Cursa de l'Amistat 2014

Cursa de l'Amistat 2014

20 Oct 2014 08:18 #21 per Cabrix (Visitant)

Seràn 5 les que et donaran. Jo soc més pirata que tu i et prendre una...  :666:

Pep! Nomes una?...veig que estàs perdent facultats, d'altra banda serà un plaer veure't de nou .. 8)

Les normes de pirateria diuen que només t'haig de robar una, en senyal de respecte. Les altres, anem "a pachas"...  :mdr:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 15:22 #22 per uriiiii (Visitant)
Bonaa tarda a tots. Soc un nou corredor.cat. Estic inscrit tb a la cursa de l´amistat. Ens veiem per allà.  :party:

21 Oct 2014 15:49 #23 per ManoloM (Associat/da)
Bienvenido uriiii y suerte en esta cursa.  8)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

26 Oct 2014 01:00 #24 per pirata agus (Associat/da)
Buenu" q? Com ho fem aixo? Jo deixaré la furgo al tibideibo" i aniré cap a Montjuic en bici...qui vulgui tornar en cotxe que m'ho digui  :whistle: q riurem una mica  :party:

hoy empieza el resto de mi vida

27 Oct 2014 13:33 #25 per mario.cat (Associat/da)
Collons Pirata, ahir et vaig contestar i veig que avui no surt el que et vaig dir.  :neutral: :neutral: :neutral:
El Kiske també et va contestar. Crec que s'han perdut missatges. :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Desprès, quan arribi a casa el contesto com tu et mereixes !!!!!  Jajajajajjajaj

27 Oct 2014 14:13 #26 per Kiske (Visitant)
Ondia es veritat, no esta el meu missatge :he: :he:, Pirata conta amb mi per tornar a la furgo!!!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

27 Oct 2014 17:10 #27 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Per si us ve de gust us deixo alguns consells i dades del recorregut de la Cursa de l'Amistat.

Ens veiem dissabte al Castell. A mí em tocará fer doblet al Tibidabo: primer corren i després fent de tiet.

wp.me/pNuBu-2dn

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

27 Oct 2014 19:23 - 27 Oct 2014 19:28 #28 per solteron (Associat/da)
Pirata, i després un altre cop a Montjuic a buscar la bici ? Quan de temps i bencina !! total fas el trajecte Tibidabo-Montjuic o viceversa 4 vegades, amb el meu sistema ho faig dos i estic de tornada a casa molt abans:

- deixar el cotxe a prop de L3 Vallcarca o Penitents
- amb metro fins a estació Paral.lel i pujar caminant al castell (30min aprox.)
- Després de la cursa Funicular de baixada i 1km de caminada fins el cotxe

També es pot deixar el cotxe més a prop i agafar els FGC a Avga, Tibidabo però hi ha que fer transbordament.

27 Oct 2014 19:59 #29 per mario.cat (Associat/da)

Buenu" q? Com ho fem aixo? Jo deixaré la furgo al tibideibo" i aniré cap a Montjuic en bici...qui vulgui tornar en cotxe que m'ho digui  :whistle: q riurem una mica  :party:

Hola Pirata. Deixa't d'hostias de anar amb bicicleta que després no podrás pujar el Tibidabo.  :grrrrrr: :grrrrrr: :rofl: :rofl: :rofl:
La meva proposta es la seguent:
Tu vas amb la furgoneta fins al peu del funicular i aparcas allà. A aquelles hores hi a lloc per aparcar. Jo estaré amb el meu cotxe i et recullo per anar a la sortida i deixar el cotxe prop del castell. :yes: :yes: :yes:
Després de la cursa, baixem tots els que vulgin tornar amb tu amb el funicular que el tenim gratis. Anem a buscar la furgo i cap a Montjuic a recollir els cotxes.  :whistle: :whistle: :whistle:
De moment som tres, tu, el Kiske i jo.
Vinga, diguem que si i queden d'acord a quina hora ens veiem al peu del funicular.
Espero la teva resposta.  :great: :great: :great:

Mario

27 Oct 2014 20:54 #30 per grampy (Associat/da)

Hola Pirata. Deixa't d'hostias de anar amb bicicleta que després no podrás pujar el Tibidabo.  :grrrrrr: :grrrrrr: :rofl: :rofl: :rofl:
La meva proposta es la seguent:
Tu vas amb la furgoneta fins al peu del funicular i aparcas allà. A aquelles hores hi a lloc per aparcar. Jo estaré amb el meu cotxe i et recullo per anar a la sortida i deixar el cotxe prop del castell. :yes: :yes: :yes:
Després de la cursa, baixem tots els que vulgin tornar amb tu amb el funicular que el tenim gratis. Anem a buscar la furgo i cap a Montjuic a recollir els cotxes.  :whistle: :whistle: :whistle:
De moment som tres, tu, el Kiske i jo.
Vinga, diguem que si i queden d'acord a quina hora ens veiem al peu del funicular.
Espero la teva resposta.  :great: :great: :great:

Mario

Eiiiiii vinc de tornada amb vosaltres,amb l'autocarabana Toldos Mota !!!!!!!!!!  :party:

