Cursa Abrera 10K. 14.06.2015

Cursa Abrera 10K. 14.06.2015

19 Jun 2015 18:38 #1 per wolves (Associat/da)
Millor tard que mai...  :whistle:
Obro aquest fil d´una cursa ja disputada, ni que sigui per penjar fotos que vàrem fer...
Poqueta representació correcat. Així, "a bote pronto", en DEL@, Arcadi42, l´Olga i potser algú altre que duia samarreta correcat però no recordó el nom...

picasaweb.google.com/1018433695964250642...qaLA&feat=directlink

Au,

Vagi bé!

wolves

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2015 13:12 #2 per anrool (Associat/da)
Gràcies Wolves per les fotos, tamben vam estar la montseR i jo. El pitxo va ser que moments abans de donar-se la sortida ens vam adonar que no portabam els xips posats.  :whip: :whip: :whip:

Un circuit molt exigent però divertit. Senzillament molt bé organitzat pels amics d'Abrera.  8) 8) 8)

21 Jun 2015 23:15 #3 per Del@ (Associat/da)
Gràcies per les fotografies Wolves  :great:

Com dius vaig fer la cursa d'Abrera diumenge passat després de que el divendres participés a Bombers. Diré que són curses com la nit i el dia, tot i que vaig fer el mateix temps en les dues  :mdr:

Per mi Abrera és una cursa molt recomanable i que segueix sent tal i com la recordava de la meva anterior participació. Excel·lent tracte al corredor abans i després de la cursa que s'agraeix després de divendres nit. Només milloraria una cosa, els dorsals es recullen en una única cua, com no és una cursa massificada tampoc estàs gaire estona esperant, però sempre es pot millorar.

El recorregut és exigent i consisteix en dues voltes de 5 km, on si et passes a la primera volta la segona es pot fer força llarga  :yes:.

Per mi només

21 Jun 2015 23:27 #4 per OLympicGAmes (Associat/da)
Wolves, merci x les fotos!!!  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats