- Missatges: 661
Seràn 5 les que et donaran. Jo soc més pirata que tu i et prendre una...
Pep! Nomes una?...veig que estàs perdent facultats, d'altra banda serà un plaer veure't de nou ..
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Buenu" q? Com ho fem aixo? Jo deixaré la furgo al tibideibo" i aniré cap a Montjuic en bici...qui vulgui tornar en cotxe que m'ho digui
q riurem una mica
Buenu" q? Com ho fem aixo? Jo deixaré la furgo al tibideibo" i aniré cap a Montjuic en bici...qui vulgui tornar en cotxe que m'ho digui
q riurem una mica
Hola Pirata. Deixa't d'hostias de anar amb bicicleta que després no podrás pujar el Tibidabo. :grrrrrr: :grrrrrr: :rofl: :rofl: :rofl:
La meva proposta es la seguent:
Tu vas amb la furgoneta fins al peu del funicular i aparcas allà. A aquelles hores hi a lloc per aparcar. Jo estaré amb el meu cotxe i et recullo per anar a la sortida i deixar el cotxe prop del castell. :yes: :yes: :yes:
Després de la cursa, baixem tots els que vulgin tornar amb tu amb el funicular que el tenim gratis. Anem a buscar la furgo i cap a Montjuic a recollir els cotxes.![]()
![]()
De moment som tres, tu, el Kiske i jo.
Vinga, diguem que si i queden d'acord a quina hora ens veiem al peu del funicular.
Espero la teva resposta.![]()
![]()
Mario
"Amo a ve", ... com diria el Nacho Vidal: anem a pams.Mario.cat , accepto la teva preposició decent :he: i encertada, més que res, perquè una vegada que ho vaig fer, em va caure a sobre el diluvi universal 2.0 a la tornada cap a Montjuïc :he:.....I per que la companya s'ho val
..... d'altra banda, encara no he dit quant val el viatge als que s'apuntin
![]()
... i que també que puc tenir dret d'admissió a segons quins personatges .. ... que de moment, els que s'han apuntat al carro si que són ben admesos .... doncs això ,que hem d'anar concretant com fer-ho, el que sí que tinc clar és que la bici es queda a casa i així no tinc que posar-li les rodes auxiliars........ :rofl:
Molt bé !! sincronitzarem rellotges, et sembla bé una hora abans del principi de la cursa, crec que ens dóna temps de sobres, o el que vós vulgueu ......
Pel que fa al pagament en carn, em sembla genial, ningú li fa fàstics a un bon entrecot ...![]()
També poso en coneixement del respectable, que en la meva furgo retolada de tendals Mota, hi caben 6 persones humanes ... :he:
Molt bé !! sincronitzarem rellotges, et sembla bé una hora abans del principi de la cursa, crec que ens dóna temps de sobres, o el que vós vulgueu ......
Pel que fa al pagament en carn, em sembla genial, ningú li fa fàstics a un bon entrecot ...![]()
També poso en coneixement del respectable, que en la meva furgo retolada de tendals Mota, hi caben 6 persones humanes ... :he:
Fragoneta pirata a canvi de sexe casual?
M'ho penso, que igual m'haure de rentar...
ok dons????? si eso ya conduzco yo...asi podeis ir comiendo las carnes :rofl:
PD: intentare meter en mi bolsa un pack de 6 wolls,ok? asi la carne os entra mejor jajajajaja