4ª SAN SILVESTRE DE SANTA COLOMA, 28/12/14, 10:30h, 5 o 10 Km's

4ª SAN SILVESTRE DE SANTA COLOMA, 28/12/14, 10:30h, 5 o 10 Km's

28 Des 2014 23:00 #41 per arcadi42 (Associat/da)

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2014 06:09 #42 per Mattu (Visitant)
Bon día!! Com va dir el pirata, ahir jo era animant una mica al desviament de les dues curses. Van tenir, molt clarament, un problema amb el voluntari que era allà. Primer de tot, hi habia un cotxe aparcat a una de les cantonades (la que baixava, la del circuit de 5), un Megane blau que, quan vam sortir amb la dona de passejada a les 7 de la tarde encara era allà. A l'hora de la cursa va passar la grua de l'ajuntament, però com que no hi havia temps per fer res doncs poc van fer. Tot i que tenía una pegatina de discapacitat, no pots aparcar on vulguis, i mes tot el día a una cantonada. Coses de Santako.

I ja despres, vam tenir un altre que podia ser pitjor: faltant tres minuts per la sortida, va arribar un voluntari amb un cotxe (un altre Megane, en aquest cas vermell), que va comentar amb el que era allà que ell "tancaría la cursa". Es va possar junt als pivots que hi havía on la Caixa Catalunya, pujant cap el recorregut de 10kms. Coneixent la zona (passo cada día per anar a la feina), si veníes corrent amb els dos cotxes allá no veuries la descripciò del desviament fins que els tingues superats. La solució? Moure el cotxe... a l'altre cantonada, fen un embos al recorregut de 5. Aquesta maniobra la va fer just uns segons abans d'arribar els primers del 5, o sigui que hauria sigut un problema molt gros. Tot i que tenia clar que l'Agus feia el 5, li vaig cridar una conya pensant que marxava cap el 10, i allà es va adonar compte. Si hagues sabut que la Carme feia el 5, hagues fet el mateix, mala sort. Ja despres del pas del pirata, vaig cridar algunes vegades als corredors les direccions de totes dues curses, i amb mi, el voluntari que era allà.

Van tenir clarament un problema, i es que van fer dos cartelons grans que posaven 5kms i 10kms amb les seves fletxes. Però, un era sobre fons blanc i l'altre amb un cartrò normal. El problema? Les lletres no eren plenes: es dir, van posar 5 molt gran pero si la lletra estava plena per dins es veia de lluny.

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

29 Des 2014 10:19 #43 per Kiske (Visitant)
Es igual Mattu, els donava el sol de cara i no es veia res del cartell ni que haguessin sigut negres.. Jo perque coneixia el desviament de l'any passat si no... a tu tampoc et vaig veure, et vaig reconeixer per la veu  :intello: :intello:

Respecte a la cursa, el que ja he dit varies vegades. Falta de ganes de fer la cursa. Pocs voluntaris(ens vam equivocar tots, repeteixo, tots i vam baixar el Carrer Irlanda per falta de voluntaris), que important que son el voluntaris, sense ells no existirian les curses; manca de senyalització, ni tan sols unes fletxes al terra ni res, ni punts kilometrics, ni res. La sortida va ser caotica perque era mes ample la sortida que el lloc on trepitjar amb el xip, molta gent empenyent per poder trepitjar lo del xip(jo incluit), no sabiem si al principi teniem que anar per asfalt o per terra, al final tothom per terra, suposo que si era per asfalt ens vam menjar tambe uns bons metres.

Jo la seguire fent perque es una cursa de Santako i per mi correr per aquests carrers m'agrada molt ja que vaig fer molts calimotxos i demes per aquests carrers  :he: :he: pero segueixo dient, senyors del CIESC, si no teniu ganes de fer aquesta cursa traspasseu els drets als vostres "amics" de Running Vigia i/o UCA que segur que possaran mes ganes.

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

29 Des 2014 11:18 - 29 Des 2014 11:24 #44 per Cabrix (Visitant)
Bueno, jo he anat tota la cursa en el grup de la carme72 i corroboro el que també diu en Kiske. Amb el sol donant de ple a la cara, i més pendent de no menjar-te un "pirulo" que hi ha aillat en mig del carrer, passat el parking i que quedava en resol, no es veia res. De fet, acabo de passar aquest mati més o menys a la mateixa hora i ni caminant s'hi veu un pijo fins que literalment no ets a sobre d'on estava el rètol.

Els quatre crits que encertadament es van fer, a nosaltres no ens van agafar. Una opció, ben senzilla, es fer dorsals de colors, i així, qui estigui a l'encruament té clar a quina banda va cadascú. Unes fletxes a terra en els llocs crítics, i uns punts kilomètrics, ni que siguin també a terra pintats, haguessin estat bé.

Sobre compromisos i voluntat de fer les coses, no en parlo, cadascú en sap el que té. Però em sembla inadmissible i arriscat deixar l'èxit d'una organització als voluntaris, que son això, voluntaris, i no a l'estructura "professional". Per altra banda, vaig veure algun voluntari menor (fins i tot de 16 anys) en algun encreuament o cantonada, i això, a efectes de responsabilitat civil també és arriscat.

Per altra banda, s'agraeix que algu en Santa Coloma proposi un circuit per a una cursa curta que no sigui CanZam-riu avall-riu amunt-Can Zam i que faci la "zona noble", tot i que els primers 2km eran per treure carbonilla. Per acabar de rematar la gent, hagues fet Balears fins l'Esglesia Major sencera...  :666: Pero en serio, un circuit nou, diferent i maco. 

Per altra banda, han passat 24hores i encara no sé on trobar les classificacions...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

29 Des 2014 18:54 #45 per acortijo (Visitant)
A la pàgina del CIESC estan ja els resultats.

Estic d'acord que poder van faltar voluntaris, però amb un parell de guixades a terra també s'hagués fet via.

MMP: 10km: 44.46  Cursa Caldetes 2013
Mitja Marató: 1:43:31 Mitja de Barcelona.
Objectiu Final: Marató algun dia

29 Des 2014 19:01 #46 per arcadi42 (Associat/da)
Sí, en aquest enllaç www.ciescat.net/ podeu trobar el resultats, però diria que són en temps oficial, amb mateixa sortida per tothom. És a dir, sense temps real...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

29 Des 2014 22:24 #47 per Cabrix (Visitant)
En temps real? Pues era la mateixa catifa la de sortida i la d'arribada...  :neutral:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

29 Des 2014 22:25 #48 per Fiber (Associat/da)

Bon día!! Com va dir el pirata, ahir jo era animant una mica al desviament de les dues curses. Van tenir, molt clarament, un problema amb el voluntari que era allà. Primer de tot, hi habia un cotxe aparcat a una de les cantonades (la que baixava, la del circuit de 5), un Megane blau que, quan vam sortir amb la dona de passejada a les 7 de la tarde encara era allà. A l'hora de la cursa va passar la grua de l'ajuntament, però com que no hi havia temps per fer res doncs poc van fer. Tot i que tenía una pegatina de discapacitat, no pots aparcar on vulguis, i mes tot el día a una cantonada. Coses de Santako.
I ja despres, vam tenir un altre que podia ser pitjor: faltant tres minuts per la sortida, va arribar un voluntari amb un cotxe (un altre Megane, en aquest cas vermell), que va comentar amb el que era allà que ell "tancaría la cursa". Es va possar junt als pivots que hi havía on la Caixa Catalunya, pujant cap el recorregut de 10kms. Coneixent la zona (passo cada día per anar a la feina), si veníes corrent amb els dos cotxes allá no veuries la descripciò del desviament fins que els tingues superats. La solució? Moure el cotxe... a l'altre cantonada, fen un embos al recorregut de 5. Aquesta maniobra la va fer just uns segons abans d'arribar els primers del 5, o sigui que hauria sigut un problema molt gros. Tot i que tenia clar que l'Agus feia el 5, li vaig cridar una conya pensant que marxava cap el 10, i allà es va adonar compte. Si hagues sabut que la Carme feia el 5, hagues fet el mateix, mala sort. Ja despres del pas del pirata, vaig cridar algunes vegades als corredors les direccions de totes dues curses, i amb mi, el voluntari que era allà.

Mira que conec el carrer i se'm va dificil imaginar com carai es fiquen allà un parell de cotxes com dos Meganes, tela... Mattu, una foto es lo que falta per que la cronica d'aquest moment-bizarro sigui perfecta!!!

Tampoc et vaig veure, jo de fet sabia per on es tenia que anar d'altres anys pero aixo no quita que sigui un punt critic que es te que informar molt degudament, que la Carmeta ves que va pero imagina gent novata fotent 10 km. quant volia fer 5 !!!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

29 Des 2014 23:12 #49 per pirata agus (Associat/da)
Hooola.......
Doncs jo ahir em vaig endur tots els pals, es notava que era el dia dels innocents .. :he:
Com ja he dit el Mattu em va estalviar fer 10km en comptes de 5, però al final vaig fer 500m de més ia sobre, no surto a les clasis, com no vaig posar el crono, nose el temps que vaig fer, o sigui una innocentada en tota regla .... :grrrrrr:
D'altra banda, el circuit m'agrada, és divertit, amb puja i baixa i poc riu, que s'agraeix ....
l'any que ve, si encara es fa, repetiré ........ M'agrada córrer "por la tierra que me vio nasse"  :he:

hoy empieza el resto de mi vida

30 Des 2014 09:28 #50 per Juanjokyokushin (Associat/da)
i a part de temps oficial... si també la distància de 10km fos "oficial"... :rofl: hauria fet MMP amb un temps de 38.53 :intello:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats