Cursa la Maquinista per la Integració, 5 km i 10 km (28-6-15)

Cursa la Maquinista per la Integració, 5 km i 10 km (28-6-15)

28 Jun 2015 14:46 #21 per (Visitant)

Felicitar molt especialment a l'Alba que ha fet un carrerón!!!! 47'04"  :party: Buff amb la calda que fotia!!!  :gasp: Et veig molt aviat sub 45'....  :whistle: Jo 49'25" i encara gràcies. Molt sorprès d'avançar al José A Ríos, sempre corre molt més que jo però és que avui els sers normals, no l'Alba que és la Miss Correcat, hem passat molta calor!!!!! :oops:
Gràcies Carles per les fotos i SÍ el pitjor amb molta la diferència la sortida des de dintre del centre comercial. Jo estava força davant i ja s'ha fet tap. Amb el fàcil que era sortir des de l'arribada...  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2015 15:27 #22 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

La meva primera Maquinista. En general tot correcte.  :great:

M'ha agradat el recorregut, i comparteixo l'opinió de pinelli31 i altres companys en el que no m'ha agradat. :yes: :yes:

Estratègia: Arribar al km 5, en 25 min i decidir llavors si intentar el sub 50. Ha estat que no, he arribat al 5 dins del previst, però no m'he vist amb possibilitats d'aconseguir-ho.  :no: :no: He baixat ritme, ja que per a l'objectiu manca una mica més d'entrenament i menys calor. En el 5 m'he dit si ho intento igual em dóna un " *yuyu" amb aquesta calor.  :mad: :mad:

He tingut el plaure de sortir amb pinelli31  - Elbow to Elbow - i he anat darrere d' Ell fins al km 5, un plaure veure córrer a aquest tio.  :love: :love:

Un plaure saludar a aquests cracks de correcats,que no vaig a nomenar ja que segur em deixaria algun i em sabria malament; i a l'incansable Carles fent fotos, etc.  :great: :great:  M'he perdut la foto del grup per 5 *min, per entretenir-me en el bar amb el tallat i l'evacuat d'aigües. Una pena.  :grrrrrr:  Felicitar a 'Alba per la seva marca.  :great: :great:

Ara solament queda Pallejá i vacances, a l'agost començarem una nova temporada.

Salut i una abraçada.

28 Jun 2015 15:35 #23 per ERIC (Associat/da)
cursa en general ben organitzada, llevat algun aspecte que desconegui, cursa amb molta calor, crec que per això no ha fet molta humitat almenys la meva percepció; circuit trencames, però entretingut, amb el handicap que es final de temporada, i la climatologia  crec que a tots plegats ens passa factura; sortida neta, tot i que tinc entès que la gent d´altres calaixos ha tingut més problemes, Un aspecte a millorar, de cara a properes edicions,

Primers 2 Km a ritme de 4´ passem per zona estreta, pero es pot correr bé; a partir del km 3 fins a Km 6  la cursa és complica es una cursa toboganera, dura, que sino regules bé et passa factura, la calor apreta, no he mirat gaire el relotge, poques vegades, arribo al Km 6 i fins al km 8 tot i que el circuit era més suau, s´ha m´ha fet molt monoton i dur, de fet arriben a ser dos Km més aixi, i afluixo; del Km 8 al Km 10 curiosament, he aguantat el tipus, s´han fet curt aquets Kms, menys mal que la calor apretava, temps final: 39:26; m´he apuntat a la cursa de la villa olímpica, la última de la temporada, tot i que no ser si es molt prudent, perque correr amb calor com la d´avui s´fat molt dur

Fins la propera.

28 Jun 2015 18:12 #24 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

28 Jun 2015 18:13 #25 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

28 Jun 2015 22:29 - 29 Jun 2015 00:45 #26 per Dabit (Associat/da)
Bon vespre a tothom.

Doncs més o menys comparteixo impressions amb la resta de companys. Cursa ben organitzada, l'idea de la sortida al centre comercial no ha sigut tan catastròfica com pensava però sí que resta més que suma comparada amb la sortida clàssica al carrer Asunción. Un segon avituallament crec que hagués anat de conya i el recorregut amb totes els seus puja i baixa m'agrada força.

Jo més que la calor, que també l'he patit, he acusat la Combinada de la Mar Bella, tenia les cames bloquejades i em feian molt de mal: tota l'estona al mateix lent ritme avnçany gent a les pujades i perdent posicions a les baixades. Una de les meves pitjors curses de la temporada.

Us deixo fotos.

plus.google.com/photos/10117246704935941.../6165387175868386417

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

28 Jun 2015 22:44 #27 per corriendovoy.com (Visitant)
Descarga gratis tu vídeo de salida y meta de la Cursa la Maquinista www.corriendovoy.com/atletismo/cursa-la-...nista-barcelona-2015

29 Jun 2015 00:02 #28 per pinelli (Associat/da)
gracies dabit pero surt un video .. :mdr:

29 Jun 2015 00:45 #29 per Dabit (Associat/da)

A la parra. Ja està arreglat...

Salutttt

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

29 Jun 2015 10:21 #30 per Angel.gd (Visitant)
Otra cursa más y puesto asegurado entre los primeros 150 de la Challenge 10k de la Diputación, premio asegurado.
Me ha gustado la cursa, bien organizada y circuito mucho mejor que el poligonero de otros años, el único pero la salida, tiene que ser mucho más pausada si no se vuelve muy lenta y junto con la primera subida hace que se pierda mucho tiempo en el primer km.
El salir desde el  centrocomercial  es muy buena idea, evitando el calor. En mi caso cursa en progresión empezando a más de 5.00 el km y acabando los últimos kms por debajo de 4.20, tiempo final 46.40 y muy contento por las sensaciones que he tenido.
He pasado calor pero menos que en Bombers, mucha menos humedad y como había zonas con sombra creo que se aguantaba bien, otros años en el circuito poligonero sin sombra lo he pasado bastante peor.

La Coca-Cola al final bien pero claro estaban calientes y poco bebibles jajaja

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

29 Jun 2015 10:46 #31 per pinelli (Associat/da)

A la parra. Ja està arreglat...

Salutttt

gracies dabit  :great:

29 Jun 2015 10:50 #32 per G3mma (Associat/da)
Ahir vagi fer també la cursa de la maquinista, 5k.

De la cursa, puc dir que en general la vaig trobar força bé, parking, banys, organització, potser la sortida del centre comercial és el que menys em va agradar.

En el meu cas,  venia d'una temprada sense parar, més la sessió del dia d'abans dels 1000 en pista i els 4 x 400. Per el que em sentía força cansada.
La calor em va matar.

Però finalment bé, vaig arribar a meta en 25'1'' ...fosa.

La meva llebre, en Carles#22, súper bé. Si no hagués set per ell no hagués fet aquest temps ni de conya.
Tota l'estona controlant el temps, mirant com anava, animant-me.
Gràcies Carles!!! :yes: :love:

29 Jun 2015 13:24 #33 per Del@ (Associat/da)
Ahir també vaig participar a la Cursa de La Maquinista. Personalment la cursa se'm va fer molt dura per la temperatura, així que veient que no anava a fer un bon temps i que els primers si que ho farien (hi havien atletes de molt nivell) tampoc valia la pena castigar-me més les cames.

Pel que fa a la cursa dir que l'organització i els serveis de la mateixa van estar molt bé :great:, la única cosa que no em va agradar va ser el detall de fer la sortida a l'interior del Centre Comercial. Pels primers era estreta però no passava res, però suposo que per la resta si que seria una sortida una mica incòmode. Va ser original i diferent a altres edicions, però crec que fent-la al carrer de l'arribada (com es va fer l'any que vaig participar i que ja estava tallat per ser la zona d'escalfament) seria una sortida molt més còmode, ample i sense un gir a tants pocs metres, i ja queda igualment identificada al Centre Comercial.

30 Jun 2015 10:31 #34 per Guiri (Associat/da)
Em vaig agradar la pre-sortida a l'interior del centre comercial, evitant el sol i calor però estic d'acord que canviar al arc de sortida al Carrer de la Ciutat d'Asuncion es molt bona idea.

Vaig sortir amb la llebre de 40' i hem anat junts fins al primer avituallament on vaig perdre alguns segons. Després em vaig mantenir a 10-20 segons fins a la recta final on vaig veure la llebre perdre equilibri i començar a caminar. Algú sap si esta bé?

Al final he fet 40:16, crec que ja no podré fer més sub-40' amb aquestes temperatures.

Un plaer saludar a molts correcats, gracies pels ànims i als fotògrafs pels memòries.

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats