- Missatges: 576
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
a mi tambe m'ha passat joandegracia .. vaig anar al caixer a fer-lo i perfecte .. crec que son tocacollons ..Hola Manu aquest matí he anat al banc per fer el pagament fent un ingrés i no m'han deixat fer-ho :grrrrrr: perque els hi surt un missatge conforme el compte té algún tramit pendent el número de compte es correcte, ho he comprovat.
A algú li ha passat igual?
tu tambe tindras suporters de luxe .. per cert ... tu si que tens que entrenar[
Vinga nois, que esteu muntant un bon equipet. A entrenar!
sap greu richy , pero aquest mati m'han confirmat per altre banda un company dels fondistes de la llagosta .. si vols et posem a la llista d'espera ..Hola companys, si us falta algú em faria gracia participa amb vosaltres i fer una horeta en memoria del nostre estimat Zenón :love:. Ja direu , estic al tanto. :yes:
afegeixo al jose liñan
01- Alfons99 - PAGAT- OK
02- Antoniu - PAGAT -
03- aurelian - PAGAT - OK
04- carsobe PAGAT - OK
05- Danigoal PAGAT - OK
06- danili PAGAT - OK
07- dbs PAGAT - OK
08- Diego LH
09- jose liñan
10- Francesc57 PAGAT - OK
11- Guiri PAGAT - OK
12- Homo Running
13- JoanDeGracia
14- JRDi69
15- kim PAGAT - OK
16- Kiske PAGAT -
17- Manu1.1 -
18- mario.cat PAGAT - OK
19- Null0 PAGAT - OK
20- obadia PAGAT - OK
21- pinelli31 - PAGAT - OK
22- sergicb PAGAT - OK
23- SOM PAGAT - OK
24- Xavher PAGAT - OK
OK, cap problema.sap greu richy , pero aquest mati m'han confirmat per altre banda un company dels fondistes de la llagosta .. si vols et posem a la llista d'espera ..Hola companys, si us falta algú em faria gracia participa amb vosaltres i fer una horeta en memoria del nostre estimat Zenón :love:. Ja direu , estic al tanto. :yes:
richy , t'apunto a la llista d'espera ?OK, cap problema.sap greu richy , pero aquest mati m'han confirmat per altre banda un company dels fondistes de la llagosta .. si vols et posem a la llista d'espera ..Hola companys, si us falta algú em faria gracia participa amb vosaltres i fer una horeta en memoria del nostre estimat Zenón :love:. Ja direu , estic al tanto. :yes:
Si, si ja t´ho he dit, perfecte.richy , t'apunto a la llista d'espera ?OK, cap problema.sap greu richy , pero aquest mati m'han confirmat per altre banda un company dels fondistes de la llagosta .. si vols et posem a la llista d'espera ..Hola companys, si us falta algú em faria gracia participa amb vosaltres i fer una horeta en memoria del nostre estimat Zenón :love:. Ja direu , estic al tanto. :yes:
Eiiiiiiiiii!!! Pregunto perque no ho se... Per estar a aquest equip cal ser associat o no cal..
a veure que diu el president manu, pero si no han canviat els estatuts de l´any passat , no calia ser-hi associat, simplement participar-hi i més per la causa que es.Eiiiiiiiiii!!! Pregunto perque no ho se... Per estar a aquest equip cal ser associat o no cal..
efectivament kiske , com l'any passat , no cal estar associat .. nomes ganes de pasar-ho be ..Eiiiiiiiiii!!! Pregunto perque no ho se... Per estar a aquest equip cal ser associat o no cal..
molt be kiskeVal!! Li dic a un colega meu per que s'apunti a la llista d'espera si vol..