- Missatges: 315
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Gracies Jordi-Collbatò per l´informaciò, penso que farè la de 15 Kms, tan debò no siguin corriols molt tecnics, jo soc com Cancellara o Gilbert, m´agraden les pujades i baixades, pero que siguin de força i no pas tècniques :intello: ens veiem la propera setmana a Collbatò, les vistes ja s´ho mereixen.
lo de las birras esta hecho crak pero ya veremos quien pagaOk Miguel SBD, te gustará el circuito, exigente, pero para tí no tanto, estas muy acostumbrado a este tipo de terreno, entrenando en Can Deu, Togores, y la Mola, si te apetece luego me esperás y tomamos unas birras, pago yo que llegaré mas tarde je je :intello:
Saludos.
Autor del tema
Gracies Jordi-Collbatò per l´informaciò, penso que farè la de 15 Kms, tan debò no siguin corriols molt tecnics, jo soc com Cancellara o Gilbert, m´agraden les pujades i baixades, pero que siguin de força i no pas tècniques :intello: ens veiem la propera setmana a Collbatò, les vistes ja s´ho mereixen.
Vaig fer els 15kms fa forces dies ja amb en Jordi i estigues tranquil que no hi ha cap corriol tècnic, sinó un servidor hagués pres mal i no estaria inscrit
En Jordi t'ho dirà millor segur però en els 15kms crec recordar 3 pujades importants (sense comptar els tobogants del final que fan que la cursa s'allargui si no s'ha regulat, compte a no donar-ho tot a l'inici) i la primera pujada és més tancada, per un camí estretet i com en 3 fases (pujada-pla-pujada-pla-pujada bufff ja som a dalt!!). També un tram pla molt agradable de bosc, planet, però estret de cullons!
Serà divertit si no es va a fer marca
Autor del tema
inscrit a la de 5k..
la terra cada vegada m'agrada mes..
Autor del tema
lo de las birras esta hecho crak pero ya veremos quien pagaOk Miguel SBD, te gustará el circuito, exigente, pero para tí no tanto, estas muy acostumbrado a este tipo de terreno, entrenando en Can Deu, Togores, y la Mola, si te apetece luego me esperás y tomamos unas birras, pago yo que llegaré mas tarde je je :intello:
Saludos.
Autor del tema
Autor del tema
Quants inscrit hi han al final
Autor del tema
Al final 610 inscrits!!! Tot un èxit!!! L'any passat al voltant de 450...
molt bé i jo com debutant![]()
Aquesta dada és incorrecta, l'any passat va haver un total de 521 inscrits entre les curses de 5 i 10 km.
Home doncs mala pinta no té la veritat!! Jo m'estic plantejant de fer la de 10km, ara mateix la de 15 potser seria massa agosarat...
Vine a entrenar aquest cap de setmana la de 15... Anirem xino-xano i decideixes...
La de 10 i la 15 comparteixen uns 7km...
Ja hem vaig fixar que compartien els primers kms però que pujaven el darrer "pic" dels 3 de la cursa llarga, i avall tbé junts, diria comparant així a ull les rutes que vas penjar.
Doncs si la idea seria anar xino xano, es pot intentar doncs serà un bon entrenament! Sobre el dia i hora, quan vagi us vagi bé
Per cert, així com la de 10km computa per la lliga championchip, la de 15km no?
Jaume86 em confirmen que sí que computa per la lliga championchip.