Ens plau comunicar-vos que la VIII Cursa Solidària País del Cava es celebrarà el diumenge 26 d’octubre de 2014.
A les 10h sortirem de la Rambla Nostra Senyora de Vilafranca del Penedès per anar a El Pla d'en Mestres de Sant Sadurní d'Anoia, passant per La Granada, Avinyonet i Subirats. En total 13'4 km de recorregut per l'Alt Penedès, que podreu fer corrent o caminant per col.laborar en La Marató de TV3.
El preu de la inscripció es de 10€, i si voleu, podeu fer aportacions addicionals.
Enguany també hi ha la possibilitat de comprar la samarreta de la cursa (6€).
La recaptació íntegre de la inscripció i les aportacions aniran a La Marató de TV3 que aquest any va dedicat a les malalties del cor.
Video promocional:
Com a sadurninenc us invito a Sant Sadurni d'Anoia que aquest cap de setmana es celebra el cavatast pq gaudiu dels millors caves del món:
Hola, he fet aquesta cursa 2 o 3 vegades, si no recordó malament era gratuita o d'un preu que feia patxoca, pero 10E + samarreta apart 6E més + addicionals com que la meva solidaritat s'ha acabat !! :no: :no: :no:
Si 10€ per una causa solidaria et sembla car aqui ja no mi poso.... Jo he pagat els 10€+6€ per la samarreta i he donat 30€ mes per la marató de TV3. Deus pensar que estic boig Jo no organitzo aquesta cursa,és el tercer any que la corro i en aquests 3 anys sempre he pagat els 10€ mes la donació.
Ets ben lliure de no corre la cursa cat,jo ho he posat al forum per si algun correcat com jo s'anima.
Recordeu que aquest diumenge hi ha el canvi d'hora la matinada del diumege a les 3h és pasarà a les 2h del matí dormirem 1h més
Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres
2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja Barcelona 2007
37'17'' 10km Pineda 2007
19'08'' 5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27'' milla de Sant Viçens de...
Una nova Cursa del País del Cava a la butxaca i van quatre
Recorregut molt guapo entre vinyes des de Vilafranca del Penedès - Sant Sadurní d'anoia 13,4 Qm .
Després d'un mes sense córrer, he sortit molt suau a ritme de 6'/ Qm fins el Qm 5 quan he decidit apretar una mica progressivament per acabar en el lloc 308 amb un temps de 1:17:38 a ritme de 5:49 / Qm .
Molt content, quasi un minut menys que l'any passat !
Avui només tres correcats en TOTO amb qui he fet els ultims 1500 m i la gran Marcela que ha fet segona a la seva categoria i sisena de la general. Felicidades !!!!