva segona filla, aixi que estic de vacances esportives......llastima perque li tenia moltes ganes, l any vinent espero estar a tope per puigverd!!!!!!!!!!!!!!!

que vagi tot com a minim com l any passat!!!!!!! :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :party: :party: :party: :party:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2011 00:11 #6 per Otursa (Visitant)

al final, s ha avançat la meva segona filla, aixi que estic de vacances esportives......llastima perque li tenia moltes ganes, l any vinent espero estar a tope per puigverd!!!!!!!!!!!!!!!

que vagi tot com a minim com l any passat!!!!!!! :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :party: :party: :party: :party:


Felicitats!!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2011 00:20 #7 per dELURIAN (Visitant)
graciesssssssssssssss  :party: :party: :party:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2011 19:08 #8 per dELURIAN (Visitant)
apa al final m he inscrit, no anire massa fort pero sera el meu retorn a les curses jejejeje. total pitjor que l any passat sera dificil que hi vaig anar sense res d entrenament a les cames jejejeje.

per cert, si que es llarg akest any el formulari d inscripcio......jo e posat totes les dades de la gossa i poliça......
en fi sembla que akest any no fotra tant de fred i ja sera collonuda del tot jejejejeje

fins puigverdddddddddddddddddddddddd  :party: :party: :party: :party: :party:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2011 21:20 #9 per dELURIAN (Visitant)
estava repasant les fotus de l any passat de la web, i nomes surto en les del aureli i sobre no me les puc baixar, no com les altres 2 que estan al picasa grrrrrrrrrrr

animeuvosssssssssss
aki estic jo i la gresca
www.flickr.com/photos/12185688@N06/43594...3316581001/lightbox/
www.flickr.com/photos/12185688@N06/43594...3316581001/lightbox/

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2011 19:59 - 12 febrer 2011 20:49 #10 per LIEBHERR (Visitant)

estava repasant les fotus de l any passat de la web, i nomes surto en les del aureli i sobre no me les puc baixar, no com les altres 2 que estan al picasa grrrrrrrrrrr

animeuvosssssssssss
aki estic jo i la gresca
www.flickr.com/photos/12185688@N06/43594...3316581001/lightbox/
www.flickr.com/photos/12185688@N06/43594...3316581001/lightbox/

que són les fotos de aquest link ?  per que si es aixi jo no li vec el problema.. per baixar-les :mdr:

moltes felicitas per la nena :great:

!No hi ha cosa per fàcil que sigui, que no la faci difícil la mala gana !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2011 20:26 #11 per dELURIAN (Visitant)
son del canicross de puigverd de l any passat, pero de 400 fotus nomes surto en 2 i erem que 20 o 30 amb gos? jajajaja, se que soc molt lleig i espanto les camares jajajaja  :arf:
les fotus som jo i la gresca
graciessssssssssssssssssssssssssss

edito que crec que t he entes malament, es poden copiar de flickair aket al meus disc dur?

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2011 23:27 #12 per (Visitant)
dELURIAN que bé que tornis a Pugiverd!  :great:  I felicitats per la nena!!!!!

Per poder-te baixar les fotos de flickr has de fer un clic, passaràs a veure la foto més petita on has de fer clic amb el botó dret, et surt un menú emergent on has de fer clic a a la mida "original", clic a  "Descargar el tamaño original de esta foto" i ja la tens.

Percert l'any passat en vas penjar unes que estaves amb la veterinària fent el control a la gresca i una al cotxe on mostrava la temperatura, que en cara les tens? que me les pots passar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 00:33 #13 per (Visitant)


Adjunto l'enllaç d'unes fotos:

per veure el tipus de recorregut un tram de la pujada

I noves fotos acabades de penjar cursa i canicross per en Liarte on s'hi ha del caldo calent  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 10:43 #14 per LIEBHERR (Visitant)

edito que crec que t he entes malament, es poden copiar de flickair aket al meus disc dur?


t'he enviat les fotos del *canicross pel correu

!No hi ha cosa per fàcil que sigui, que no la faci difícil la mala gana !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 16:02 #15 per dELURIAN (Visitant)

edito que crec que t he entes malament, es poden copiar de flickair aket al meus disc dur?


t'he enviat les fotos del *canicross pel correu


moltissimes gracies pel detalla, no sabia com funcionava, ara ben explicat ja ho se, gracies mil!!!!!!!!!!!!!!!

dELURIAN que bé que tornis a Pugiverd!  :great:   I felicitats per la nena!!!!!

Per poder-te baixar les fotos de flickr has de fer un clic, passaràs a veure la foto més petita on has de fer clic amb el botó dret, et surt un menú emergent on has de fer clic a a la mida "original", clic a  "Descargar el tamaño original de esta foto" i ja la tens.

Percert l'any passat en vas penjar unes que estaves amb la veterinària fent el control a la gresca i una al cotxe on mostrava la temperatura, que en cara les tens? que me les pots passar?


si clar digam un email i te las pasu
la que no he trobat es la del cotxe nose on cony la e fotuda...........ja la buscare amb mes cura!!!

gracies, tenia moltes ganes de venir, creia que no podria pero en que e vist una escletxa pam jajajaja de cap. aquest any vindre amb un amic que te una bona camara, ja li dire que faci moltes, que las fara igualment, aixi tambe les tindras, almenys del canicross!!!

aki les tens en qualitat blog, digam kines vols i te las paso en la millor k tingui!!! grescat.blogspot.com/2010_02_01_archive.html

gracies pels nous links, vaig a mirarlosssssssssssssssss
que poket queda ja!!!!!!!!!!! kines ganesssssssssssss jejejejeje

aviam si aquest any et conec, almenys saludarte, que mai esta de mes.

fins aviaaaaaaaaaaaaaaaaaat :great: :great:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 23:26 #16 per (Visitant)
dELURIAN, ja t'he enviat un mail per les fotos, gràcies per endavant!

