Corre per la independència 2014

Corre per la independència 2014

20 Gen 2014 21:39 #61 per Ferny (Visitant)

Yo tengo una duda.

Los que se apuntaron a la cursa de Sant Antoni ¿Sabían esto?
¿O se los impusieron a-posteriori?

Es pregunta.

Si la información fue a-priori entonces la decisión fue de cada participante. Decisión muy respetable.

Ferny con duda (hoy no pongo carita)

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2014 22:33 #62 per guissona (Visitant)
Ferny, pel mateix preu escriu Barça amb ç en comptes de fer-ho amb z. Si no la tens al teclat, escrius Barcelona i queda la mar de bé.

20 Gen 2014 22:45 - 20 Gen 2014 22:55 #63 per Ferny (Visitant)
:oops: :beurk:

Es que,... es que así lo escribimos en latinolandia para referirnos al Equipo de Futbol... No tenemos la ç y lo hago por costumbre...
Pero ya los cambio ;)

Ferny cerca del Barça

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

20 Gen 2014 22:54 #64 per guissona (Visitant)

:oops: :beurk:

Es que, Es que así lo escribimos en latinolandia para referirnos al Equipo de Futbol... No tenemos la ç y lo hago por costumbre...
Pero ya los cambio ;)

Ferny cerca del Barça

:great:

20 Gen 2014 23:38 #65 per Vicenç (Associat/da)
Jo no crec que en Joan ens hagi enfrontat, ell es va limitar a informar. Altre cosa es la interpretació que es faci del que va escriure.

Com exemple d'interpretació "de bona fe" d'un escrit:

En NOLO58 escriu: El que no pots fer és acostar-te i insultarlos per "falta d'ètica i politiqueros”. Perquè algú altre "te va a correr a gorrazos".

I en FERNY escriu: Nolo58, como amigo de Juncarol , ha tomado una postura que nada tiene que ver con mis preguntas... y ya vez a lo que ha llegado.
Desconozco si los gorrazos (asumo que son golpes y patadas) me los daría él, o Juncarol, o algún amigo (Desconozco a quien se refería).

Al marge que "correr a gorrazos" es una expressió, obviar la primera frase crec que te la seva importància.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

20 Gen 2014 23:42 #66 per joseluisblanco (Associat/da)
Ferny, he leído que me has nombrado sobre una pregunta, perdona pero no seguía la conversación hasta ahora, cualquier pregunta me informas

21 Gen 2014 00:01 #67 per dani75 (Visitant)

21 Gen 2014 00:44 #68 per jordi mas (Associat/da)
El que em sembla contradictori és fer crides als moderadors per un suposat mal ús del fòrum, alhora que s'utilitza un llenguatge que des del meu punt de vista no està autoritzat :

Codi de conducta:

No fer servir paraules malsonants, insults i d'altres que puguin ferir/ofendre als usuaris, o crear mal ambient al fòrum.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

21 Gen 2014 11:43 #69 per solteron (Associat/da)
Que si se reparten gorrazos, que si Juncarol nos ha enfrentado  :surprised: , Ferny aquí el único enfrentamiento que veo lo estas creando tu solito ...

21 Gen 2014 14:35 - 21 Gen 2014 14:41 #70 per Ferny (Visitant)

Ferny, he leído que me has nombrado sobre una pregunta, perdona pero no seguía la conversación hasta ahora, cualquier pregunta me informas

Jose Luis... No te preocupes.
Y gracias por responder.
Veo que muchos aquí te echan lodo y tierra... porque no eres amigo de ellos (tampoco mio, pero eso no viene al caso). Pero tu siempre has tenido la dignidad de contestar las preguntas que te hacen. 
En cambio si has observado, Joan Juncarol es amigo de muchos aquí (desconozco si es tu amigo), y a pesar de que no ha tenido la dignidad de contestar ni responder a nadie, cobardemente, a él si lo defienden dicendo que es un deportista de elite... Y yo solo dije que tu también... Lo cual creo que es verdad.

Y como ya vez, alguno hasta está amenazandome de darme de gorrazos, según l expresión que él utilizó ( asumo que golpes y patadas, no lo se).

Ferny

21 Gen 2014 14:39 #71 per Ferny (Visitant)
Solteron.
Los politiqueros solo sirven para enfrentar a las personas. Solo fijate las respuestas que me han dado.

Ojalá no se permitieran hilos polítiquedores en este forum... ni a los politiqueadores.... aunque sean amigos de quien sea.

Solteron, Te vuelvo a poner mi primer post.

Ferny

Yo tengo una duda.

Es pregunta.

Si la información fue a-priori entonces la decisión fue de cada participante. Decisión muy respetable.

21 Gen 2014 14:44 #72 per Ferny (Visitant)

Al marge que "correr a gorrazos" es una expressió, obviar la primera frase crec que te la seva importància.

Vicenç

¿Al margen? No te entiendo Vicenç
Eso es una amenaza de Nolo58, no una expresión.

... y tengo miedo de Nolo58 y de sus amigos.

Ojalá Los moderadores se pasen por aquí.

Ferny

21 Gen 2014 14:49 #73 per Ferny (Visitant)

El que em sembla contradictori és fer crides als moderadors per un suposat mal ús del fòrum, alhora que s'utilitza un llenguatge que des del meu punt de vista no està autoritzat :

Codi de conducta:

No fer servir paraules malsonants, insults i d'altres que puguin ferir/ofendre als usuaris, o crear mal ambient al fòrum.

Yo no inicié el hilo Jordi.
A ti también te copio mi primer post.
Descripciones Jordi, Descripciones.

Yo tengo una duda.

Es pregunta.

21 Gen 2014 19:18 #74 per jordi mas (Associat/da)
Tu primer post me parece razonable y no tengo nada que decir.

Nosotros no hacemos reclamaciones politicas Certex. No te equivoques.

Nosotros somos corredores. Y solamente reclamamos la interferencia de politiqueadores en las cursas. Lo hacen sin avisar previamente que las cursas tienen un fin politico. Con falta de ética. Adémas de escribir su proselitismo politico en nuestro blog de corredores.
Somos corredores, no lo olvides... No somos políticos. Los políticos a joder a su P...

Esperemos que los moderadores hagan algo respecto de Joan Junqueras, que por cierto, Jamás volvió a aparecer por aquí.

Ferny sin carita

De este post sí que te digo que el lenguaje y el tono no se ajusta a las normas del foro.  Por otro lado mencionas a un tal Joan Junqueras. No se si tienes la intención de ofender a Joan Juncarol  , a Oriol Junqueras ( diputado que representa a muchos catalanes que lo han votado) o a los dos.
Me gustaría cerrar el tema porqué me caes bien y no quiero enfrentamientos, pero no por eso voy a dejar de decir lo que pienso.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

21 Gen 2014 21:32 - 21 Gen 2014 21:35 #75 per Ferny (Visitant)
Corregido. Error de dedo simplemente.

Si te fijas me mantengo en lo de que no soy politico... soy corredor.
No conozco a tus diputados ni siquiera por nombre.

¿A ti si te agradan los políticos? (Los políticos en General) ...

22 Gen 2014 08:53 #76 per jimbdn (Visitant)
Molt fan dels "apolítics", que no paran de parlar de política.  :666:

Des de Badalona, Joan.

22 Gen 2014 10:15 - 22 Gen 2014 10:18 #77 per Ferny (Visitant)
Que bien que ya llegaste JimBDN...a no hablar de política...

Por cierto, hace mucho que no te veo correr ¿Ya no corres?

A ti también te copio mi post

Yo tengo una duda.

Es pregunta.

Ferny

22 Gen 2014 10:34 - 22 Gen 2014 10:42 #78 per rafi (Visitant)
Jo si em permeteu una opinió, i perdoneu doncs no estic associat però us segueixo de vegades.

Jo penso que és molt dificil separar politica de l´esport, però jo ho intento sempre, lluito per fer.ho. I penso, com molts, que en la mesura de les nostres possibilitats, com a mínim, és bonic intentar.ho i que la única bandera sigui la de l´esport doncs aquesta si que ens uneix a tots.

Una cosa és que de vegades sigui molt difícil la separació  i l´altre que es vulgui mesclar ja intencionadament.   Això de "correr per la independència" no és que involuntàriament ho mescli, és quelcom que ja neix "ad hoc" per mesclar.ho. I per això a mi personalment no m´agrada. Això no vol dir que ho trobi inapropiat, lleig, indecent ni res d´això, simplement no m´agrada. La democràcia permet que cadascú vulgui correr per lo que li dona la real gana, però a mi no m´agrada doncs implica la confusió intencionada i buscada de la política amb l´esport. Jo tampoc correria si el partit polític que jo voto (jo soc un català de "pura cepa" però no soc independentista) organitzés una cursa. Mai ho faria.  Però repeteixo i insisteixo, sempre respectant a qui opini diferent i vulgui correr per la independència, per la unitat, pel federalisme o per cantonisme Suís.

Dit això, aprofito per dir que per primera vegada no correré una cursa que m´agradava molt(la de Vilafranca) degut a que precisament l´han polititzat en un sentit concret, en aquest cas en favor de la independentisme.  Han fet un discurs independentista en la inauguración, diuen que és un acte del tricentenari d´una guerra (que algú m´expliqui la relació entre Rafael De Casanovas i les curses de 10k...), diuen que hi correran 1714 persones, la samarreta és una estel.lada, etc. Això si que em sap greu doncs m´han fet fora de la carrera doncs qui no li agradi mesclar política i esport no crec que s´hi pugui  sentir molt be.  Algú em dirà que puc participar igualment però...un independentista es sentiria a gust en una carrera en que pasés el que he explicat però en un sentit contrari ?. Això de "correr per la independència" ha nascut per això, no m´agrada però ho respecto,  però que curses que abans eren merament esportives es vagin polititzant és molt i molt trist.

Disculpes si he ofés a algú, però jo sempre lluitaré per despolititzar l´esport i potser això no agradi a algú, però aixi m´han ensenyat l´esport i així el defensaré sempre.

22 Gen 2014 11:43 #79 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bones!

Normalment no acostumo a opinar d'aquests temes (i més si no conec l'altra persona/es), perquè cadascú té la seva opinió (totes respectables) i es difícil raonar sense que sorgeixi alguna polèmica.

Jo crec que la pregunta que feia en Ferny al principi era ben senzilla, si la cursa de Sant Antoni es va adherir abans o després d'obrir inscripcions. Després s'ha desviat el tema, però crec que era tan senzill com dir si o no.

Personalment crec que si una cursa s'adhereix a aquesta iniciativa (que em sembla perfecte) ho hauria de publicitar abans d'obrir inscripcions, ja que segurament hi haurà qui no vulgui participar per raons estrictament polítiques (que també em sembla perfecte).

Apa, salut i kms!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

22 Gen 2014 11:49 #80 per Cabrix (Visitant)
"Cuando dos elefantes se pelean, es la hierba la que sufre" Proverbio africano.

Dicho lo cual, las preguntas más sencillas son las que con más complicación se acaban respondiendo...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats