- Missatges: 557
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Dafont tenim els corriols q damanes pero no m'els deixan posar x q es una cursa poular no de muntanya , estem preparant una mitja d muntanya nomes x corriols despres em diras q ens hem passat, ja us avisare quan la tinguem a punt.Ei companys, esplèndid dia amb una mica de caloreta
, circuit molt rodador i ràpid (no m'extranyen els temps dels primers), però al meu gust, massa pista ample, millor anar canviant i posar-hi més corriols. Encantat de conèixer-vos en persona MIGUEL SBD, PIRATA Agus i la resta de Correctats. No es pot demanar ni exigir res més que ens hagin ofert per 3€ :surprised:
Ben organitzada sherpa i gràcies per les atencions, la birra de la prèvia i la de postres
Bona tarda,
Com amb Ripollet, vaig descobrir aquesta cursa gràcies a la gent del Fòrum i... contentíssim. És el segon any que la faig i encara que em toqui sacrificar marca a Sant Antoni repetiré sempre que pugui. Organització immillorable, circuit maco (encara que jo sóc més de murs que de pendents constants), preu imbatible i molt bon acolliment per part del poble.
Juanjokyokushin segurament era jo el de guardarropa, segur que coincidim en alguna més, serà per curses!
Us deixo fotos i impressions.
wp.me/pNuBu-2tv
plus.google.com/u/0/photos/1011724670493.../6105309925458239729
Salut.
Bona tarda,
Com amb Ripollet, vaig descobrir aquesta cursa gràcies a la gent del Fòrum i... contentíssim. És el segon any que la faig i encara que em toqui sacrificar marca a Sant Antoni repetiré sempre que pugui. Organització immillorable, circuit maco (encara que jo sóc més de murs que de pendents constants), preu imbatible i molt bon acolliment per part del poble.
Juanjokyokushin segurament era jo el de guardarropa, segur que coincidim en alguna més, serà per curses!
Us deixo fotos i impressions.
wp.me/pNuBu-2tv
plus.google.com/u/0/photos/1011724670493.../6105309925458239729
Salut.
moltes felicitats per el teu podi crakVaig descobrir la seva existència a través del forum. Cursa fantàstica, gran organització, el paratge molt agradable, butifarra bonisima.
Espero poguer repetir l'any vinent
Gran matinal en companyia de correcats. Genial poguer comentar fets i experiències amb alguns de vosaltres.
Dafont tenim els corriols q damanes pero no m'els deixan posar x q es una cursa poular no de muntanya , estem preparant una mitja d muntanya nomes x corriols despres em diras q ens hem passat, ja us avisare quan la tinguem a punt.
Dafont tenim els corriols q damanes pero no m'els deixan posar x q es una cursa poular no de muntanya , estem preparant una mitja d muntanya nomes x corriols despres em diras q ens hem passat, ja us avisare quan la tinguem a punt.
Ja m'avissaràs i et donaré el meu pareri segur que no us passareu de corriols pel meu gust