TAST DE LA MITJA 30-10-15 9H DISSABTE

TAST DE LA MITJA 30-10-15 9H DISSABTE

20 Oct 2015 07:43 #1 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Crec que no esta obert el fil  eltast.lamitja.cat/

Aquest any anirem a doblar dissabte i diumenge. A ritme tranqui per fer preparació i disfrutar del ambient.  :great:

Queda a prop de casa i sempre va de baixada,    :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 08:57 #2 per (Visitant)

Francesc agafaràs el servei de bus?? Jo en aquesta miraré d'anar ràpid i a l'altra piano piano...  :whistle: :P

21 Oct 2015 13:16 #3 per FRANCESC57 (Associat/da)
Estimat Xavi: :love: :love:

Tete, aniré amb el bus que surt de les pistes de Granollers i ens porta fins a La Garriga Polígon.

Jo no aniré ràpid, després de la lesió a l'isquio no vull forçar amb velocitat, si amb trenco adéu Behoia.

Per tant, penso que anar a un ritme de 5:15 / 5:20 encara que tingui sensacions per anar millor. De tota manera, podem compartir el previ i la pots cursa, que serà un plaer fer-ho amb tu.  :love: :love: :love:

Salut companys.

24 Oct 2015 14:21 #4 per TOCIBDN (Associat/da)
Alla hi sere per intentar encara que sigui per poc, baixar dels 40'.

A veure com es comporten les cames.

Ens veiem! :yipi:

27 Oct 2015 23:06 #5 per XiK3ta (Visitant)
He esperat fins lúltim moment, però al final m'he inscrit! Ens veiem dissabte!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

28 Oct 2015 00:33 #6 per (Visitant)

:party:  :party:  :party:

28 Oct 2015 12:02 #7 per (Visitant)

Recollida de dorsals i obsequi 10K i 5K

El dijous 29 d’octubre (de 16 a 20 h) i el divendres 30 (de 10 a 14 h i de 16 a 20 h) al gimnàs l’Espai de Granollers (Pg. Conca del Besòs, 12, Granollers).
El dissabte 31 d’octubre de les 8 h a les 9 h al gimnàs de les pistes d’atletisme (C. Camp de les Moreres, s/n., Granollers).

Hi haurà servei d’autobusos de Granollers a la Garriga, el dissabte a partir de les 9 h des de les pistes d’atletisme de Granollers. Qui el vulgui fer servir ho haurà de fer constar a la butlleta d’inscripció.

30 Oct 2015 09:44 #8 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Per lesió d'un company  :aww: , tinc un dorsal lliure i gratuït per algun associat que vulgui fer-la, i no tingui dorsal.  :yes: :yipi:

Salut

30 Oct 2015 20:06 #9 per socanna (Associat/da)
Jo també vinc demà 8)
Ens veiem companys :party: :party:

Mai més caminarem sols

31 Oct 2015 12:42 #10 per (Visitant)

Moltes felicitats Xik3ta per la MMP.  :party: Ets una crack i arribaràs a fer el temps que et proposis!!! Moltes gràcies per l'agradable pre-cursa i que vagi molt bé la Behobia igual que a la resta, Socanna, Olga, Xirau i Francesc (no t'he vist!!!!  :whip:). Que tingueu molt bona cursa però sobretot gaudiu de la ciutat i l'ambient de la carrera!!!  :yes:

Jo per la meva part també content tot i fer 6 segons més que a Manresa. Seguirem entrenant cara a Sevilla!!!!

31 Oct 2015 14:06 #11 per TOCIBDN (Associat/da)
Bona cursa avui.

Per mi era un test a veure com estic de rapid, i la veritat que m'he sorpres lo facil que corria.  :surprised:

Temps final 38' 39" o lo que es lo mateix tan sols 1" mes lent que l'any passat, aixo don molta confiança de cara a la marato de Vlc, aviat decidire barqueta, i potser lluiti per MMP.  :yipi:

Apa, fins la proxima!  :party:

31 Oct 2015 14:37 #12 per FRANCESC57 (Associat/da)
Avui poca relació amb els correcats:  :aww:

A socanna l'he vist esmorzant en un bar de Granollers, però estava en una taula plena de gent, al seu ambient i jo no volia tallar-li el rotllo, després ja no l'he vist més.  :great: :love:

A XiK3ta l'he vist escalfant, però com no hem parlat mai m'ha donat,  :oops: :oops:  llavors també l'he vist durant la cursa. Felicitats per la MMP.

A TOCIBDN l'he vist escalfant, però no em coincidit per saludar-nos. Molt bona cursa.  :great:

Al Tete l'he vist escalfant també, jo estava al seu darrere, llavors he pensat: "quan doni mitja volta ens saludarem"... però ha girat a un costat per un carrer lateral i l'he perdut. Estic molt trist de no haver pogut saludar-te.  :love: :love: :love:

Bé, l'objectiu de la meva cursa, era no fer-me mal i no refredar-me més del que ja estic, de moment que sembla que l'objectiu ésta fet. Al final he fet 48:20, ho podia millorar i fer meu MMP de sub 48, però avui no era el meu objectiu, no puc ni imaginar-me lesiona-rme i no puguer fer la Behoia.  :yipi: :yipi:

Bé una abraçada a tots i tinguem molta salut.

31 Oct 2015 14:51 #13 per TOCIBDN (Associat/da)
Gracies Francesc!

Fes bondat i a tope a Behoia!

A veure si ens saludem a la proxima!

A reveure!

31 Oct 2015 17:38 #14 per jacuco (Visitant)
Unes "quantes" fotos d'aquest matí a Granollers.
goo.gl/photos/BzTyHPxnP4DuVNkr5
Salut.

31 Oct 2015 18:47 #15 per socanna (Associat/da)
Francesc em sap greu que no t'he vist...... soc molt despistada... :frown: El proper dia no et tallis i vens a saludar, que estava voltada de noies guapes :party: :party:

Jo he pogut saludar algun correcat xirau, TOCIBDN, a la sortida, i després al Tete Xavi i la XiK3ta a l'arribada :yipi: :yipi: felicitats a tots companys. Jo he gaudit molt amb el dia espectacular que feia. El meu temps final 43' 09''
Demà a fer els 10 de Pont de Vilomara, i diumenge ens veiem per Behobia :party: :party:

Mai més caminarem sols

31 Oct 2015 21:50 #16 per XiK3ta (Visitant)
Crec que només quedo jo per contestar  ;)

Cursa agradable tot i la caloreta, però què he de dir, ha caigut MMP. Per fiiiiii he baixat dels 55'.  :party:

Gràcies per la companyia Tete Xavi abans de la cursa i pels teus ànims.

A tots els correcats que he vist Francesc, escalfant i després durant la cursa i Socanna enhorabona per la cursa. A veure si a la Behobia podem parlar  :mdr:
A la resta no em sona haver-vos vist

Vagi bé demà  a tots els que dobleu Socanna, Francesc,  Tete...  Sou uns cracks!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats