Canícross cursa dels colls al Garraf 24/02 - 10 km.

Canícross cursa dels colls al Garraf 24/02 - 10 km.

20 Gen 2013 14:54 #1 per eiger (Associat/da)
Tornem-hi  :party:  Aviam si s'anima algun correcat

http://cursadelscolls.wordpress.com/inscripcions/

Ben bé que els gossos ho demanen quan s'acostumen  :whistle:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2013 09:20 #2 per jimbdn (Visitant)
Jo m'hi he apuntat. Segurament serà l'última de la temporada.

Veurem com aguanta en LLamp. Fins els 8 kms i una mica mes ho porta bé, desprès va tant petat, que hem fa patir i tot, això que controlo que els primers kilòmetres no vagi molt fort.

Des de Badalona, Joan.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2013 10:49 #3 per Altair (Visitant)

Jo m'hi he apuntat. Segurament serà l'última de la temporada.

Veurem com aguanta en LLamp. Fins els 8 kms i una mica mes ho porta bé, desprès va tant petat, que hem fa patir i tot, això que controlo que els primers kilòmetres no vagi molt fort.

Des de Badalona, Joan.

Encara no se que fer, dons en Tolo -un border colli-, llest que fa por,,pero es jove, un any i mig,,va neixer el 24 d'agost per sant Bartomeu- ambdos correns ens ho pasem la mar de be,,es coneix tots els camins,, i sempre que arriba a les cruilles em mira i el guio em l'arnes,,,corre fins a 15km, mes ja no, perque seria ja massa.

El problema -crec- que el ajuntar-se amb una penya de cans,,es posa massa alegre, dons vol saludar a tothom, i em faria caure..ja m'ho va fer una vegada,,,-un trau al meu cap-.

En fi companys, encara tinc temps per decidir.ho

salut.


salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2013 11:03 #4 per jimbdn (Visitant)
Altair, jo acostumo a sortir al final de tot i vaig controlant. El meu es un gos d'atura, similar al border collie en quan a mida. Aquesta cursa pel que he vist es molt plana i practicament tota per pista. No crec que tinguem problemes.
Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2013 18:16 #5 per Altair (Visitant)
jimbdn. Al capdevall no podre correr-, es fa la btt de Ribes, i fare de voluntari.control. Un cop hagui fet la Marato BCN, si tot va be, em podre dedicar al canicros, i potser coincidirem,

a reveure. i que tot vagui be.

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2013 10:06 #6 per jimbdn (Visitant)
Altair, passada la marató crec que ja s'haurà acabat la temporada de canicross. Però serà un bon moment d'entrenar fins la propera.

Es curios, però a mi els altres anys m'ha passat el mateix, preparant la marató de BCN, vaig tenir que abandonar el canicross, aquest any com que no la faig, m'hi he pogut dedicar una mica mes.

Ja us explicaré com ha anat.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2013 21:38 #7 per eiger (Associat/da)
jimbdn aviam si ens veiem per allà  :yes:

Aniré amb un Border Collie mestís, he intentat preparar-la millor que la de Moià. Tinc sort amb el gos menys a les baixades que em frena. Tinc sort però que sense ensenyar-lo, desde el primer dia en veure l'arnés només vol que tibar!

La nostra segona experiencia  :party:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2013 16:13 #8 per jimbdn (Visitant)
Ok, eiger. Jo porto un gos d'atura i aniré dels últims  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2013 17:04 - 24 febrer 2013 17:13 #9 per eiger (Associat/da)
Cursa molt recomanable i intensa! M'ha agradat per ser bastant tècnica, i pel munt de corriols  :yes: Era fàcil caure
8ens gràcies al gos que  ha fet una cursa impecable   :yes: i al final agònic que hem fet amb 2  corredors més desde el km 5. Ens hi hem deixat el fetge!  I a l'arribar, el de davant nostre ha quedat estès, potser per una baixada de sucre deprés de l'últim sprint  :oh:

He flipat molt en veure que el primer del canicross  ha  fet millor temps que el de la cursa  :beurk:  Potser l'han frenat algun canicrossero.

Repetirem segur  :party:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2013 21:39 #10 per jospon (Associat/da)

Cursa molt recomanable i intensa! M'ha agradat per ser bastant tècnica, i pel munt de corriols  :yes: Era fàcil caure
8ens gràcies al gos que  ha fet una cursa impecable   :yes: i al final agònic que hem fet amb 2  corredors més desde el km 5. Ens hi hem deixat el fetge!  I a l'arribar, el de davant nostre ha quedat estès, potser per una baixada de sucre deprés de l'últim sprint  :oh:

He flipat molt en veure que el primer del canicross  ha  fet millor temps que el de la cursa  :beurk:  Potser l'han frenat algun canicrossero.

Repetirem segur  :party:

La meva gossa la Duna  s´ha portat molt be i els dos hem fet una bona cursa,tot i caure dos vegades  encara que sense importància!Molta pedra relliscosa.El recorregut molt ben senyalitzat
Eiger eres tu el que has vingut ha parlar amb mi després de la cursa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2013 09:35 #11 per jimbdn (Visitant)
Hola Companys.
He gaudit molt d'aquesta cursa.
En LLamp s'ha portat molt bé i ha estirat casi un 90% del recorregut. Ha tingut nomes un parell de baixons, a la baixada llarga de pedres, cap el km 4 i el tros d'asfalt de l'urbanització.
Jo per la meva part, he trobat a faltar que feia molt de temps que no trepitjava la muntanya. Hem fan mes mal les cames avui que a l'acabar les mitges de Granollers i Barcelona.
Jo que odio els corriols, aquest cop m'hi he trobat molt còmode. M'ha encantat la cursa.

Eiger a tu no t'he vist. Al jospon si, abans i desprès.

Una pregunta, aquests dos últims canicross que he fet, he tingut la sensació de quedar classificat mes o menys, al mateix nivell que prenc la sortida. Jo m'acostumo a prendre la sortida amb calma i veig que tothom surt "follat", però desprès no hi ha manera d'avançar quasi bé a ningú.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2013 09:44 #12 per jimbdn (Visitant)
jospon, foto!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2013 10:14 #13 per Altair (Visitant)
Companys, estic conten de que us hagui agradat , alhora no hagueu pres mal, la zona del Garraf i la franja de costa es molt calcarea, i pedregosa.

Perqui la gent esta molt animada, i segur que es montaran qolcuna canicros pirata, fora de temporada.

salut

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2013 10:34 #14 per jimbdn (Visitant)
Que avisin!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2013 20:52 #15 per jospon (Associat/da)

jospon, foto!

Moltes gràcies Jimbdn.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2013 22:20 #16 per eiger (Associat/da)
jimbdn un altre cop serà !  vaig saludar al Joan però tu  :whistle:

A la pregunta, t'he de dir que pel poc que he vist, els que sortim follats som més o menys tots, i sinó fixa't en els videos penjats pel jospon  Els gossos potser tenen la culpa  :yes:  Després hi ha molta distància per posar les coses a lloc si la bèstia compleix i el no tant bèstia ha entrenat prou  :mdr:  Jo vaig sortir de la meitat i em va tocar avançar força, bàsicament el primer km. tot i el caos que això suposa. I comparteixo amb tu el cansament de les cames, curiós per ser "només" 10 km.  :great:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2013 09:34 #17 per jimbdn (Visitant)
eiger, disculpa pero no havia vist la teva resposta.
Veig que coincidim bastant en les apreciacions. Per cert els videos a canicrossers, els vaig penjar jo  ;) ;) ;) ;)
Salut i fins la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.