Hola!
M´acabo d´adonar que no he obert fil d´aquesta cursa. Un despiste per part meva.
Per a tots els que no teniu previst marxar de pont, podeu venir a córrer aquesta cursa que organitza la Unió Atlètica Rubí.
Com ja sabreu tots els que l´heu corregut alguna vegada, és una cursa amb recorregut homologat per la FCA i amb doble puntuació a la LLigaChip.
És una cursa de 10k amb recorregut 100% asfaltat ( fa uns anys no ho era ) però amb desnivells. Els 3,5 primers kms són urbans, pel centre de la ciutat, a partir del 3,5 fins el 6,5 és pujada "progressiva però constant" i la resta en baixada i pla.
Alguns correctats m´han preguntat a les xarxes si el recorregut és tant "dur" com el de la cursa de Martorell. Per a mí és complicat respondre. Jo crec que NO, però potser perquè hi visc a Rubi i estic acostumada a aquesta ruta, però sí és cert que hi ha gent que opina que és una mica més dur. "Para gustos los colores". La diferència entre Sant Muç-Martorell és que la primera té pujada asfaltada y constant i Martorell té "els coneguts tobogans".
Deixant de banda aixó, nomès comentar alguns detalls:
- La cursa és popular i no és solidària, encara que aquest any es farà una petita donació solidària d´1 euro per inscripció a la Associació Compartir, que treballa per a integrar i donar estudis i feina a veïns d´un barri marginal i pobre de la ciutat.
- El preu de la inscripció és de 12 euros amb xip i 14 sense xip.
- Obsequis: samarreta + petate tècnics i bossa habitual de productes.
- Botifarrada + fruita + cerveça Moritz + snacks + fruits secs + sucs + postres..........
- Ampli sorteig de material esportiu, pernils i d´altres obsequis ( similar al de Martorell ).
Reglament i inscripcions a la web de championchip o a la web del club:
www.uar.es
Merci compis!
:glasses: