Cursa de l'amistat 2015???? Es farà aquest any???

Cursa de l'amistat 2015???? Es farà aquest any???

31 Oct 2015 19:04 #21 per Ramon_B (Associat/da)
Demà faré la catorzena Cursa de l'Amistat. La meva primera participació va ser al 1997  :whip:

Serà la meva cursa nº 400 i l'organització ha tingut el detall de reservar-me el pitral 400 per aquest esdeveniment  :party:

Moltes gràcies Myrna  :love:.

A gaudir-la !

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2015 19:15 #22 per solteron (Associat/da)

yo y Pinelli vamos a dejar 1 coche a pie de funicular a las 6:00/6:15 y luego nos vamos con otro coche a montjuïc, si alguien quiere dejar coche a pie de funicular y venirse con nosotros hasta Montjuïc que lo diga. Después repetimos jugada al revés, Montjuïc-Avd. tibidabo

Deixa el cotxe a prop de parades de Metro L3 Penitents o Vallcarca, no cal tan aviat, a les 6:30 / 6:45 ja val. Agafes el Metro fins Paral.lel, i en no més de 20 min arribes al castell caminant. Feta la cursa agafes funicular i en uns 15min de caminar ja estàs al cotxe i directe a casa !, te estalvies hora i pico + bencina + transit.

Tots els any explicant el mateix ... però veig que la gent continua muntant-se el sidral de cotxes anat i tornat.

31 Oct 2015 19:24 #23 per carsobe (Visitant)

yo y Pinelli vamos a dejar 1 coche a pie de funicular a las 6:00/6:15 y luego nos vamos con otro coche a montjuïc, si alguien quiere dejar coche a pie de funicular y venirse con nosotros hasta Montjuïc que lo diga. Después repetimos jugada al revés, Montjuïc-Avd. tibidabo

Vaya par de comodones,  :rofl: hacerle caso al solteron. :glasses:

Demà faré la catorzena Cursa de l'Amistat. La meva primera participació va ser al 1997  :whip:

Serà la meva cursa nº 400 i l'organització ha tingut el detall de reservar-me el pitral 400 per aquest esdeveniment  :party:

Moltes felicitats!!! Ramón.  :yes:

Que tingueu una molt bona cursa de l'amistat i molta sort en el sorteig. ;)

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

31 Oct 2015 20:53 #24 per Guillem Gandol (Visitant)
Bones!! Jo tampoc me la perdo i demà de bon matí seré al castell amb la indumentària pastanaga! Serà la meva 5a participació consecutiva. Molt bon test per decidir si encaro els entrenos per fer la Marató de BCN del març.

Logística? El que he trobat millor amb els anys (per mi) és metro fins pl espanya i pillar el bus 150 que puja fins al mateix castell. N'hi ja un que surt aprox a les 7:30. Baixada amb funi i tornar xino xano cap a casa amb 1/2 horeta. Tinc la sort de viure no massa lluny (entre Lesseps i Pl Molina)

Un plaer fer aquesta cursa on el de menys és el crono podent deixar el xip a casa!

Ens veiem demà!

Per cert... tinc un dorsal d'un amic que a l'últim moment ha decidit no fer-la. Si algú s'anima feu un privat i quedem demà mateix i li passo.

Marató: 3h37m45s (BCN11 - debut!)
Marató: 3h29m22s (BCN12)
Marató: 3h26m36s (BCN13)
10km: 41m20s (L'H Nocturna13)
Marató: 3h38m22s (BCN14)
Marató: 3h27m12s (BCN15)
Mitja:1h33m42s (BCN16)
Marató: 3h23m46s (BCN16)
10K: 41m01s (DIR G.Urbana 16)

01 Nov 2015 13:45 #25 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics com que he de sortir i no podré estar per les FOTOS les deixo pujant, trigarà una estona perquè va molt lent, espero haver-lo fet bé. :whistle:
picasaweb.google.com/103831033420116544271/CursaDeLAmistat2015

01 Nov 2015 15:50 #26 per pinelli (Associat/da)
gracies carles per les fotos .. cursa guapisima i 100x100 recomanable .. si tinc temps , fare cinc centims ..  :great:

01 Nov 2015 17:06 #27 per Ramon_B (Associat/da)
Com cada any una gran cursa. Felicitats per l'organització i als voluntaris.

Moltes gràcies als fotògrafs, als animadors i per les felicitacions per les meves 400 curses  :love:.

En quant a la cursa m'ha anat força bé dosificant l'esforç per poder arribar al Tibidabo en condicions. Temps 1h48'33'' a ritme de 6'39''/Qm.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

01 Nov 2015 17:26 #28 per RafaB (Associat/da)
Hola,

doncs ahir a última hora vaig aprofitar un dorsal d'un company que no podia córrer. Així, sense gairebé temps per a pensar-m'ho estava aquesta matí a línia de sortida d'una cursa que no havia fet mai.

Molt bon ambient a sortida, amb corredors coneguts. Donat el recorregut, la ubicació de la sortida i de l'arribada, es notava que a sortida hi havia grans aficionats a aquest esport.

La sortida molt ràpida. A tope cab a baix. Mica en mica el terreny es posava recta i començava a pujar. D'un local del carrer ha sortit un noi disfressat de torero. Jo me l'he mirat pensat que feia així a aquelles hores, però suposo que ell haurà pensat el mateix de tota la gent que passava a les 8 del matí.

Al final 1:11:15h i el 15 de la general.

Al baixar cap al funicular veig a Teresa57 i a Manel59 tirant del cotxe escombra   ;). Faltaven 5 minuts per a les 2h de cursa i m'he aturat per animar-los. Uns cracks.

Gràcies per les fotos.

Ens veiem a la següent.
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

01 Nov 2015 18:35 #29 per (Visitant)

Que patxoca feia la foto avui!! Érem tants amics i coneguts. Gràcies Carles! I felicitar al Ramon per les seves 400 curses i dir que ha tornat ha ser un plaer patir i alhora gaudir de nou de la cursa! L'any passat me la vaig perdre per lesió i aquest any tot i no estar encara en forma tenia moltes ganes de fer-la. L'any que ve si la salut ens respecta i tornarem a ser-hi!!!  :party:

01 Nov 2015 21:18 #30 per pinelli (Associat/da)
molt gran aquesta cursa ..  :yes: tant per la seva distancia , desnivell , organitzacio i caliu .. un 10 .. hem quedat ben d'hora per deixar el cotxe amb el manu1.1 .. i despres de saludar i fer foto correcat .. sortida .. en baixada i no em trobava massa be .. (excessos gastronomics de la castanyada )  :he:  .. al primer km , em trovat en dani77 que s'ha vingut amb nosaltres .. passan els km i continuo maleint les butifarres ,panellets etc  d'ahir a la nit  :beurk: .. amb la xerrada passen els km i ens plantem al 7 .. on un autentic autobus correcat comandat pel rugbyman ens passa per damunt ..  :oh: .. comença a aumentar el desnivell i jo cada vegada em trobo millor .. tinc dos llebres de luxe ..  manteninm un ritme constant  i anem adelantant cada vegada mes gent .. la cosa comença a anar millor i la pujada es converteix en una conya  marinera .. cada vegada mes dura pero cada vegada riem mes .. aixi passen molts km i les vistes de la meva estimada barcelona fan que aquesta cursa d'asfalt sigui tant especial .. a falta de 2km les forçes cada vegada van a mes .. em trobo millor que mai i penso en donar-los un pal a l'arribada ..  :666: .. aixi a sigut i a falta de 500 metres ,canvi de ritme i tot dos enrere  :he:  :rofl: ..  pero com que es la cursa de l'amistat ,  entrada a meta tots juntets fent gala de la nostra amistat  :love: .. la veritat es que sense l'ajuda de manu1.1 i dani77 no hagues pogut pujar d'aquesta manera .. gracies companys  :love: ..  bossa del corredor molt bona , coca , i un sorteix amb un speaker dels mes catxondos que he vist mai .. funicular i cap a casa ..
cursa molt recomanable i especial.. (sense crono ni osties ) .. felicitats a la familia mates i a ramon per les seves 400 curses ..  :yipi:

02 Nov 2015 08:41 #31 per (Visitant)

Resultats d'aquesta edició:  :mdr:
www.cursadelamistat.com/pdf/ResultatsCursaAmistat2015.pdf   :great:

02 Nov 2015 11:23 #32 per Biel54 (Associat/da)
Cursa de l'Amistat 2015, l'he feta per segona vegada, cursa gratuita  :yes:, amb molt bona organització, amb voluntaris mimant en tot moment al corredor i per acabar amb un sorteig amb un munt de premis, encara que amb aixó jo mai tinc sort  :no:.
Molts companys de corredors.cat, petant la xerrada en la pre i post cursa.  :great:
Sortida emblematica al Castell de Montjuic i tots cap avall, quan la cursa s'estirat ja he anat sol fins el final, amb un ritme comode fins que han arribat les pendents de Vallvidredra en les que ha tocat patir  :beurk:  fins arribar al Tibidabo.
Per acabar Funicular i cap avall, i tot seguit una bona caminada fins a casa.  :he:
El meu temps, discret com sempre 1h 57' 30"  :oops: però he millorat en 2' el temps de l'any passat.  ;)

Felicitar en Ramon_B per les seves 400 curses i agrair la feina d'el nostre fotograf CarlesCat  :great:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

02 Nov 2015 11:58 #33 per SOM (Visitant)

Com cada any una gran cursa. Felicitats per l'organització i als voluntaris.

Moltes gràcies als fotògrafs, als animadors i per les felicitacions per les meves 400 curses  :love:.

En quant a la cursa m'ha anat força bé dosificant l'esforç per poder arribar al Tibidabo en condicions. Temps 1h48'33'' a ritme de 6'39''/Qm.

Moltes Felicitats Ramon !!!

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

02 Nov 2015 12:14 #34 per SOM (Visitant)

Cursa de l'Amistat 2015, l'he feta per segona vegada, cursa gratuita  :yes:, amb molt bona organització, amb voluntaris mimant en tot moment al corredor i per acabar amb un sorteig amb un munt de premis, encara que amb aixó jo mai tinc sort   :no:.
Molts companys de corredors.cat, petant la xerrada en la pre i post cursa.  :great:
Sortida emblematica al Castell de Montjuic i tots cap avall, quan la cursa s'estirat ja he anat sol fins el final, amb un ritme comode fins que han arribat les pendents de Vallvidredra en les que ha tocat patir  :beurk:  fins arribar al Tibidabo.
Per acabar Funicular i cap avall, i tot seguit una bona caminada fins a casa.  :he:
El meu temps, discret com sempre 1h 57' 30"  :oops: però he millorat en 2' el temps de l'any passat.   ;)

Felicitar en Ramon_B per les seves 400 curses i agrair la feina d'el nostre fotograf CarlesCat  :great:

M'alegro de veure't en forma Biel.  8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

02 Nov 2015 12:30 #35 per al (Visitant)
Felicitats als organitzadors, voluntaris i patrocinadors, gran ambient a la millor cursa de Barcelona.

El més lluny posible del postureo i del mercantilisme, amb la força i la sabiduria dels veterans i tot l'amor per compartir el nostre camí, i un recorregut exigent que ens permet gaudir de tota la mítica que volguem patir i gaudir.

A nivell personal molt content, tenia un objectiu de sub 1h 20' per fer un entrenament dur, vaig sortir a ritme i vaig anar regulant la pujada per no haver d'aturar-me a Vallvidriera, al final vaig medir bé les meves forces i m'han donat un temps de 1h 17'. (ja no faig servir el crono ni el GPS).

Més que la marca, valoro que tinc un bon punt de partida per començar a correr mitjes maratons, només he de afegir uns kms als entrenaments i tenir paciència per veure si aquest any no pateixo tant de temps lessionat.

Torno a agraïr la tasca de tots els que fan posible la cursa de l'amistat, al final el que val la pena a la vida es fer el que t'agrada i comparti el teu camí amb la bona gent que et trobes, aixó és que trobareu els que coneixeu aquesta gran cursa.

Salutacions i gràcies        

entrenar com una guineu, competir com un llop

02 Nov 2015 12:38 #36 per tonivet (Visitant)
Feia 6 anys que per diversos motius no feia aquesta fantàstica cursa, i aquest any tenia l'oportunitat de fer-la. M'agradat molt l'ambient pre-cursa, es notava que hi havia gent que li agradava còrrer.
Jo per part meva he sortit a un ritme còmode però no massa "reservon"; a la pujada ho he pagat perque m'han passat uns quants a l'alçada de Vallvidrera. Al final 1h23' i poc del meu crono, penso que els organitzadors ens han posat un minut i escaig de menys però aixó no és el més important; sino les ganes que posen els organitzadors per a que aquesta cursa gratuita segueixi tirant endevant.
Tinc molt bon record de la botiga MATES; aci vaig comprar les meves primeres sabatilles de claus  :love:

02 Nov 2015 13:34 #37 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Biel54
Moltes felicitats per la teva cursa crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

02 Nov 2015 19:31 #38 per Manel59 (Visitant)
Un plaer enorme participar un any més a la CURSA DE BARCELONA !!!!

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

02 Nov 2015 19:54 #39 per RugbyMan (Associat/da)
Hola
Tot i ser de BCn de tota la vida era la meva primera cursa de l'amistat i a mi m'ha guanyat. Començarem donant les gràcies al meu estimat amic (Rafa) que em va fer el favor de fer cua per apuntar-me'n ja que visquent i treballant fora de BCN es complicat anar a la botiga...peró entenc que es una bona forma de fer que realment el que vol correr es molesti per anar a buscar el pitrall.

Doncs varem quedar el grupet (amic, Genis15 i en Danalbod) ben d'hora per arribar i aparcar al parquing del Castell. Anem cap a la sortida i tot i no arribar a la foto veiem un munt de pastanagues (jo malauradament aquesta vegada anava d'incognit). L'ideia fer la carrera a ritme i er-la tots junts. Abans de la sortida se'ns afegeig en Ramon_bdn i començem a baixar cap a Entença. Ja en la baixada rebo les primeres amenaçes d'achazus en properes carreres (ella ja sap de qui parlo :love: :love: :love:). Pujant per entença ens trobem amb el Pinelli, Manu1.1, David77 i el gran Profe (si no surtes als seus videos es com si no haguesis estat allà). Com tots el de la barqueta en tenim una imatge dintre de Corredors i no ens podem deixar veure amb segons quina gent, els deixem ràpidament  :666: :666: :666:.

Seguim a bloc i enfilem Sarrià i de camí a Vallvidrera. Aqui comença la cursa i per no cremar al grup afluixem una mica el ritme. quan ja penses que has pasat lo pitjor et trobes la pujadeta de Vallvidrera poble que et trenca el ritme, peró ja es comença a veure el Pirulí. Aqui el grup es trenca una mica i en fem un subgrup que es despenja uns 10m, peró ens quedem amb el company i el portem a ritme. I com que es la cursa de l'amistad em fot l'achazu a 10m de l'arribada...que kbrn, peró no diré noms  :whistle: :whistle:

L'arribada una bosa que ja voldrien altres curses de pagueti, coca i funiclar gratis de baixada. Si puc l'any proper repetim...i lo del temps lo de menys, peró varem fer lo que haviem dit que fariem abans de sortir. entreno amb pitrall de conya.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

02 Nov 2015 20:37 #40 per teresa57 (Visitant)
Un altre cop, he pogut gaudir  amb aquesta magnifica Cursa de l'Amistat encara que les cames no tiraven....  :P :P
Un plaer estar mab tants  companys correcats i sobretot volia felicitar a la Iris Poledancer per ser la seva primera Cursa de l'Amistat, i l'ha fet de forma magnífica. Ets una campiona, Iris !!  :yipi: :yipi:

També volia donar les gràcies al Manel59 per tirar de mi tota la cursa  :love: Aquest any, si no és per tu, no l'acabo, i pujo a la furgo que portaven darrera tota la cursa, i que el company Rafa Barrachina ( gràcies pels teus ànims !! ) tan discretament ha dit que tiravem d'ella  :intello:  Anava ben petada  :P :P  !!!

Però malgrat tot, ha estat una cursa estupenda, com sempre, i agrair a la Myrna Mates, a tots els voluntaris, la seva magnífica organització, i als fotògrafs que van fent fotos mentre corren, així com si res.... :oh:  CarlesCat  i  David Patan  i un altre company corredor, Gustavo Alonso.
Fins l'any vinent !!!

Tots junts, podrem.
ll*ll

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats