6a CURSA URBANA ST. JOSEP - FIGUERES

6a CURSA URBANA ST. JOSEP - FIGUERES

09 Gen 2015 19:58 - 09 Gen 2015 20:00 #1 per Jaume Baraut (Visitant)
Bones a tots / totes

Ja tenim en marxa la 6a edició, els 10 KM de FIGUERES, si vols gaudir de una bona cursa popular, no us la perdeu.

RESERVEU DATA 22 /03/2015
Incripcions obertes

www.amicsdesantjosep.cat
Cada any més  i millor !!

Recordeu xocolata + brunyols del Empordà com a fi de festa ! :party: :party:
Us esperem !

Jaume

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2015 22:07 #2 per Jaume Baraut (Visitant)
Hola a tots!

Si voleu fer alguna consulta sobre la cursa....us donare resposta de tot el que us faci falta, vinga animeu.vos que FIgueres falta gent !

16 febrer 2015 06:43 #3 per Mona (Associat/da)
Ja fa un temps que vaig fer aquesta cursa i em va agradar moltíssim, ben organitzada, amb molt bon ambient, i uns brunyols amb xocolata boníssims a l'arribada!!!  :love:  Tinc molt bon record d'aquesta cursa.
Aquest any no podré venir, els castellers de la UAB fan 20 anys i se celebra el mateix cap de setmana, està clar que les bones coses sempre s'acumulen! però qui pugui anar-hi, que no s'ho pensi, que si cada any és més i millor... No em vull imaginar com ha millorat!

16 febrer 2015 22:32 #4 per Jaume Baraut (Visitant)
Gracies mona...
t'esperem l'any vinent

Jaume

27 febrer 2015 16:22 #5 per francesc pous (Associat/da)
Com cada any no em perdré la cita!!! Ara a preparar bé i a gaudir de la Fira del Brunyol i de la Cursa!!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

11 Mar 2015 22:15 #6 per Jaume Baraut (Visitant)
Bona nit,
Correcracks.... , Animeu-vos que us esperem el proper diumenge 22/03 a Figueres de ben segur que més de un regal us emportareu.

Recollida de dorsal + xips dissabte 21/03 10 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores a la fira del Brunyol de l'Ëmpordà.
o abans us podeu  inscriure www.amicsdesantjosep . cat / www.fotoinstant.com o per úlim el diumenge 22/03 a partir de les 8.
15 hores a 9.320 hores a la Pl. Triangular de Figueres.

Sortida 10 hores Rambla Figueres.

us esperem ! :party: :party:

13 Mar 2015 21:34 #7 per DION (Associat/da)
Bona cursa i molt ben organitzada per l'equip del nostre amic Correcat Jaume Baraut :love:

Aquest any no puc venir per coincidència amb la cursa de muntanya del Congost però us recomano que passeu un cap de setmana per L'Empordà (ara en temporada baixa l'allotjament es económic) i aprofiteu que dissabte a Figueres es celebra la fira del brunyol. Jo els darrers dos d'anys ho he fet i la dona ja m'ha renyat per no portar-la enguany :grrrrrr:

Salut!!!

17 Mar 2015 07:59 #8 per francesc pous (Associat/da)
Molt bones!!! Un que hi serà un altre any  :yipi: :yipi:

Llàstima no poder coincidir amb Dion ó Hansi enguany, us trobarem a faltar...  8)

Si encara no teniu dorsal, no us ho penseu més: 10 kms ben traçats i exigents, amb puja-baixa que fa la prova divertida, pels millors llocs de la ciutat i a més, amb la Fira del Brunyol el dissabte, senzillament espectacular... Que voleu xocolatada abans de la sortida?? Cap problema, els vostres desitjos es faran realitat!!! :winktongue:

Avui confirmo inscripció. Per qualsevol tema de logística, transport, etc., al darrera de tota la cursa hi ha el Jaume Baraut, per tant, tot controlat... :party: :party: :party:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

26 Mar 2015 22:56 #9 per carme72 (Visitant)
Com cada any, el diumenge vem gaudir d'aquesta gran cursa a Figueres.
Tan dura com sempre i força disputada

Fastàstica organització i extraordinaria acollida de la gent de la població amb gran sorteig d'obsequis dels patrocinadors i petits comerciants que es fa al final.

Ambient inmillorable i amb ganes de tornar-hi

mes val un bon descans que un mal entrenament

30 Mar 2015 11:46 #10 per Jaume Baraut (Visitant)
Gràcies Carme 72

T'esperem l'any vinent.. amb uns quants pestanegues + !

Jaume

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats