Cursa Vilanova del Vallès 21/02/2015

Cursa Vilanova del Vallès 21/02/2015

21 febrer 2015 18:18 #1 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics obro aquest fil per deixar unes FOTOS que he fet avui a aquesta cursa, no la coneixia i de debò que m’agradat força.

picasaweb.google.com/1159871545328632586...ilanovaDelValles2015

Moltes gràcies a l’organització i sobre tot als voluntaris. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2015 20:19 #2 per (Visitant)

Gràcies CarlesCat per les fotos. ;) Jo també debutava en aquesta cursa i m'ha agradat força. Repetiré!! L'he fet "a full" patint una mica a la segona volta però he aconseguit un bon resultat per mi. I amb les pujadetes que hi havia molt content per baixar de 49'. Tot i això ara estic pagant les conseqüències de l'esforç, porto 3 visites al Sr Roca, i demà toca els 30 Km's de Maratest.... :oops: :arf:

21 febrer 2015 20:59 #3 per pirata agus (Associat/da)
CarlesCat gràcies per les "afotus", com sempre un reportatge kollonut, però la millor de les que m'has fet ..... la que estic d'esquena... :he: :he: :he:

hoy empieza el resto de mi vida

21 febrer 2015 21:01 #4 per piri (Associat/da)

Gràcies CarlesCat per les fotos. ;) Jo també debutava en aquesta cursa i m'ha agradat força. Repetiré!! L'he fet "a full" patint una mica a la segona volta però he aconseguit un bon resultat per mi. I amb les pujadetes que hi havia molt content per baixar de 49'. Tot i això ara estic pagant les conseqüències de l'esforç, porto 3 visites al Sr Roca, i demà toca els 30 Km's de Maratest.... :oops: :arf:

jajajajaj  :rofl:

Molts ànims Xavi!!!   Jo demà estaré al llit descansant  :666:

Mooltes gràcies Carles per les fotos  :wink2:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

22 febrer 2015 22:58 #5 per Pergat (Visitant)
Gràcies!

22 febrer 2015 23:34 #6 per ecopac (Associat/da)
Un altre debutant a la cursa de Vilanova.

I la cursa té de tot; asfalt, carretera, sorra, ponts, girs, pujades, graons... sense temps per avorrir-te gens.

M'ha semblat entretinguda i una cursa "com les d'abans", no molt multitudinària però amb bon tracte al corredor popular.

Content de veure altres correcats i de xerrar una estona amb ells.

Gràcies carlescat per les fotos 8) 8)

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

24 febrer 2015 20:28 #7 per carme72 (Visitant)
Gràcies

mes val un bon descans que un mal entrenament

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats