Tractament en PRP

Tractament en PRP

01 Oct 2014 10:38 #1 per pereamat (Visitant)
Hola Companys, m'han diagnosticat una "Tendinopatia degenerativa de aspecto subagudo afectando tercio discal del tendón de Aquiles. Fascitis plantar copn grado leve. Bursitis retrocalcanea. en defintiva que des de fa 3 mesos en fa mal en tendo en la insercio amb el taló, he fet descans, fisioterapia, atiinflamatoris, estiraments, i aixo veig que no millorar. El metge m'ha suggerit fe un tractament a base de Plasma Rico en Plaquetas (PRP), encara que ja m'ha dit que no hi ha garanties d'exit, em diu que es la ultima sol.luciò abans de operar.
Algu te experiencia en aquest trauma i aaquesta sol.lucio?.

Gracies, he pagat 400€ per la marato de Londres de l'abril i haig de seri si o si.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2014 22:17 #2 per (Visitant)
Hola bona nit jo conec alguns casos tractats amb PRP i han millorat molt
A quin lloc t han enviat per fer-lo ?
Si vols envien un correu personal i t explico els dubtes
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

09 Oct 2014 09:04 #3 per pereamat (Visitant)

Gracies per la resposta, aquesta lesió es de totes les que he tingut ( protesir per sol.lucionar una hernia discal inclosa) la que no li veig cap evolucio positiva ( he fet repos, estiraments, antiinflatoris, gel etc..) la veritat es que el traumatoleg de la meva mutua m' ho va recomenar (Clinica Sagrada Familia), pero després  de  veure que no tenia totes les garanties  que funciones (el tractament no es barat) vaig anar a parlar amb el Dr. Andreu Arquer del CAR Sant Cugat, per primera vegada algú a part de mirar-se l' informe va mirar la resonancia, en va fer una eco, així con diferentes proves, segons ell el que tinc es una inflamació de la bursa, que em provoca un desplaçament del tendó d'aquiles i per tant dolor, i  segons ell clar, el PRP no em faria practiment res.

Com sempre els pacients ens trobem amb els dubtes d'haber de decidir quin tractament fer (internet no ens ajudar gaire) ja que masses vegades acabes veien interessos económics i no sanitaris en la resposta del tractament.

Ara be, com a lesionat que no veu el final proper estic disposat a escoltar les propostes que s'em facin.

29 Oct 2014 10:58 #4 per pereamat (Visitant)
Bon dia, desde el divendres 24 d'octubre  he començat ha fer un tractament EPI. Fot un mal de collons, porto només un sessió al mal no ha millorat però si que ha canviat, ara faig repos de corre. Tot esperant millores a partir de la segona sessió. Si algu ha fet aquest tractament al CEREDE o algun altre lloc per tractar-se de una Tendinitis en la inserció del aquiles amb bursitis m'agradaria que compartis la seva experiència, si mes no, jo compartiré la meva. :oops: :oops: :oops:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats