Equip Femení 24h en pista

Equip Femení 24h en pista

03 Des 2015 16:43 #141 per (Visitant)

Afegida Liz... :whistle:


Detall, detallet que anireu amb presses i...

A la inscripció us demanaran els noms de les components i no sé si amb el nick serà suficient. Jo us avanço que l'Esther que vaig enredar jo es diu Esther Martínez Morte. La resta potser ja us coneixeu.

Poso les que sé i així feu un CTRL+C i CTRL+V:

Anna Cos, Teresa Guasch, Béatrice Maitre, Mercè Rueda, Olga Bernat, Eva Sans, Gemma Coll, Maite Zaldivia, Patricia Fernández, Helena Sureda, Maria Soler, Teresa Recuero, Belén Calderón, Esther Martínez, Yolanda Barberà, Judith Pla, Rosa Garrido, Luz Marina Velásquez, Alba del Villar, Rosa Lizandra,

mireia684: Mireia ...
Rosae: Rosa...
montseR: Montse...
Maria: Maria ...

Total: 24

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 16:45 #142 per Grinta (Associat/da)

Va! Afegeixo la Mireia! Vingaaaaaa, queden tres. Algun correcat que ens ajudi?
Gràcies Tete Xavi  :love:

Anna Cos, Teresa Guasch, Béatrice Maitre, Mercè Rueda, Olga Bernat, Eva Sans, Gemma Coll, Maite Zaldivia, Patricia Fernández, Helena Sureda, Maria Soler, Teresa Recuero, Belén Calderón, Esther Martínez, Yolanda Barberà, Judith Pla, Rosa Garrido, Luz Marina Velásquez, Alba del Villar, Rosa Lizandra, Mireia Olle



Rosae: Rosa...
montseR: Montse...
Maria: Maria ...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 16:47 #143 per Grinta (Associat/da)
I la Rosae!!!  :party:
Anna Cos, Teresa Guasch, Béatrice Maitre, Mercè Rueda, Olga Bernat, Eva Sans, Gemma Coll, Maite Zaldivia, Patricia Fernández, Helena Sureda, Maria Soler, Teresa Recuero, Belén Calderón, Esther Martínez, Yolanda Barberà, Judith Pla, Rosa Garrido, Luz Marina Velásquez, Alba del Villar, Rosa Lizandra, Mireia Olle, Rosa Martin


MontseR i Maria???

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 16:52 #144 per Grinta (Associat/da)

Sí, perquè la Zaldibia ja no hi és.

Perfecte doncs!  :party:

Quines ganes!!!!


La Zaldibia sí que hi és, les que no corren són l'Asana i la Caloreta. A la primera la substitueix la No Surrender i a la segona ningú, perquè no va arribar a inscriure's  :arf:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 17:09 #145 per Grinta (Associat/da)
Sou la canya, noies  :yipi: :yipi: :yipi:
Afegeixo la Maria.
Només em queda la MontseR i faig la inscripció. Vingaaaaaaa CoRReCaTeS  :love: :love: :love:
Anna Cos, Teresa Guasch, Béatrice Maitre, Mercè Rueda, Olga Bernat, Eva Sans, Gemma Coll, Maite Zaldivia, Patricia Fernández, Helena Sureda, Maria Soler, Teresa Recuero, Belén Calderón, Esther Martínez, Yolanda Barberà, Judith Pla, Rosa Garrido, Luz Marina Velásquez, Alba del Villar, Rosa Lizandra, Mireia Olle, Rosa Martin, Maria Davila

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 18:23 #146 per Grinta (Associat/da)
Ho sento, no sé fer captura de pantalla directament aquí. Ja podeu riure de mi  :'( :'( :'(
Nenes, ja ho tenim!  :party: :party: :party:
Inscripció feta amb nicks i noms i cognoms. Som les millors  :yipi: :yipi: :yipi:
Us adjunto el fitxer per a que ho veieu i també el link    tpvcorredors.zentense.es/webapp/llistat?cur_id=83
Ens diem Les CoRReCaTeS!!!
Quina il·lusió  :love:. Tan de bo pogués ser-hi les 24h per conèixer-vos a totes però tinc un dinar familiar d'aquests de Nadal el dia 20 i no podrà ser  :arf:
Moltíssimes gràcies a totes per fer-ho possible. Heu respost superbé i superràpid. Sou les millors!
Petons i abraçades. Ah! I també per als nois que han ajudat tant...  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 18:26 #147 per Belenka (Associat/da)
Ueeeeeee!! :party: :party:

Merci Grinta!!  :love:
Estava patint per si ens quedàvem fora!  :beurk:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 18:30 #148 per Grinta (Associat/da)

Ueeeeeee!! :party: :party:

Merci Grinta!!  :love:
Estava patint per si ens quedàvem fora!  :beurk:


Anda que jo...
Nena, quins nervis  :beurk:
Ara ja ho tenim. Només queda gaudir  :yipi:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 18:34 #149 per zaldibia (Associat/da)
Oleeeee  :party: Moltes gràcies GRINTA per la teva implicació, i encara que faci el que pugui allí estaré. jo també t'estimo... :love:

Olga que fa mitja hora amb Mercè també estarà en el meu, i tranquiles que algo farem, i sinó segur que alguna més dona un cop de mà.

I gràcies Danili clar per col·laborar!!!

Belenka portes un follón d'hores i noms.... jejeje  :mdr:


10K : 00:50:09 Nassos 2013
Mitja marató: 1:49:54 Mitja BCN 2014
Behobia /SS : 01:46:24 (2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 18:56 #150 per Grinta (Associat/da)
Nenes, ja paro, eh?
Només dir-vos que he escrit aquest missatge al fil de les 24h...

"Moltes gràcies Debu,
Estem molt contentes de poder participar a aquestes 24h de corredors.cat i aportar el nostre granet de sorra a l'associació Miquel Valls que lluita per a millorar la vida dels malalts d'ELA.
La nostra filosofia consisteix a gaudir corrents sense importar la marca. Al nostre equip hi ha corredores més ràpides i d'altres que no correm tant  :whistle: Però, personalment, estic molt contenta d'haver pogut formar un equip exclusivament, com molt bé has dit  :yipi:
Així que ens veiem el 19 i el 20 de desembre, som-hiiii!!!"

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 19:35 #151 per Judith (Associat/da)
Gràcies Grinta  i mil gràcies més,  ets un amor  :love: :love: :love: ets la "mama" de l'equip, sense tu no hauria estat possible, te l'has currat i mooooooolt i estic orgullosa de formar part d'aquest equip de Les CoRReCaTeS i com  no d'aquesta associació que hi ha gent tant increible com tu!!!!  :yipi: :yipi: :yipi:


Trailwalker 22:55:53 Girona'15
Marató: 4:52:57 Barcelona'14
Mitja Marató - 02:03:11 Barcelona'14
10 k : 00:52:55 Can Mercader'14
5k: 00:24:38 Igualada'14

VULL I PUC!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 20:37 #152 per Grinta (Associat/da)
Au Vaaaa! Que em fareu posar vermella  :oops:
Gràcies a vosaltres per fer-ho possible  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 22:23 #153 per danili (Associat/da)
Oééé!

Al final l'Olga és Olga Sierra Bernat i no Olga Bernat com deia. Esteu desqualificades!  :666:

Crec que la resta estan bé.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 22:33 #154 per Grinta (Associat/da)

Oééé!

Al final l'Olga és Olga Sierra Bernat i no Olga Bernat com deia. Esteu desqualificades!  :666:

Crec que la resta estan bé.


Què fort! Fent trampes des del començament  :surprised:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 22:47 #155 per Liz (Associat/da)
Gemma, transferència feta! Moltes gràcies per tot. I moltes gràcies també a l'Eva per tota aquesta empenta i haver fet possible aquest equip femení. Em fa molta il·lusió de participar-hi. Jo a les 4.00 faré un altre relleu amb els red runners, per tant, molt abans de l'hora que em toca (les 6.00 h) ja estaré per allà i ens podrem veure.

Una abraçada molt forta! I mil gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 23:01 #156 per Grinta (Associat/da)

Gemma, transferència feta! Moltes gràcies per tot. I moltes gràcies també a l'Eva per tota aquesta empenta i haver fet possible aquest equip femení. Em fa molta il·lusió de participar-hi. Jo a les 4.00 faré un altre relleu amb els red runners, per tant, molt abans de l'hora que em toca (les 6.00 h) ja estaré per allà i ens podrem veure.

Una abraçada molt forta! I mil gràcies!


Nena, no ens veiem des de Lluís Companys. Als relleus, petem la xerrada  :party:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 23:35 #157 per XiK3ta (Visitant)
Perdoneu noies, ara veig els missatges!
Vaja currada us heu fotut. Comenceu fent sprint vosaltres!!! Quines cracks! :yipi:
Amb moltes ganes que sigui el 19/20 per coincidir amb algunes de vosaltres!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 23:39 #158 per Tresag (Visitant)

Nenes, ja paro, eh?
Només dir-vos que he escrit aquest missatge al fil de les 24h...

"Moltes gràcies Debu,
Estem molt contentes de poder participar a aquestes 24h de corredors.cat i aportar el nostre granet de sorra a l'associació Miquel Valls que lluita per a millorar la vida dels malalts d'ELA.
La nostra filosofia consisteix a gaudir corrents sense importar la marca. Al nostre equip hi ha corredores més ràpides i d'altres que no correm tant  :whistle: Però, personalment, estic molt contenta d'haver pogut formar un equip exclusivament, com molt bé has dit  :yipi:
Així que ens veiem el 19 i el 20 de desembre, som-hiiii!!!"


Eva, ets una crack!!!!   :great:
Mil gràcies per la feinada que has fet de coordinació. I Gemma, merci per tot el suport en la gestió econòmica :)
El nom del grup és perfecte.

Disculpeu, perquè no he entrat al fil aquests dies i no havia vist el tema del canvi amb la Caloreta com quedava i no sé si encara es poden fer canvis.

Merci Eva per l'excel.lent missatge que has enviat! Ho passarem molt i molt bé  :party: i per una bona causa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 03:51 #159 per anrool (Associat/da)

Sou la canya, noies  :yipi: :yipi: :yipi:
Afegeixo la Maria.
Només em queda la MontseR i faig la inscripció. Vingaaaaaaa CoRReCaTeS  :love: :love: :love:
Anna Cos, Teresa Guasch, Béatrice Maitre, Mercè Rueda, Olga Bernat, Eva Sans, Gemma Coll, Maite Zaldivia, Patricia Fernández, Helena Sureda, Maria Soler, Teresa Recuero, Belén Calderón, Esther Martínez, Yolanda Barberà, Judith Pla, Rosa Garrido, Luz Marina Velásquez, Alba del Villar, Rosa Lizandra, Mireia Olle, Rosa Martin, Maria Davila


Perdoneu la montseR es la Montse Ros..... :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 11:26 #160 per RugbyMan (Associat/da)
Eva dimissió  :666:  :666: :666: :666:

Marxo uns dies a alemania per entrenar amb fred per poder fer el relleu de la nit havent entrenat a la mateixa temperatura i ara em trobo fora. A mes he porat la faldilla a la bugaderia per portar-la neta i pulida. Tot per res.....ja os pasaré el ticket de la bugaderia per "daños y perjuicios"

Bé doncs faré el meu relleu amb el JB i ja os punxaré a la pista durant els vostres relleus. Portaré una pancarta que digui: "Les corecates fan discriminació negativa. No em varen acceptar al seu equip"  :love: :love: :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.