Corre per la independència 2014

Corre per la independència 2014

14 Gen 2014 20:13 #1 per Joan Juncarol (Visitant)
Torna Corre per la Independència
La iniciativa que vol fer créixer el suport a la independència des de les curses atlètiques populars

Aquest any 2014 Corre per la independència ( www.correperlaindependencia.cat ) torna amb més força. El 2013 l’estrena d’aquesta iniciativa va ser un èxit, amb més d’una quarantena de curses que s’hi van adherir i amb molts corredors que hi van participar. Enguany volem augmentar el nombre de curses que en formen part i no hi haurà circuit puntuable sinó només curses adherides. Tot plegat amb l’objectiu de fer créixer la visibilitat del suport que té la independència dins del món de les curses i de l’esport en general. A més, les curses també seran un punt de difusió de la campanya L’Esport per la Independència ( www.esportindependencia.cat ), que impulsem la sectorial d’esportistes de l’ANC i la Plataforma ProSeleccions Esportives Catalanes. Amb aquesta campanya donarem a conèixer els beneficis que la independència de Catalunya tindrà per al món de l’esport.

La primera de les curses adherides serà la de Sant Antoni ( www.cursasantantoni.cat ), que es disputarà aquest diumenge 19 de gener al barri barceloní. Més de 4.000 corredors participaran en aquesta prova que començarà a les 9.30h. Com en moltes de les curses que l’any passat ja es van adherir, tots els participants podran manifestar el seu suport a la independència durant la cursa amb estelades. A més, s'instal·larà una parada informativa on tothom hi podrà comprar la samarreta reivindicativa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2014 23:13 #2 per Ferny (Visitant)
Yo tengo una duda.

Los que se apuntaron a la cursa de Sant Antoni ¿Sabían esto?
¿O se los impusieron a-posteriori?

Es pregunta.

Si la información fue a-priori entonces la decisión fue de cada participante. Decisión muy respetable.


Ferny con duda (hoy no pongo carita)

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 06:40 - 15 Gen 2014 06:42 #3 per pirata agus (Associat/da)
Muy buena pregunta Ferny.. :great: ,yo Soy català y lo de la independència no es q me quite el sueño,pero creo q esto es mezclar churras, con meninas...
y hoy no pongo mi emoticono favorito (el diablillo)

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 07:25 #4 per Xavi SL (Visitant)
Qui té poca feina, el gat pentina.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 10:00 - 15 Gen 2014 10:10 #5 per Ferny (Visitant)

La primera de les curses adherides serà la de Sant Antoni ( www.cursasantantoni.cat ), que es disputarà aquest diumenge 19 de gener al barri barceloní. Més de 4.000 corredors participaran en aquesta prova que començarà a les 9.30h.

Amplío...

Juncarol :Ayudame a encontrar el link sobre este tema en la web de la cursa de Sant Antoni, que no lo encuentro... :neutral:

Me intriga muchísimo lo de "La primera de les curses adherides" ... De hecho, me asusta. :oh:

Ferny con mucha duda

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 10:11 #6 per Ferny (Visitant)
:oops:... XaviSL... No tengo gato.

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 11:53 #7 per Rotten (Visitant)

:oops:... XaviSL... No tengo gato.


Gatos? Yo tenía entendido que para Sant Antoni lo tradicional era sacar a los burros a pasear por la calle, para bendecirlos o algo así....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 12:06 #8 per Ferny (Visitant)
y... ¿La vas a correr Rotten? :neutral:

Ferny con duda

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 12:21 #9 per Rotten (Visitant)

y... ¿La vas a correr Rotten? :neutral:

Ferny con duda


Pagar por correr 10 kms? Quien se ha creído que soy, un Rockefeller?  :rofl:

Además, veo que está patrocinada por Moritz, la cerveza para la gente a la que no le gusta la cerveza. Un motivo más para no ir.

Sobre el tema original, opino que todo el mundo tiene derecho a correr por la causa que quiera, faltaría más. Eso sí, las cosas hay que hacerlas bien y anunciarlo desde un principio, no cuando ya estan casi casi los dorsales impresos. Pq claro, llega a ser "Corre por la unidad de España" y la marimorena que se monta (y con razón!!) hubiera sido de aúpa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 12:30 - 15 Gen 2014 12:32 #10 per Ferny (Visitant)
Rotten
Ese es precisamente el punto que está en discusión.
Tal como lo comentamos Pirata Agus y yo, cada quien puede ir a donde le de su regaladísima gana.
Pero definitivamente no es posible que no se les informe a los participantes que estarán corriendo en una cursa politizada o para fines políticos... o politequeados.

Hay algo turbio por allí... y todavía no se si denunciarlo a los moderadores del foro. Estoy repasando la normativa.
Además veo que todos los hilos de Juncarol van por este estilo.
Espero que los moderadores le den un vistazo a los hilos de Joan Juncarol.

Ferny con mucha duda (todavía no tengo ganas de poner carita)

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 12:48 #11 per Rotten (Visitant)
Ferny,

Y que quieres que hagan los moderadores de este foro? Esta persona escribe en representación de un colectivo, explica su producto y el que quiera comprar, que lo compre. Vaya, lo mismo que hace cualquier organizador cuando quiere publicitar su producto.

A quien hay q pedir explicaciones es a los organizadores de Sant Antoni, pues la gente se inscribió a su carrera aceptando un reglamento. Entiendo que dicho reglamento debería recoger si está adherida a cualquier causa, pero si incluye una clausula en plan "la organización se reserva el derecho a modificar el reglamento...", estan cubiertos. Si a alguien le ofende tanto este hecho, le recomiendo tirar por aquí.

También hay la opción de ser un poco coherente y, si tanto jode, no ir a la carrera. Pierdes el dinero, pero vamos, entiendo q si te gastas 10€ (o 15€ o 20€, ni lo he mirado) en apuntarte a una carrera, también puedes "perderlos" no? Tengamos en cuenta que una carrera no es un artículo de primera necesidad, sino un lujo. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 13:01 #12 per al (Visitant)
Em sembla que la cosa està ben clara,

Hi ha persones que promouen una iniciativa, en aquest cas política, com altres promouen el seu negoci, nomès entren amb aquest motiu i no participen al foro.

Crec que les coses s'han de fer bé i no és correcte no informar als coprredors quan fan la inscripció a una cursa si té una finalitat i això de les clausules del reglament és una barbaritat, qualsevol clausula ha de ser respectar els drets bàsics:
ningú està obligat a declarar la seva ideologia i  tampoc té sentit perdre la quantitat abonada per el dorsal, ja que no consta la finalitat del esdeveniment

Personalment crec que la política no s'hauria de barrejar amb l'esport, però això és una utopia...

salut i kms   

entrenar com una guineu, competir com un llop

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 14:30 #13 per Cabrix (Visitant)
Igual se refiere a esto... ca.wikipedia.org/wiki/Tres_Tombs

"Els Tres Tombs és una festa popular a l'entorn de la festivitat de sant Antoni Abat (17 de gener). El ritus principal consisteix en donar tres voltes amb els cavalls, carros i altres animals de tir per l'interior de la població. Per això, aquest ritus s'anomena Tres Tombs o també “Passades”, “Beneïdes” i “Passant”.[1] Antigament es donava tres voltes al voltant d'un espai on es feia una gran foguera feta amb ramatge verd. Un cop el cristianisme té major presència, els tombs es fan al voltant de l'església de Sant Antoni o, en el seu defecte, a la imatge del sant, des d'on es fa la benedicció dels animals. En molts indrets es costum portar mascotes com gats, gossos i ocells per ser beneïts."

Y lo digo sin ningún ánimo.

Sobre el principal del hilo, no me pronuncio. Típico hilo que se puede ir de las manos fácilmente.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 14:43 #14 per Ferny (Visitant)
Xavi...
Ya no se a quien le vas...  :eyes:
Cualquier opción es válida y respetable. Pero ando perdido.