Una novetat!  Premiarem la millor disfressa amb un àpat al restaurant Pati Blau de Puigverd de Lleida!

Com l'any passat va coincidir amb carnaval i vam premiar les disfresses, i aquest any hi ha hagut vàries persones que han demanat per córrer disfressats tornarem a premiar la millor disfressa!!

Si no ens veiem abans en coneixeràs a la sessió informativa, em toca fer-la a mi.

Jo aquest any no correré, no estic entrenada, però la Traix si que correrà amb una companya, es impressionant la motivació que tenen per córrer els gossos, i jo que patia perquè aniria més al darrera que al davant ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2011 19:32 #17 per dELURIAN (Visitant)
ja l he llegit, estic buscant la del rellotje del cotxe que no la trobo..... :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:, a part ting tantisimes fotos que costa buscar i tot jejejeje. en que les trobi totes te l enviare.

jajaja semblara una epic run aixo amb penya en gos i disfressa jajajajaja.
una llastima que no corris, aviam si per l any vinent repetim i estas per alla, jo vaig correr l any passat en una epoca de plujes aki on visc i vamos que portava la tira sense entrenar o molt poc entrenat, aixi vaig fer el temps que vaig fer tambe.......jajajaja pero com vaig a pasarho be, ja em val jejejeje
a la sessio i sere, no soc dificil de distingir, nu tiu alt i una mica prim amb cara de ruc i una pitbul marron jajajajaajaja.

parlant de pasarho be, aquest any seguirem trovant els cartellets durant la cursa? jejejeje, va ser divertit anar pensat que posaria en el seguent jejejeje. i aixi no es fa tant dura la pujada si vas llegint jejejeje.

ens veiem aviat, i entrena que la Traix segur que prefereix correr amb tu!!!!

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2011 21:27 #18 per dELURIAN (Visitant)
tic tac tic tac, s acosta l hora de la veritat..... :whistle: :whistle: crec que arribare força millor de forma que l ultim cop, si mes no una mica millor sgur, l altre cop vaig venir sense entrenar jejejeje, si plou a la merda ll entrenament aki a la muntanya.......

ja queda poket pel canicrosssssssssssss yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2011 19:14 #19 per dELURIAN (Visitant)
tic tac tic tac plogui o nevi alla estarem

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 16:11 #20 per dELURIAN (Visitant)
correcatsssss ja som akiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  :party: :party: :party:

fare una petita cronica i despres en fare una mes extensa al blog de la gresca, que estic força cansat jejejeje.

arrivem a puigverd, una temperatura increible, 10º marcava el cotxe (l any passat -6º) i a mes pujava la temperatura per segons...........haurem corergut a uns 17 18º, sino un mes.....arrivem i preguntant pel dorsal em trovo la Marta (un plaer :great:) passem el control veterinari i em creuo amb en Francesc fent d speacker (un plaer :great:) xerrem amb d altres corredors escalfem, reunio escalfem un pel mes, i cap la sortida.
Comença la cursa em trobo fort i vaig amb un grup ven nombros. arrivem al km2 miro el cronometre i uix........vaig a poc mes de 4 30 el km, massa per mi, i evidentment ho e pagat jejejeje, e començat a fer els km a 5 5:30 esgotat fins arribar al cim, que per cert o anava jo molt cansat o no e vist el grup d animacio de l any passat.....creia que i serien akest any, ajuden a pujar els ultims metres de la serra. per la baixada ja e anat massa cansat i no e estat capaç d apretar quan tocava.......tot i aixi e anat amb una noia disfressada de torera gairebe tot el cami i em anat fent conya jejejeje. al final e parat el crono en gairebe 53.....tot i que e estat un minut avans de pararlo amb unes nauseas del carall......jejejeje aixi que a l espera del temps oficial e rebaixat el meu temps a puigverd, que creia que el podria rebaixar mes.

A l arribada com sempre un munt de regals per la gresca i per mi, un munt de fruita ben bona. el caldet i e anat a dir adeu a la marta i al francesc que el que venia amb mi anava amb una mica de pressa.
us adjunto una fotu d aki unes hores amplio la historieta al blog de la gresca.
per la organitzacio un 10 com sempre, totes les cruilles vigilades, e anat fent conya amb els controladors ejejejeje, no m extranya que m agafes el flato tambe no e callat gairebe en tota la cursa jajajajaja. els detalls una passada i l amavilitat i l ambient dignes d admiracio. a mes 15 euros un canicros........quan els de la san silvestre del masnou i lloret ens pensaven clavar 15 eur per 5km........
aixi doncs aki teniu a un que sempre que pugui i vindra a correr

per cert en l edicio anterior 31 o 32 gossos en akesta 52, men alegro!!!!!!!!!!
una abraçada per tots!!!  :party: :party: :great: :great: :party: :party:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.