Gracies per la resposta, aquesta lesió es de totes les que he tingut ( protesir per sol.lucionar una hernia discal inclosa) la que no li veig cap evolucio positiva ( he fet repos, estiraments, antiinflatoris, gel etc..) la veritat es que el traumatoleg de la meva mutua m' ho va recomenar (Clinica Sagrada Familia), pero després de veure que no tenia totes les garanties que funciones (el tractament no es barat) vaig anar a parlar amb el Dr. Andreu Arquer del CAR Sant Cugat, per primera vegada algú a part de mirar-se l' informe va mirar la resonancia, en va fer una eco, així con diferentes proves, segons ell el que tinc es una inflamació de la bursa, que em provoca un desplaçament del tendó d'aquiles i per tant dolor, i segons ell clar, el PRP no em faria practiment res.
Com sempre els pacients ens trobem amb els dubtes d'haber de decidir quin tractament fer (internet no ens ajudar gaire) ja que masses vegades acabes veien interessos económics i no sanitaris en la resposta del tractament.
Ara be, com a lesionat que no veu el final proper estic disposat a escoltar les propostes que s'em facin.