Cursa Dir Guàrdia Urbana, 8/5/16, 8:30h

Cursa Dir Guàrdia Urbana, 8/5/16, 8:30h

10 Mai 2016 18:23 #21 per Angel.gd (Visitant)
Hice la Cursa Dir Guardia Urbana, mi tercera participación en 10k.
La sensación de correr por la Diagonal es espectacular, es un buen circuito y bien señalizado, este año hice 43.53 mi mejor tiempo es un circuito ideal para correr sin grandes giros que te permite ir a ritmo, a partir del km 7 tienes que ir concentrado porqué el cuerpo empieza a bajar el ritmo sin saber porqué es cuestión de dar una vuelta más a las piernas si al principio no te has pasado.

Yo fui a recoger el dorsal el sábado y lo recogí en 5 min, creo que por la previsión de lluvia mucha gente fue el viernes y por eso las colas. La recogida del dorsal es un poco caótica y tiene mucho que mejorar, pero los que tenemos experiencia en la Behobia ya no nos asustamos de nada.
La cursa de 5km ya pintaba caótica, era previsible lo que pasó, es normal y es que es muy díficil hacer un carril solo para los de 5km. Lo mejor es hacer 10k únicamente, si hacen los 5km antes los primeros del 10k pillarían a los del 5km y además el funcionamiento del guardaropa sería mucho peor.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2016 22:47 - 10 Mai 2016 22:53 #22 per Manel59 (Visitant)
Hola a tots i totes,

Jo també vaig participar i mai havia vist una organització TANT MILLORABLE, per ser MOOOOLT generós. Errades molt importants (cues interminables, sortida dels 5 km aberrant, guardaroba caòtic, base de dades errònia....), anunciades una setmana abans i que no es van rectificar.

Igual que la Teresa57, jo no consto com a Correcats (Jorfer, vaig fer 55:03  8)), i al cercador no surto per que a la base de dades no tenen ñ i posen un interrogant.

Un 10 pels voluntaris que van fer els que varen poder!!!!

Una llàstima.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

11 Mai 2016 11:48 #23 per Running.es (Visitant)
Hola a tots!!!
Una mica tard, però hem publicat les fotos de l'arribada de la Cursa Dir que es va córrer dissabte
Podeu trobar-les aquí: running.es/fotos/las-fotos-de-la-cursa-dir-2016#.VzL4zvmLQdU

Es poden descarregar de forma gratuïta i sense marca d'aigua!
Esperem que us agradin
Salut!!!

11 Mai 2016 14:47 #24 per joseluisblanco (Associat/da)

En el meu cas, vaig tira per el centre de la diagonal per que era impossible passar però un cop es girava a la dreta als 500mts hem vaig ficar entre els participants saltant mobiliari urbà, per que imaginava que al final estaria tancat amb tanques i no es podria girar a la dreta.

El pitjor va ser el tram final a falta d’uns 800mts per diagonal mar corrent amb els cotxes de cara que venien en direcció contraria per que no es podia passar per el carrer habilitat per corredors, alguns cotxes s‘apartaven però suposo que els “emprenyats”.
Es una cursa guapa, però…

Déu n'hi do... prestigia tant a Dir com a Guàrdia Urbana...  :frown:

Jo com Manel59 he sigut molt generos amb els meus comentaris per que la cursa pot ser molt guapa i una gran festa.

12 Mai 2016 13:08 #25 per Dani (Associat/da)
https://www.facebook.com/joseluisblanco/videos/vb.1485382815/10209561072052064/?type=3&theater

Ja em van comentar el tema de les cues. Penòs. Estava apuntat i al final no vaig poder córrer. Volia debutar aquí i ja crec que no la faré mai. Quin desastre el tema de 5km i PERILLOS.

Al Strava, moooolta gent super contenta per fer MMP. Ja he vist que a molts us va anar de conya. Us proposo que organitzem cursa del Tibidabo a Plaça Espanya, pluja de marques  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Aquesta marca no val per res.

O potser sí, a la categoria de "curses amb baixada" juntament amb Granollers.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

12 Mai 2016 13:59 - 12 Mai 2016 14:03 #26 per Danigoal (Associat/da)
Un altre que la va fer aprofitant que em van deixar un dorsal pels 10km.

Per parts:
1- recollida de dorsal: en aquest cas, no vaig fer la cua (el van recollir per mi) però vaig estar divendres i com diueu la cua i la espera era interminable. Crec que faltava una mica més d'informació pq quan arrivaves, com la cua sortia del recinte semblava una cua única quan en realitat després es dividia cada 2500 números, i excepte la primera les altres eren relativament curtes. I com molt bé apunta l'Angel, tb va ser una  mica de casualitat perque molts van anar el primer dia i al segon hi havia poca gent

Yo fui a recoger el dorsal el sábado y lo recogí en 5 min, creo que por la previsión de lluvia mucha gente fue el viernes y por eso las colas.

Tot i així 4 cues per gairebé 10000 persones (en teoria, a la pràctica mooolts menys) són clarament escases. I més si no tens marge d reacció i reforces de seguida amb més gent repartint.

2- cursa: calaixos amplis (potser pel numero de gent es podia afegir algun). Jo tenia dorsal del tercer calaix i a poc minuts de la sortida al calaix 2 encara hi havia moltísim espai. Un company i jo a falta de poc per la sortida ens vem avançar  :oops: :whip: al calaix 2 per estar més aprop de la llebre de 40', però crec que ni hagués fet falta. La sortida és la més fluida que he fet en temps  :yes: Perfecte.
I en el meu cas, la cursa també sense problemes.
Un però: alguns kms mal col·locats  :mad: Sorprén en una cursa en linia recta i evidentment no és que no tinguessin altres llocs per possar-los. Vaig marcar els km3, km5, km8, km9 i meta. L'ultim km era llarg sí o sí uns 100m (apart del que el gps es va anar). Vaig fer el km anterior en 4'11" i aquell últim en 4'40"!!! i us asseguro que no vaig afluixar
Això va fer equivocar fins i tot a les llebres, clar. Jo les vaig atrapar i superar al km8 i tot i acabar per devant no vaig baixar de 40' (40'15, ells devien fer 40'25-40'30). Analitzant-ho després pel track del gps l'error devia estar entre els km5 i el km8 allà tot i que el gps va marcar 2'95km i semblava que gairebé estava ben situats, per temps els vaig fer en 11'34", quan ja devia estar anat a 4'. Aquí estan els 100m i els 30" que es van "recuperar" al final   :'(

De la recollida de bosses del guardaroba ja no afegiré res més, ja està dit

Respecte el tema marques, crec que la meva (40'15") és perfectament equivalent a la de L'H en pla (41'20") o la de la setmana passada a Sant Quirze (42'30") en un circuit duret puja-i-baixa, així que satisfet  :yes:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats