- Missatges: 168
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jo com Manel59 he sigut molt generos amb els meus comentaris per que la cursa pot ser molt guapa i una gran festa.Déu n'hi do... prestigia tant a Dir com a Guàrdia Urbana... :frown:
En el meu cas, vaig tira per el centre de la diagonal per que era impossible passar però un cop es girava a la dreta als 500mts hem vaig ficar entre els participants saltant mobiliari urbà, per que imaginava que al final estaria tancat amb tanques i no es podria girar a la dreta.
El pitjor va ser el tram final a falta d’uns 800mts per diagonal mar corrent amb els cotxes de cara que venien en direcció contraria per que no es podia passar per el carrer habilitat per corredors, alguns cotxes s‘apartaven però suposo que els “emprenyats”.
Es una cursa guapa, però…
Tot i així 4 cues per gairebé 10000 persones (en teoria, a la pràctica mooolts menys) són clarament escases. I més si no tens marge d reacció i reforces de seguida amb més gent repartint.Yo fui a recoger el dorsal el sábado y lo recogí en 5 min, creo que por la previsión de lluvia mucha gente fue el viernes y por eso las colas.