Ferny

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 18:39 #15 per rafa65 (Visitant)
Extraído de la web correporlaindependencia.cat

Corre per la Independència vol expressar i defensar l’opció del doble SÍ a la consulta del 9 de novembre a través de l'esport i d'una activitat tan quotidiana com és córrer. Per aquest motiu, totes les curses adherides són obertes a la participació de tothom, amb l'objectiu de sumar-hi el major nombre de participants que donin suport a la independència de Catalunya. El tòpic, més que mai, és una realitat: l'important no són els resultats sinó participar-hi i contribuir a expressar el sentiment de llibertat del poble català.


De verdad estáis diciendo que consideráis que todos los que participen dan soporte a la independencia de Catalunya? Una cosa es que la entidad que la organiza lo haga, en lo cual ni entro ni salgo, pero que que lo hagan todos los participantes... Ya de paso podríamos considerar que los participantes en las carreras no adheridas dan soporte al NO o al SÍ-NO y dar la consulta por celebrada!!



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 19:14 #16 per Pepe Bekele (Visitant)
Hombre lo normal y correcto hubiera sido informar claramente a los que querían correr esta cursa y que no pudiera existir ningún tipo de dudas al respecto. Yo estoy inscrito en la carrera y no tenía ni idea de que estuviera adherida a ese movimiento. Probablemente si lo hubiera sabido también me hubiera inscrito porque me apetece correrla y no por ninguna cuestión política que, la verdad, me la sopla. Pero repito: hay que informar señores!! que el que paga por algo (sea lo que sea) tiene unos ciertos derechos y uno de ellos es el de saber exactamente qué está recibiendo a cambio de su dinero. Por cierto el que no lleve la estelada es que está en contra o cómo va eso??  :sarcastic:

Salud

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 19:17 - 15 Gen 2014 19:18 #17 per butanitoforever (Visitant)
 Crec que el tema deu ser molt mes fácil que tot. Aquesta cursa te un patrocinador "principal" o un dels principals que es es  Moritz que s´ha destacat principalment per ser una marca que defensa el proces independentista des de el primer moment.  I en aquest sentit el que paga mana.
 Entre les curses d´aquest circuit de l´any passat podem trovar la la de Vila Olimpica,  o Sants i crec que poca gent ho sabia.
 Tot es  mes fácil, el que vol correr amb la samarreta, el buf, etc de l´estelada o es tunea el xip que mola molt. I el que vol es fot una foto de la xicota, corre en defensa dels llebrers, etc. L´any passat a Malgrat donaven estelades abans d´arribar a meta, qui volia les agafava i es fei la foto i qui no no.
 Pels que no ho sabeu... ChampionChip dona suport a aquest circuit. Apa, a partir d´ara a no apuntarse a cap cursa, no ?   Aixi que disfruteu corrent i us foteu una  cervessa sense  alcohol a l´arribada  :great:
  Penseu que si jo vaig correr la DIR l´any passat amb una samarreta que portava DIR, BBVA i Guardia Urbana.... :surprised: El abito no hace al monje.

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 19:26 #18 per pirata agus (Associat/da)


De verdad estáis diciendo que consideráis que todos los que participen dan soporte a la independencia de Catalunya?


Yo no digo nada, ni lo supongo......pero espero que los organizadores no los hagan servir como numero para las estadisticas.. :666:
que suele pasar.....Y repito que soy catalán y de los buenos (con sangre xarnega)....sin alguna vez catalunya logra la independencia, lo celebraré y en caso de no ser asi..........no lloraré, ni me rasgaré las vestiduras, pero opino que hay mucha gente que tiene prisa de que llegue lo antes posible(vease lo president) y con prisas las cosas siempre salen mal...
¡ Visca catalunya !

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 19:28 #19 per pirata agus (Associat/da)

 
  Penseu que si jo vaig correr la DIR l´any passat amb una samarreta que portava DIR, BBVA i Guardia Urbana.... :surprised: El abito no hace al monje.

:great: :great:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 19:32 #20 per Altair (Visitant)
Hom penso que barrejar l'activitat o mes ben dit , l'affecio a l'esport i en referencia al correr, em les reivindicacions politiques , no es poden barrejar.  I crec o opino, que en totes les curses que es promoguin o s'adereixin a la causa indepe, dons no esta be, i fins i tot no es gaire democratic, , ja que sembla que tots els corredorx estan en el mateix projecte. :whistle:

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.