XXXIV Cursa de Festa Major a Orrius 25-7-2015

XXXIV Cursa de Festa Major a Orrius 25-7-2015

23 Jul 2015 20:39 #21 per Maimakansu (Visitant)
Hi ha un petit canvi de darrera hora, tant a la sortida com a l'arribada, s'elimina el pas per la carretera i es fa per camins forestals, retallant uns 500 metres aproximadament, amb lo que la cursa quedara d'uns deu km, pero no patiu que no us estalviarem la pujada dels 1800 primers metres. La sindria i la planta a l'arribada queden igual.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2015 20:43 #22 per Grinta (Associat/da)

Hi ha un petit canvi de darrera hora, tant a la sortida com a l'arribada, s'elimina el pas per la carretera i es fa per camins forestals, retallant uns 500 metres aproximadament, amb lo que la cursa quedara d'uns deu km, pero no patiu que no us estalviarem la pujada dels 1800 primers metres. La sindria i la planta a l'arribada queden igual.

:yipi: Allà hi serem!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

24 Jul 2015 05:49 #23 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que tingeu una bona cursa  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

26 Jul 2015 11:28 - 26 Jul 2015 19:03 #24 per mario.cat (Associat/da)
Una any més cap a Órrius a fer la Cursa de Festa Major. Cursa casolana de les que m'agraden en la que la línia de sortida la fan amb aigua moments abans de sortir, i l'avituallament es fa amb ampolles de 1,5 litres a compartir amb els companys.   :whistle: :whistle: :whistle:
Aquest any amb canvi de recorregut, ja que no es passa per la carretera i la pujada es fa per un camí forestal força costerut   :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: que va a parar a la zona dels tobogans del camí de dalt. Bona temperatura per córrer, ja que no feia la calor d'aquests darrers dies, encara que feia una mica de xafagor per la humitat.
El recorregut, respecte al de l'any anterior, m‘agrada’t mes ja que evites la carretera, però crec que amb el canvi, la cursa s'ha fet curta, ja que a mi m'han sortit 9,3 K. No estaria malament, per l'any que ve, intentar allargar-la una mica per intentar arribar als 10k. ;) ;) ;)
Per la meva part, vaig patir una mica per la falta d'entrenaments que porto últimament, però satisfet d'haver-la acabat dignament.  :oops: :oops: :oops:
Escassa representació Correcat,  però com sempre, vàrem riure i gaudir un munt. A l'arribada, síndria molt bona, préssecs i una planteta de regal.  :yes: :yes: :yes:
L'any que ve, intentarem tornar un altre cop a aquesta bonica cursa d'Orrius.

26 Jul 2015 19:54 #25 per (Visitant)

Fantàstic nou recorregut i amb la bona companyia que portava no m'hagués importat fer una segona volta al circuit de 9'3 Km. El ritme força bé per anar pràcticament tota l'estona de xerrera. I en acabar la síndria i els préssecs tota una delícia. L'única pega la dutxa tirant a calenta :rofl: Repetiré més aviat que tard!!!! El que no trobo són les classificacions, hi havia a la taula d'inscripcions un full amb la web on les posarien però no recordo l'adreça... :'(
El que sí que he trobat són fotos... ;)
picasaweb.google.com/1019539055223212420...2015?feat=directlink

26 Jul 2015 20:56 #26 per anrool (Associat/da)

Fantàstic nou recorregut i amb la bona companyia que portava no m'hagués importat fer una segona volta al circuit de 9'3 Km. El ritme força bé per anar pràcticament tota l'estona de xerrera. I en acabar la síndria i els préssecs tota una delícia. L'única pega la dutxa tirant a calenta :rofl: Repetiré més aviat que tard!!!! El que no trobo són les classificacions, hi havia a la taula d'inscripcions un full amb la web on les posarien però no recordo l'adreça... :'(
El que sí que he trobat són fotos... ;)
picasaweb.google.com/1019539055223212420...2015?feat=directlink

A la web dels Maimakansu las trobarás!!!  8)

26 Jul 2015 23:41 - 26 Jul 2015 23:43 #27 per tonivet (Visitant)
Si jo les acabo de veure  a www.maimakansu.com les classificacions i les fotos

27 Jul 2015 19:21 #28 per Del@ (Associat/da)
A mi també em va agradar la cursa d'Òrrius de dissabte passat, primera vegada que hi participava i que de fet anava al poble. Bon ambient i bon tracte al corredor. La veritat no estic acostumat a fer curses "populars" de veritat i es troben a faltar de tant en tant.

La sortida de la cursa és dura si la fas fort  :whip:, ja que tenia unes pendents importants i era llargueta, però després la resta es podia fer força bé, amb algunes pujades molt més suaus i una llarga baixada (amb alguna sorpresa final) fins a meta.

La pujada vaig fer-la ben acompanyat entre el Tete Xavi i la Grinta i quan els dos es van ajuntar doncs vaig anar progressant fins a meta. Al final 42'12".

A la fotografia no hi sóc, resulto car de veure en fotografies que no siguin durant la cursa  :mdr:)

27 Jul 2015 20:33 #29 per Grinta (Associat/da)
Com diuen els companys, molt bé tot. Sobretot la síndria final  :lol:
Jo, personalment, me la vaig prendre com un entrenament per enfortir una mica les cames. Per a mi, Òrrius ja és alta muntanya, ja que sóc asfaltera a tope. Si no ensopego amb una arrel i caic, ja és tot un èxit.
Vaig començar amb en DEL@ i, com bé diu ell, vam atrapar al TeteXavi i ja va tirar. El tenia a davant com a referència i em va ajudar perquè la pujada picava...
Amb en TeteXavi, de xarrera!  :oops: La gent ens anava increpant perquè no estàvem corrents molt, que es digui. Però ens ho vam passar bé. Tant, que se'm va fer curta i tot  :whistle:
Així que felicito als organitzadors i si l'any vinent hi sóc, repetiré. A Òrrius només havia anat a escalar i hi ha pistes molt xules per córrer.

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

28 Jul 2015 10:58 #30 per (Visitant)

Gràcies anrool i tonivet!!  :great:
DEL@ perdona no sabia que eres tu... :oops: A la pròxima cursa et saludo!! ;) Molt bon temps al final per haver fet la primera part a ritme de patxanga nostre, no??  :surprised:

28 Jul 2015 14:06 #31 per Del@ (Associat/da)
No passa res Tete Xavi, a vosaltres és fàcil saber qui sou, en el meu cas com no vaig amb la vostre equipació i a la foto de perfil tampoc se'm veu gaire  :mdr:, doncs és normal que sigui més complicat.

No em puc queixar del temps, la veritat és que no tenia bones sensacions ni gaire ganes de córrer ràpid, però al final em vaig deixar caure per la baixada i la gravetat va fer la resta  :rofl: 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats