cursa polinya 17/1/15 a les 11:30

cursa polinya 17/1/15 a les 11:30

17 Gen 2015 15:04 #81 per crissbd (Associat/da)
Fantastica matinal!!!  :party: :party:
Ben maca la cursa, amb un millor ambient!!
Aquest any he gaudit durant 7" mes que l'any passat, aixi que contenta!
La idea es tornar l'any vinent!!
Gràcies sherpa i a tots els voluntaris que ho fan possible!
Un plaer saludar a tots els correcats que hi ereu!
Pd: ah! Al mario.cat i sufridor els hi ha encantat l obsequi que els hi ha tocat  :whistle: :whistle:

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2015 15:50 #82 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molt bona cursa avui diferent a l'any passat que la vem sota l'aigua i ademés avui fent de guia al jaume Bajo

moltes felicitats als organitzadors voluntaris/ies  el Spekear i al gran amic Sherpa

el nostre temps al final 54'26''  :he: ;)

que no canvi aquest cursa ja esta bé com està  :yes: :great: :party:

un plaer de saludar a tots i totes i moltes gràcies per els anims  :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

17 Gen 2015 15:52 #83 per MIGUEL SBD (Associat/da)

17 Gen 2015 17:41 #84 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Aquest any sí! He pogut treure l'espina clavada de la darrera edició que no la vaig acabar per fer-me un esquinç. Llastima que aquest cap de setmana faig "doblete" (Mitja de Terrassa) i no l'he fet a tope per guardar forces per demà, però com és ja una cursa fixa per mi si o si, a la propera (sempre que no es repeteixi com aquesta vegada) aniré al màxim.

Aprofito, per donar la meva critica respecte a la prova, no és una cosa habitual per mi, però penso que aquesta cursa ho mereix amb els següents punts:

Circuit: 9,5 - no posem el 10 perquè sempre ens podem sorprendre a la propera, suposo que és difícil modificar el tros del primer quilòmetre perquè doni els 10, però al principi he vist massa retallador quan havíem de girar, molt a destacar lo ben marcat que estaven els punts quilomètrics, cosa que en alguna prova similar amb aquesta no ho he vist mai fins ara, i gràcies a això he pogut mirar el ritme que portava en cada volta.

Serveis: 9,8 - Avituallament més que suficients, amb la seva aigua al Km 5 (l'única puntilla que li trec és que les primeres paperes estaven massa a prop, s'hauria d'haver separat com uns 200 metres cadascuna més o menys, perquè mai és beure l'aigua de forma tan rapida i d'un sol glop, la resta que hi havia més endavant eren perfectes!!!) i a l'arribada amb aquarius o aigua, i entrepà de botifarra, també amb l'opció de poder triar el de formatge (servidor o pels corredors musulmans), servei de fisioteràpia molt ben organitzat amb el mètode d'apuntar la gent en una llista per ordre (perquè el típic llest no coli al seu amic que ha arribat 5 minuts més tard davant de tota la gent que porta estona fent cua) i mentrestant puguis anar a recollir el teu obsequi, entrepà o roba, servei de vestuari amb dutxes i guarda-roba excel·lent, i amb molta facilitat per aparcar a prop de la sortida.

Organització: 10!!! - Sou l'hòstia!!! Us mereixeu més, ja li agradaria a la Mitja o Marató de Barcelona, Bombers, Jean Bouin, etc... tenir aquesta fantàstica organització. Com ha dit el company MIGUEL_SBD no canvieu res!!!

Per cert!!! Espero que en Dabit ens regali una esperada crònica d'aquesta cursa, m'ha donat la sensació de què t'he vist als vestidors de poliesportiu, però tenia dubtes si eres tu perquè mai té vist en persona, espero a la propera tenir el gust de saludar-te

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

17 Gen 2015 18:23 #85 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Juanjokyokushin

d'acord amb tu crak  ;)

17 Gen 2015 18:32 #86 per finorunner (Associat/da)
Hola a tothom!

Doncs un més que està encantat amb aquesta cursa. Porto molts anys fent-la, i sens dubte puc afirmar que per mí és la cursa que més ganes tinc de fer cada temporada.

Circuit maco, amb una miqueta de tot.

Mesurada més que bé: m'han sortit 10km justos.

Avituallament correcte i després buti + birra.. que pots demanar més!

Organització per part de Sherpa excel·lent

Speaker de luxe amb el Xavi.

I sobretot.. un ambient genial. Un plaer saludar a diversos correcats, compartir kms, xerrada...

Un 10 com una casa.

Salutacions.. i fins l'any vinent!

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

17 Gen 2015 18:34 - 17 Gen 2015 18:43 #87 per mario.cat (Associat/da)
Que voleu que us digui d’aquesta FANTÁSTICA cursa  !!!

L’any passat va ser la meva primera participació i vaig quedar sorprès de ella, per la bona organització i per que tenia tot allò que volem els corredors quan anem a patir, es a dir, serveis bons i rapits, voluntaris atents amb tothom, post cursa amb entrepà i beguda, control de temps, ben messurada, avituallament a dues bandes, speaker de luxe amb el Xavi Bonastre, etc….  ( i a demés la tenia al poble del costat de casa). :glasses: :glasses: :glasses:

Es clar, que si mirem qui la organitza, doncs ja tenim la resposta. Sherpa, no canvieu res de la cursa. Està immillorable, encara que crec que heu fet petites modificacions respecte a l’any passat, però que no busquen res mes que millorar-ho. :yes: :yes: :yes:

La meva participació a estat molt discreta, ja que no he apretat  gens donat que demà tinc la Mitja de Terrassa i he anat a gaudir del dia tan meravellós que el Sherpa ens a ofert. He fet dos minuts mes que l’any passat i fins i tot, durant el primer quilòmetre, he anat tancant la cursa. Només portava al darrera al dos guripas amb BTT .  :whistle: :whistle: :whistle:

Content de estar amb els companys Correcats, el Miguel SBD, en Jaume Bajo, Crissbd, Alberto Sufridor, Kiske, i com no, amb el mediatic GRAN PIRATA Agus, alies el “Titanes”.  :yipi: :yipi: :yipi:

Sherpa, no tinc paraules per tu i pels companys teus que feu aquesta meravellosa cursa, pels voluntaris, pels patrocinadors, pel Ajuntament de Polinyà, per tots. Felicitats i com diu en Miquel, no canvieu res. Això es el que tots volem.

Que tinguis sort demà al MCD de Tarragona.  8) 8) 8)

17 Gen 2015 19:17 #88 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Sherpa

si volts canviar alguna cosa jo només canvairia una coseta que hagí Voll's  :rofl: però si aixó supoas un gran canvi ho deixes com esta  ;)

17 Gen 2015 20:49 #89 per dafont (Visitant)
Ei companys, esplèndid dia amb una mica de caloreta  :whistle: , circuit molt rodador i ràpid (no m'extranyen els temps dels primers), però al meu gust, massa pista ample, millor anar canviant i posar-hi més corriols. Encantat de conèixer-vos en persona MIGUEL SBD, PIRATA Agus   i la resta de Correctats. No es pot demanar ni exigir res més que ens hagin ofert per 3€  :surprised:

Ben organitzada  sherpa i gràcies per les atencions, la birra de la prèvia i la de postres  :great:

17 Gen 2015 22:45 #90 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Dafont

un plaer de saludar-te i de coneir-te  ;)

17 Gen 2015 23:00 #91 per sherpa (Associat/da)
Gracies x tot , pero no seria posible la qualitat i el preu sensa la gran organitzacio q fa desde el ajuntament,  jo i  corredors polinya som un petit gra d sorra per fer-la gran. No hem d olvidar totes les entitats del poble q ens ajudan per poguer oferi tots els serveis q oferim i q estigueu tant content. Espero el any q b poguer-la correr com vosaltres i poder gaudir-la diferent.
Sobre els punts a correguir.els tinc presents.
Sobretot un mes birra  segur i la distancia del contenidors els tenia avisats.
L' any q b us espero a tots i intentare donarus el mateix carinyo q avui.

l'intent de superació és l' exit

17 Gen 2015 23:04 #92 per sherpa (Associat/da)

Ei companys, esplèndid dia amb una mica de caloreta  :whistle: , circuit molt rodador i ràpid (no m'extranyen els temps dels primers), però al meu gust, massa pista ample, millor anar canviant i posar-hi més corriols. Encantat de conèixer-vos en persona MIGUEL SBD, PIRATA Agus   i la resta de Correctats. No es pot demanar ni exigir res més que ens hagin ofert per 3€  :surprised:

Ben organitzada  sherpa i gràcies per les atencions, la birra de la prèvia i la de postres  :great:

Dafont tenim els corriols q damanes pero no m'els deixan posar x q es una cursa poular no de muntanya , estem preparant una mitja d muntanya nomes x corriols despres em diras q ens hem passat, ja us avisare quan la tinguem a punt.

l'intent de superació és l' exit

17 Gen 2015 23:13 - 17 Gen 2015 23:16 #93 per pirata agus (Associat/da)
Gràcies Sherpa  i gent de Polinya per com ens tracteu i per l'interès que poseu, perquè la vostra cursa sigui tan Kollonuda  :great:. Jo estic enganxat a ella desde fa 12 anys, quan érem 4 gats, no hi havia xip, ni arc de sortida. ..Però tenia aquest caliu que afortunadament encara manteniu .... Jo he arribat ben dora, ben dora per ajudar una mica a les curses dels pekes, .... Saludant molts col·legues (gairebé amics  :he:  ) com: Sufridor, Ricki, Miquel SBD,JB,crissbd,Kiske ,Xavi Bonastre i Carme72 i posant cara a alguns que no coneixia fins avui: Finorunner i dafont que . m'ha arrencat els adhesius quan m'ha passat... :great:
De la meva cursa, res especial ... he anat regulant per no carregar els meus quadriceps que darrerament tornen a molestar molt .... em dono per satisfet amb els 49'17 "que he fet ...
de la cursa no canvieu res, encara que a mi m'agrada més quan el terreny està mullat, però crec que no teniu encara el poder sobre el temps ... :he: :he:
Córrer a Polinya, amb botifarra, regals, birra, bon rotllo, speker de luxe (avui Xavi Bonastre i altres anys el gran Debu)
per 3 € ....... no té preu ......
Crec que se m'oblida una coseta................................ Mariooooo  :love: :love: .

hoy empieza el resto de mi vida

18 Gen 2015 18:20 #94 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Com amb Ripollet, vaig descobrir aquesta cursa gràcies a la gent del Fòrum i... contentíssim. És el segon any que la faig i encara que em toqui sacrificar marca a Sant Antoni repetiré sempre que pugui. Organització immillorable, circuit maco (encara que jo sóc més de murs que de pendents constants), preu imbatible i molt bon acolliment per part del poble.

Juanjokyokushin segurament era jo el de guardarropa, segur que coincidim en alguna més, serà per curses!

Us deixo fotos i impressions.

wp.me/pNuBu-2tv

plus.google.com/u/0/photos/1011724670493.../6105309925458239729

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

18 Gen 2015 19:07 #95 per mario.cat (Associat/da)

Bona tarda,

Com amb Ripollet, vaig descobrir aquesta cursa gràcies a la gent del Fòrum i... contentíssim. És el segon any que la faig i encara que em toqui sacrificar marca a Sant Antoni repetiré sempre que pugui. Organització immillorable, circuit maco (encara que jo sóc més de murs que de pendents constants), preu imbatible i molt bon acolliment per part del poble.

Juanjokyokushin segurament era jo el de guardarropa, segur que coincidim en alguna més, serà per curses!

wp.me/pNuBu-2tv

Salut.

Gràcies Dabit per les fotos. Ahir com no anava amb la samarreta Correcat, crec que no vas identificar-me com sempre fas.  :whistle: :whistle: :whistle:
Ja t'ho he dit alguna vegada, però no se com t'ho montas però sempre em fas fotos tu a mi. A veure quin dia es al revés !!!  :oops: :oops: :oops:

18 Gen 2015 19:27 #96 per carme72 (Visitant)
Vaig descobrir la seva existència a través del forum. Cursa fantàstica, gran organització, el paratge molt agradable, butifarra bonisima.
Espero poguer repetir l'any vinent
Gran  matinal en companyia de correcats. Genial poguer comentar fets i experiències amb alguns de vosaltres.

mes val un bon descans que un mal entrenament

18 Gen 2015 19:57 #97 per Juanjokyokushin (Associat/da)

Bona tarda,

wp.me/pNuBu-2tv

Salut.

A la propera Dabit! a la propera! i gràcies per les fotos i la teva impresió.  8)

Sherpa un plaer tornar a saludar-te en persona després de la Mitja de Terrassa on vas fer de llebre fa un any! i gràcies per lo bé que ho fas amb aquesta cursa!  :great:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

18 Gen 2015 20:18 #98 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Vaig descobrir la seva existència a través del forum. Cursa fantàstica, gran organització, el paratge molt agradable, butifarra bonisima.
Espero poguer repetir l'any vinent
Gran  matinal en companyia de correcats. Genial poguer comentar fets i experiències amb alguns de vosaltres.

moltes felicitats per el teu podi crak  :great: :great:

18 Gen 2015 20:46 #99 per dafont (Visitant)

Dafont tenim els corriols q damanes pero no m'els deixan posar x q es una cursa poular no de muntanya , estem preparant una mitja d muntanya nomes x corriols despres em diras q ens hem passat, ja us avisare quan la tinguem a punt.

Ja m'avissaràs i et donaré el meu parer  :great:  i segur que no us passareu de corriols pel meu gust  :party:

18 Gen 2015 21:55 #100 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Ja m'avissaràs i et donaré el meu parer  :great:  i segur que no us passareu de corriols pel meu gust  :party:

teniu en compte que hi han corredors que no poden no ho dic per mi  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats