Corredors/es, trucs per evitar els refredats corrent en baixes temperatures?

Corredors/es, trucs per evitar els refredats corrent en baixes temperatures?

22 Nov 2017 10:24 #1 per Francesc (Visitant)
Hola!
Comunitat de corredors/es!

Podrieu compartir quin "trucs" utilitzeu per espantar els refredats durant els hiverns? Tenint el compte la lleugeresa de la roba i els canvis de temperatura que patim.
Teniu peces de roba especials que us funcionen?
Preneu algún tipus de suplementació?

Gràcies! :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2017 13:40 #2 per Xeix (Associat/da)
Fer servir poca roba mentre es fa l'exercici o competició, no estar amb la roba mullat en repòs ni tapant-se, si cal canviar la roba i dutxa tan aviat com es pugui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2017 13:42 #3 per Xeix (Associat/da)
La cervesa entra com suplement? :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2017 17:29 #4 per jordi mas (Associat/da)
Pots provar els maneguins que van bé mentre esperes per sortir i després te'ls baixes. Jo utilitzo també el buff i si fa molt fred porto alguna samarreta vella per llençar a l'últim moment. També van bé les cremes escalfadores.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2017 22:59 - 22 Nov 2017 23:00 #5 per solteron (Associat/da)
Jo des de fa uns pocs anys em refredo força menys i si agafo un es molt més lleu que abans. Lo que vaig canviar va ser la dieta, primer evitant els lactis i més tard seguint una dieta semblant a la que diuen Paleo.

En quan a abrigar-se, com Xeix, soc de l'opinió de roba la justa que si l'exercici es intens es por anar perfectament amb màniga curta a les temperatures habituals a l'àrea de Barcelona.

És més penso que aquells que més s'abriguen son més candidats a caure refredats, i no únicament fent esport si no també els que surten al carrer amb bufanda i molta roba en quan fa una mica de fresqueta, cal acostumar el cos al fred !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.