- Missatges: 2415
Pujant per entença ens trobem amb el Pinelli, Manu1.1, David77 Com tots el de la barqueta en tenim una imatge dintre de Corredors i no ens podem deixar veure amb segons quina gent, els deixem ràpidament
![]()
![]()
.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Pujant per entença ens trobem amb el Pinelli, Manu1.1, David77 Com tots el de la barqueta en tenim una imatge dintre de Corredors i no ens podem deixar veure amb segons quina gent, els deixem ràpidament
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.. apuntada per l'any que ve .. :rules:
ja sortiran les fotos ,ja .. i no va ser un hachasu.. simplement un increment de ritme .. :rofl:Bones! Faltava la meva crónica!
Vaig pujar fins al Castell acompanyant al Dabit que me'l vaig trobar sortint del metro i vam escalfar petant la xerrada fins arribar a la linia de sortida.
Un cop allà em trobo amb el josecarnero però com que veig que està fet una bèstia últimament i sortirà fort li deixo fer. No voldria guanyar-lo davant tants amics... :rofl:
Surto xino-xano i baixant Montjuic m'agafen el pinelli31 i el manu1.1 i fem barqueta fins la linia d'arribada, rient de valent i motivant-nos com podem a les últimes rampes :sarcastic:
El Manu i jo fem de llebres del Pinelli que "la noche le confunde" i no està per excessos esportius, tot i que ens fot un "hachasu" a falta de uns metres per arribar que Deu n'hi do!! :grrrrrr:
Finalment arribem tots tres juntets, però el meu crono marca 1 i 2 segons menys que ells, siiii els he guanyat en l'últim sprint! :rofl: :rofl:
Resumint, una cursa maca maca, amb un ambient festiu molt xulo. Per repetir sempre que es pugui.
Gràcies als organitzadors, als fotografs, i a tots els corredors per fer-la especial.