27 Oct 2014 21:38 #31 per pirata agus (Associat/da)
"Amo a ve", ... com diria el Nacho Vidal: anem a pams.Mario.cat , accepto la teva preposició decent  :he: i encertada, més que res, perquè una vegada que ho vaig fer, em va caure a sobre el diluvi universal 2.0 a la tornada cap a Montjuïc  :he:.....I per que la companya s'ho val  ;) ..... d'altra banda, encara no he dit quant val el viatge als que s'apuntin  :666: :666:... i que també que puc tenir dret d'admissió a segons quins personatges .. ... que de moment, els que s'han apuntat al carro si que són ben admesos .... doncs això ,que hem d'anar concretant com fer-ho, el que sí que tinc clar és que la bici es queda a casa i així no tinc que posar-li les rodes auxiliars........ :rofl:

27 Oct 2014 21:49 - 27 Oct 2014 21:50 #32 per mario.cat (Associat/da)

"Amo a ve", ... com diria el Nacho Vidal: anem a pams.Mario.cat , accepto la teva preposició decent  :he: i encertada, més que res, perquè una vegada que ho vaig fer, em va caure a sobre el diluvi universal 2.0 a la tornada cap a Montjuïc  :he:.....I per que la companya s'ho val  ;) ..... d'altra banda, encara no he dit quant val el viatge als que s'apuntin  :666: :666:... i que també que puc tenir dret d'admissió a segons quins personatges .. ... que de moment, els que s'han apuntat al carro si que són ben admesos .... doncs això ,que hem d'anar concretant com fer-ho, el que sí que tinc clar és que la bici es queda a casa i així no tinc que posar-li les rodes auxiliars........ :rofl:

Això si que es un paio inteligent !!!!!!   :yes: :yes: :yes: :yes:

Doncs ara es feina teva fer alló de "reservado el derecho de admisión" i decidir a quants i a qui acceptes a la "furgotoldo". En quant a lo de pagar jo si vols et pago en carn !!!!!   :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ja parlarem a quina hora quedem al peu de funicular.  :great: :great: :great: :great:

27 Oct 2014 22:19 #33 per pirata agus (Associat/da)
Molt bé !! sincronitzarem rellotges, et sembla bé una hora abans del principi de la cursa, crec que ens dóna temps de sobres, o el que vós vulgueu ......
Pel que fa al pagament en carn, em sembla genial, ningú li fa fàstics a un bon entrecot ...  :666: :666:
També poso en coneixement del respectable, que en la meva furgo retolada de tendals Mota, hi caben 6 persones humanes ... :he:

27 Oct 2014 23:08 #34 per mario.cat (Associat/da)

Molt bé !! sincronitzarem rellotges, et sembla bé una hora abans del principi de la cursa, crec que ens dóna temps de sobres, o el que vós vulgueu ......
Pel que fa al pagament en carn, em sembla genial, ningú li fa fàstics a un bon entrecot ...  :666: :666:
També poso en coneixement del respectable, que en la meva furgo retolada de tendals Mota, hi caben 6 persones humanes ... :he:

Jo crec que amb una hora ens a de donar temps, però per anar mes segurs i poder deixar la bossa i fer la petada amb els colegues, et proposso a les 6,45h.  :yes: :yes:
Tu quan arribis dona la volta a dalt de la plaça i aparca baixant a ma dreta, que allà està permes. Jo ja hi seré per recollir-te. OK????

Espai patrocinat per:

"Toldos Mota, mejores que una pelota "

:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

27 Oct 2014 23:22 #35 per pirata agus (Associat/da)
Mario.cat, O.K  a tot... 8)

28 Oct 2014 08:35 #36 per Cabrix (Visitant)
Fragoneta pirata a canvi de sexe casual?

M'ho penso, que igual m'haure de rentar...  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

28 Oct 2014 19:20 #37 per grampy (Associat/da)

ok dons????? si eso ya conduzco yo...asi podeis ir comiendo las carnes  :rofl:

PD: intentare meter en mi bolsa un pack de 6  wolls,ok? asi la carne os entra mejor jajajajaja

28 Oct 2014 21:10 - 28 Oct 2014 21:13 #38 per mario.cat (Associat/da)

Fragoneta pirata a canvi de sexe casual?

M'ho penso, que igual m'haure de rentar...  :666:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

ok dons????? si eso ya conduzco yo...asi podeis ir comiendo las carnes  :rofl:

PD: intentare meter en mi bolsa un pack de 6  wolls,ok? asi la carne os entra mejor jajajajaja

Envejós !!!!!!    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

29 Oct 2014 11:45 #39 per MindTwist (Visitant)
Allà hi serem, que vaig conseguir dorsal!

Jo penso anar en metro con lo puesto, fer la cursa fins al Tibidabo, i després d'un petit descans tornar fins a Badalona corrent (ja que em curro la pujadeta, al menys poder disfrutar després de la baixada :D)

:party:

29 Oct 2014 16:50 #40 per Ramon_B (Associat/da)
Ens veim companys dissabte !  :whip:

Aquesta cursa sempre que puc la faig  :love:, seran 13 participacions  :party:

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats