Curses Mulla´t i corre per l´Esclerosi Múltiple el 26 Abril al Circuit Montmeló

Curses Mulla´t i corre per l´Esclerosi Múltiple el 26 Abril al Circuit Montmeló

10 Mar 2015 16:57 #1 per (Visitant)
Curses atlètiques: 10.000 metres, 5.000 metres, milla adults i milla nens
Cursa patins

El proper 26 d´abril una nova edició del Mulla´t al Circuit de Barcelona-Catalunya.
Aquesta prova orgaitzada conjuntament per l´Associació Esportiva Mitja Marató de Terrassa, la Fundació Esclerosi Múltiple i amb la col·laboració de l´Ajuntament de Montmeló i el propi Circuit de Barcelona.
El Mulla´t s´ha convertit  en una cita plena d´esport, solidaritat i en una jornada molt familiar visitant el Circuit i les seves sorpresas que tenen preparades.

Inscripcions: 12€ Adults 6€ nens (fins 22 d´Abril)

Inscriu-te  i trova mes info a: www.mitjaterrassa.org/ca/curses/mullat/p...ama-i-reglament.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2015 18:50 #2 per Vladi (Associat/da)
Inscrit!
Aquesta és una cursa que he fet vàries vegades i sempre m'agrada tornar-hi.  :yes: De fet és on em vaig estrenar en el món de les curses, :yipi: en una de 3 km que es feia en lloc de la de 5km que es fa ara. D'aquell dia també tinc la primera foto de grup de correcats, encara que jo no era soci però sí el meu fill gran (o potser encara eren dels Deudemil  , la memòria amb els anys ... :ouch:)

L'ambient i l'organització al llarg de tot el matí és molt maco i amb moltes activitats. És molt recomanable pels que teniu nens petits.

Salut  :great: :great: :great:

16 Abr 2015 18:50 #3 per Manel59 (Visitant)

També inscrit!!!  :party: :party:

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

21 Abr 2015 12:07 #4 per krilinmvp (Visitant)
Inscrit com sempre.
No me la perdo mai, per mi la millor cursa de l'any!

26 Abr 2015 19:10 #5 per Tiny (Associat/da)
Molt bon matinal avui amb una bona causa  :yes:

Encantat de saludar a uns quants correcats com carsobe, koldo, manel59, patricia, piri, socanna, vladi...

La cursa m'ha sortit mens gasosa que l'any passat...Ha estat un plaer seguir l'estela de la socanna la
segona part de la cursa. Estàs en molt bona forma tenint en compte el tute que portes!  ;)
Finalment he fet un temps de 44'18, prou content.

Bona organització i agrair la feina dels voluntaris. L'any vinent hi torno... :party:  :party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

26 Abr 2015 19:15 #6 per socanna (Associat/da)
Tiny encantat de compartir cursa amb tu 8)

Aquesta també m'agrada fer-la, per la solidaritat i per l'ambient que hi ha. L'any vinent hi tornarem. Bona organització!!!!

Mai més caminarem sols

26 Abr 2015 21:04 #7 per carsobe (Visitant)
Un altre que s'ha deixat caure avui per Montmeló.
Cursa molt ben organitzada i molt agradable, amb molts voluntaris i a més solidària. m'encanta córrer pel circuit. :love:

Avui ha fet un matí ideal per córrer, he sortit massa ràpid i al final ho he pagat, segona volta un minut més lenta. Tot i això he rebaixat el temps que vaig fer l'any passat en dos minuts i la meva MMP en un, deixant-la en 45:49. Temps inabastable per a mi fa només uns mesos enrere. :happy:
Encantat de poder saludar alguns companys Tiny, Piri, Manel59:great: A la resta els he vist de lluny.

Fins a la propera. :glasses:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

26 Abr 2015 21:22 #8 per Manel59 (Visitant)
Coincideixo amb tots vosaltres.

Cursa solidària molt ben organitzada i amb un ambient extraordinari. Un plaer poder saludar a uns quants companys (carsobe, vladi, Tiny, Francesc, Patricia, Rafa Pérez .....).

El proper any hi tornaré ( i ja van unes quantes participacions.....).

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

26 Abr 2015 21:26 #9 per Del@ (Associat/da)
Avui també he participat a la cursa per l'Esclerosi múltiple del Circuit de Montmeló. La vaig fer fa uns anys i fins ara, per una cosa o altre, no havia pogut tornar. Molt bona organització i serveis al corredor, a més tot és per una bona causa  :great:. Sempre que pugui em deixaré caure per allà  :yes:

Pel que fa a la cursa, encara que el recorregut no és pla, si saps aprofitar les baixades per guanyar segons (sense passar-se de ritme) i regules a les pujades, pots fer un molt bon temps, ja que al no coincidir la sortida amb l'arribada tenim una pendent favorabe. Per mi és una cursa de 10 km que s'acaba pocs metres després del km. 9, a partir d'allà gas a fons a la baixada i a patir una mica a la recta principal.

El parcial del km. 5 no coincideix amb una volta sencera al circuit, sinó que està situat al final de la baixada, just uns metres abans de la recta principal. Per tant, no és que tots haguem fet la segona volta més lenta que la primera (que en part ja seria el més normal), sinó que els primers 5 km tenien les dues baixades d'entrada a la recta principal i els segons 5 km només en tenien una, per això el parcial sempre hauria de ser més lent.

26 Abr 2015 22:02 #10 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys!

Bona matinal avui al Circuit de Catalunya. Com sempre, molt ben organitzada i en un entorn diferent, a més es contribueix amb una bona causa.

També estic content de la meva cursa, he baixat uns discrets 10 segons el temps de l'any passat. Em conformo amb mantenir-me ja que no estic entrenant gairebé res.

Encantat, com sempre, de saludar a uns quants correcats. Carsobe  , a la sortida he intentat apropar-me per saludar-te però  a partir del 1km he vist com ràpidament has posat la directa i has desaparegut del meu camp visual. Estàs fet un crac.

A l'acabar he marxat ràpid perquè el meu fill gran corria la milla de la Sagrada Família. Allà també he pogut saludar a algun correcat.

Fins la propera  :great: :great: :great:

26 Abr 2015 22:03 #11 per carsobe (Visitant)

El parcial del km. 5 no coincideix amb una volta sencera al circuit, sinó que està situat al final de la baixada, just uns metres abans de la recta principal. Per tant, no és que tots haguem fet la segona volta més lenta que la primera (que en part ja seria el més normal), sinó que els primers 5 km tenien les dues baixades d'entrada a la recta principal i els segons 5 km només en tenien una, per això el parcial sempre hauria de ser més lent.

Tens tota la raó Del@, ara entenc l'excessiva diferència de temps entre les dues voltes, ja que en cap moment havia tingut la sensació de petar d'aquesta manera.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

26 Abr 2015 22:06 #12 per carsobe (Visitant)
No t'he vist Vladi, jo també tenia pressa per marxar en acabar.
Segur que coincidirem en alguna altra cursa. Sant Quirze?  ;)

26 Abr 2015 22:08 #13 per Manu 1.1 (Visitant)
:party: :party: Felicidades Carsobe, estas que te sales  :whip:

27 Abr 2015 23:07 #14 per Rafa Pérez (Associat/da)
Per tot el que representa: la causa, l'ambient, el lloc on es fa la cursa, és de les fixes de la temporada.
Un plaer a sobre coincidir amb bona gent!!

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

04 Mai 2015 15:43 #15 per piri (Associat/da)

Una gran cursa  :yes:

Molt recomanable pels serveis que oferten i per la seva qualitat.

Content per la cursa i per saludar a molts companys  :smile:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats