- Missatges: 919
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Bon día!! Com va dir el pirata, ahir jo era animant una mica al desviament de les dues curses. Van tenir, molt clarament, un problema amb el voluntari que era allà. Primer de tot, hi habia un cotxe aparcat a una de les cantonades (la que baixava, la del circuit de 5), un Megane blau que, quan vam sortir amb la dona de passejada a les 7 de la tarde encara era allà. A l'hora de la cursa va passar la grua de l'ajuntament, però com que no hi havia temps per fer res doncs poc van fer. Tot i que tenía una pegatina de discapacitat, no pots aparcar on vulguis, i mes tot el día a una cantonada. Coses de Santako.
I ja despres, vam tenir un altre que podia ser pitjor: faltant tres minuts per la sortida, va arribar un voluntari amb un cotxe (un altre Megane, en aquest cas vermell), que va comentar amb el que era allà que ell "tancaría la cursa". Es va possar junt als pivots que hi havía on la Caixa Catalunya, pujant cap el recorregut de 10kms. Coneixent la zona (passo cada día per anar a la feina), si veníes corrent amb els dos cotxes allá no veuries la descripciò del desviament fins que els tingues superats. La solució? Moure el cotxe... a l'altre cantonada, fen un embos al recorregut de 5. Aquesta maniobra la va fer just uns segons abans d'arribar els primers del 5, o sigui que hauria sigut un problema molt gros. Tot i que tenia clar que l'Agus feia el 5, li vaig cridar una conya pensant que marxava cap el 10, i allà es va adonar compte. Si hagues sabut que la Carme feia el 5, hagues fet el mateix, mala sort. Ja despres del pas del pirata, vaig cridar algunes vegades als corredors les direccions de totes dues curses, i amb mi, el voluntari que era allà.