29a Cursa Popular Nou Barris (17/5/2015)

29a Cursa Popular Nou Barris (17/5/2015)

17 Mai 2015 16:06 #21 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda, companys,

Gran matinal en una cursa de barri de les que m'agraden: circuit trencacames però que es deixa córrer, gran organització i bon ambient. En el meu cas l'únic 'pero' està en que l'avituallament de la cursa és curt i el donen en got, prefereixo l'ampolla.

Al final m'ha sortit una bona competició, molt satisfet del resultat perquè en el moment que les molesties musculars siguin historia anirem a més.

Us deixo unes quantes fotos del dia.

plus.google.com/photos/10117246704935941.../6149799860515729729

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2015 19:12 #22 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys!

Bona cursa avui a Nou Barris. Com altres anys, organització molt correcte per part del CA Nou Barris. Penso que han anat millorant en molts aspectes: circuit (molt més ràpid); control de temps al 5k i amb temps real; final en les pistes de Can Dragó; bon ambient al llarg del recorregut i, sobretot, en els últims quilòmetres; opció d'inscripció sense regal i més barata, ...
Únicament, com diu el Dabit, l'avituallament del 5km en gots és insuficient. Sé que ho fan pel tema de reducció de residus però, si és així, per què no fan el mateix a l'arribada?, també podrien fer-lo en gots. Si no hi ha altra opció, penso, que caldria un altre avituallament en el 7,5 km.

La meva cursa la dono per bona perquè he assolit l'objectiu de fer sub50. Els últims 2- 3 km se m'han fet una mica llargs, perquè notava la falta d'hidratació, però he pogut aguantar el ritme que portava.

Encantat de saludar a uns quants correcats: FRANCESC, pinelli31, Alfons99, Vicenç, ...

Pinelli31, felicitats per la teva MMP  :yipi:, Vicenç, felicitats pel teu podi  :yipi:, i felicitats a tots els correcats que hem participat  :yipi:

Dabit, gràcies per les fotos  :great:

Salut, companys  :great: :great: :great:

17 Mai 2015 20:17 #23 per ergofo (Visitant)
Bona tarda companys! Pocs correcats avui per Nou Barris al coincidir amb Can Mercader, he pogut córrer amb Oriol_R i tonivet, també he vist a l'Alfons99 i a l'arribada estaven en khryz, barceruel i rubens.

A mi se m'ha fet dura la cursa al sortir a les 9.30, ja que era un dia força calorós i com bé diuen en Vladi i Dabit, l'avituallament era molt curt i en el meu cas, per exemple, no he pogut agafar aigua tot i que ja anava sec... El circuit, tot i la pujada de Valldaura és força ràpid i després hi ha espai suficient per a estirar i tornar a la calma. Tot i que l'objectiu era intentar el sub40, finalment m'he quedat en 40.34, fent MMP.

Que vagi bé!

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

17 Mai 2015 20:24 #24 per pinelli (Associat/da)
be, doncs la matinal no podia ser millor.. MMP rebaixant  39 seg la meva marca.. en pitoniso FRANCESC es lo primer que m'ha dit..
nano,  faras marca avui..  :great: ..
vaig ben d'hora cap a can drago ,cafelito ... i  a escalfar una mica.. vaig saludant correcats.. alfons99 , francesc ,vladi i algu mes que no recordo el nom..  :great: .. sortida molt rapida per mi i el 2 primers km passan volant .. el km 5 el paso a 23:53 .. vaig molt be.. pero els ultims 3km i la calor que feia han fet que no pugues continuar amb aquest ritme i he afluixat una mica..      al final he vist al fiber  que l'he adelantat en linea de meta passant en 48:09 ..  :yipi: :yipi: MMP al sac.. molt content del meu temps i molt confiat per baixar-ho abans de l'estiu..
cursa molt be organitzada amb fruita i aigua a l'arrbada ..  :great: l'unic pero, es com han dit els companys ,el tema de l'aigua en got se'm fa una mica dificil..  la resta tot ok .. 
FRANCESC ets un krack de tio ..

vinga, a per altreeeee ...

17 Mai 2015 20:37 #25 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Pinelli31

Moltes felicitats crak per la teva MMP  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

17 Mai 2015 21:26 #26 per pinelli (Associat/da)
gracies miguel i enhorabona per la part que et toca amb el david1978 .. ara a baixar de 48 jeee  :great:

17 Mai 2015 21:54 #27 per escaquista (Visitant)
Cursa molt ben organitzada i sense res a criticar (potser com diu tothom , els vasets del km5)
A mi se m'ha fet un pel llarga al final, he fet els 2nds 5K en 1min més lents quasi que els primers, que és on havia la pujada forta.

Al final sense apretar al final,  han quedat 45.06 que em dóna esperances de fer MMP abans de l'agost i baixar de 43.30, en una cursa més plana com la Vila Olímpica p.e. si és que la calor ens respecte una mica (està difícil de totes formes, però queda més d'un mes i mig d'entrenaments)

Salutacions

18 Mai 2015 14:03 - 18 Mai 2015 14:06 #28 per tonivet (Visitant)
Ami també m'ha agradat molt aquesta cursa per l'organització: parking gratuit al costat, dutxes i guardarroba a 50m de la sortida/arribada, lavabos molt aprop i nombrosos,  arribada espaiosa i avituallament final sense problemes...

La sortida ha sigut molt bona, tot i haver calaixos no hi havia massa control d'entrades però tot i així la gent s'ha posat al seu lloc: al primer km hauré passat a 10-12 persones i m'hauran passat 5-6 i ni un cop de colze, la sortida és força espaiosa i es corre prou be. Els 2 primers km's que són força plans marco 3'53" i 4'02". A partir d'ací es comença a pujar una mica i de cara al 4 i 5 encara més; regulo la meva velocitat i tot i així passo unes quantes persones que soposo havien sortit massa ràpid: 4'05", 4'19" i 4'14". Al tombar a la Via Julia pujo instintivament a la vorera com tothom i em menjo 2-3m.; no més. Passo el km 5 en 20'32".

Baixant Via Júlia i Pi i Molist la cua de corredors s'allarga molt, jo de fet ja anava bastant "suelto", acostumo a anar al meu ritme però ara vaig encara més sol. A Pi i Molist agafo a dos veteranos dels grandets i veig que vaig massa còmode, aixi que segueixo endevant; aquests dos km's faig 3'59" i 3'54". Quan arribem al pla el sol castiga bastant, ja no hi ha tanta ombra però jo em veig amb forces i posso el pilot automàtic, vaig avançant gent alguns dels quals han afluixat bastant el ritme. Especialment dur es fa el km8, una recta llarguísima que a més ens allunya de la meta; aquest dos ultims faig 4'05" i 4'01".

A lùltim km ja a l'ombra i amb les forces justes em passan dos nois joves a falta de 300m però no els deixo marxa molt, a la rampa de baixada a l'estaDI ELS AGAFO i em poso al costat d'ells i accelerem. Un d'ells es queda i l'altre esprinta, com tinc força i velocitat l'agafo i finalment el supero, queda un segon darrera meu. Al final 40'42", ultim km en 4'02" i segon parcial a 20'10".
A l'arribada em desvia la mirada no em vol donar la ma, m'imagino he ferit el seu orgull; aixi que vaig cap a l'avituallament final on hi ha força fruita però res de sòlid.

Un plaer saludar a ergofo que ha anat darrera meu tota l'estona sense saber-ho, però que ha fet millor temps que jo  :yes:, alfons99, judit, barceruel, koldo, khyrz i ruben.

A partir d'ara començarem a fer una mica de muntanya. Gràcies guiri pel teu dorsal!

18 Mai 2015 14:48 #29 per Manu 1.1 (Visitant)
Enhorabuena Pinelli, tenia clarisimo que harias MMP. Ya la hiciste en Sant Quirze aún sumando el tiempo de los metros que habian de menos. Estabas muy fuerte y esta de Nou Barris si haces bien la primera mitad, la segunda mitad en más fácil ya que vas bajando y llaneando. Te permite recuperar muy bien.

:party: :party:

18 Mai 2015 16:29 #30 per pinelli (Associat/da)
gracias manu la verdad es que podria haber bajado aun mas .. , pero por agonia la cague .. jaaa .. acabe con mala sensacion..  volvere a intentarlo en martorell ..  :rofl: .. no ahora en serio , quizas vila olimpica .. se confirma que me van mejor las curses rompepiernas que las planas.. ahh.  .la proxima sin reloj .. que estres por diooooss ..

18 Mai 2015 16:37 #31 per David1978 (Associat/da)
M'alegro molt pero que molt de la teva marca.....FELICITATS Crack

be, doncs la matinal no podia ser millor.. MMP rebaixant  39 seg la meva marca.. en pitoniso FRANCESC es lo primer que m'ha dit..
vaig ben d'hora cap a can drago ,cafelito ... i  a escalfar una mica.. vaig saludant correcats.. alfons99 , francesc ,vladi i algu mes que no recordo el nom..  :great: .. sortida molt rapida per mi i el 2 primers km passan volant .. el km 5 el paso a 23:53 .. vaig molt be.. pero els ultims 3km i la calor que feia han fet que no pugues continuar amb aquest ritme i he afluixat una mica..      al final he vist al fiber   que l'he adelantat en linea de meta passant en 48:09 ..  :yipi: :yipi: MMP al sac.. molt content del meu temps i molt confiat per baixar-ho abans de l'estiu..
cursa molt be organitzada amb fruita i aigua a l'arrbada ..  :great: l'unic pero, es com han dit els companys ,el tema de l'aigua en got se'm fa una mica dificil..  la resta tot ok .. 

18 Mai 2015 17:13 #32 per pinelli (Associat/da)
jo tambe de la teva david1978 ..  :great: 
en miguel es un crack , pero , el collons els poses tu.. espero cronica..  :he:

19 Mai 2015 10:03 - 19 Mai 2015 10:04 #33 per Danigoal (Associat/da)
enhorabona per les vostres curses i alguna MMP i tot!  :great:

Bona cursa avui a Nou Barris. Com altres anys, organització molt correcte per part del CA Nou Barris. Penso que han anat millorant en molts aspectes: circuit (molt més ràpid); control de temps al 5k i amb temps real; final en les pistes de Can Dragó; bon ambient al llarg del recorregut i, sobretot, en els últims quilòmetres; opció d'inscripció sense regal i més barata, ...

Interesant i sorprenent aquest nou preu (8€ sense regal  8)). Jo ja la tenia descartada perquè no em vaig adonar del mateix. Si no recordo malament, l'any passat el preu més baix eren 14€ si t'apuntaves aviat! Com diu el Dabit al seu blog, una bona opció si no vas a fer marca (mentre coincideixi amb Can Mercader, clar, perquè aquesta també pot ser prou rapideta si la gestiones bé)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

19 Mai 2015 10:06 #34 per Alfons 99 (Visitant)

vaig ben d'hora cap a can drago ,cafelito ... i  a escalfar una mica.. vaig saludant correcats.. alfons99 , francesc ,vladi i algu mes que no recordo el nom..  :great: .. sortida molt rapida per mi i el 2 primers km passan volant .. el km 5 el paso a 23:53 .. vaig molt be.. pero els ultims 3km i la calor que feia han fet que no pugues continuar amb aquest ritme i he afluixat una mica..      al final he vist al fiber   que l'he adelantat en linea de meta passant en 48:09 ..  :yipi: :yipi: MMP al sac.. molt content del meu temps i molt confiat per baixar-ho abans de l'estiu..

Felicitats, company!!!  :party: :party: :party:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

19 Mai 2015 13:03 #35 per pinelli (Associat/da)
gracies companys ..  :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats