Cursa Dir Guàrdia Urbana, 8/5/16, 8:30h

Cursa Dir Guàrdia Urbana, 8/5/16, 8:30h

13 Gen 2016 14:27 #1 per (Visitant)

Cursa de 10 Km's. Aquí teniu la web...  :whistle:

www.dir.cat/cursa-barcelona/Home.aspx

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2016 17:26 #2 per Ramon_B (Associat/da)
Inscrit !

Serà la primera vegada que la puc fer i m'ha sortit barateta 5 €  :whistle:

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

13 Gen 2016 18:55 - 14 Gen 2016 16:21 #3 per Richy (Associat/da)
Hola, jo també m'he fixat, pero es molt possible que sigui el mateix dia que la de Sant Quirze :love: o sigui que va a ser que no.

14 Gen 2016 16:40 #4 per MindTwist (Visitant)
Hombre, doncs per 5E, vamos allá...!

15 Gen 2016 10:11 #5 per pereramo (Visitant)
apuntat

29 Mar 2016 20:03 #6 per Trivix (Associat/da)
Inscrit!! :party:

29 Mar 2016 20:38 #7 per Dani (Associat/da)

Hola, jo també m'he fixat, pero es molt possible que sigui el mateix dia que la de Sant Quirze :love: o sigui que va a ser que no.

Aquest any no coincideixen.

Ostres, 5 euros, bon preu !

M'encantaria fer-la al revés. Digueu-me tocacollons  :mdr: :mdr: :mdr:

Potser debuti tot i que li haurem de posar * a la marca, o potsre ** o ***

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

05 Abr 2016 21:31 #8 per ericmm (Associat/da)
twitter.com/ClubsDiR?ref_src=twsrc%5Etfw

Clubs DiR ‏@ClubsDiR  Hace 8 horas

Aquest any la Cursa DiR també tindrà format 5KM! inscriu-te abans del dia 7 d'abril i aprofita el 50% de descompte bit.ly/1MaOjlH

17 Abr 2016 13:09 #9 per Dani (Associat/da)
Inscrit.

Serà el meu debut en aquesta cursa peculiar.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

18 Abr 2016 19:50 #10 per dlozano (Visitant)

twitter.com/ClubsDiR?ref_src=twsrc%5Etfw

Clubs DiR ‏@ClubsDiR  Hace 8 horas

Aquest any la Cursa DiR també tindrà format 5KM! inscriu-te abans del dia 7 d'abril i aprofita el 50% de descompte bit.ly/1MaOjlH

Ojo que el formulari de 5KM y 10KM es idèntic i al resum abans de confirmar no posa a quina modalitat correspon. Es una mica xapusa ja que l'enllaç al reglament del propi només posa informació del 10K
Utilitzeu el formulari navegant per la seva web millor.

No sé si es pot posar pero tinc codi descompte de la marató del 15%, si algú vol probar que envii un missatge.

10K       38:18 Sagrera 2017
Mitja 01:22:44 Barcelona 2018

08 Mai 2016 14:45 #11 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda

cursa pasada per aigua, una pluja agradable, pero alhora perillosa, per el terreny mullat; es una cursa amb un perfil favorable, però que es complica a partir del Km 7, hi ha una inexplicable baixada de ritme , no sè el motiu, però es el que succeix,  2  primers km a 3´50, el tercer ni idea, i el quart curt, del cinquè en endavant, he passat de mirar el rellotge, i només l´he mirat el darrer Km, que crec que ha sortit més llarg, per compensar altres Km, mes curts, temps final: 38´36

un temps que amb calor, i amb un altre perfil, el resultat haguès sigut un altre, potser un 39 llarg,

Cursa ben organitzada, avituallamment correcte, i guardarobia ràpid, tenint en compte el volum de gent, Repetirè,

Fins un altra.

08 Mai 2016 17:29 #12 per Ramon_B (Associat/da)
Primera participació a aquesta cursa marcada pel caos de l'organització en alguns aspectes (recollida pitrals i recollida roba)  :grrrrrr:

També per la planificació de la sortida de la prova de 5 Km ja que el cap de cursa ha hagut de passar per la vorera per avançar els miler de corredors que encara corríem la prova de 10 Km)  :surprised:

Terra lliscant i perillós pel plugim que ha caigut tota la cursa. Temps 51'26'' a ritme de 5'09''/Qm millor marca de l'any. :party:

La lleugera baixada del tram inicial ha ajudat una mica  :whistle:

Molt satisfet !

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

08 Mai 2016 17:53 #13 per Chute (Associat/da)

També per la planificació de la sortida de la prova de 5 Km ja que el cap de cursa ha hagut de passar per la vorera per avançar els miler de corredors que encara corríem la prova de 10 Km)  :surprised:

Això de fer dues distàncies simultànies quan una cursa ja és prou multitudinària, no hi soc gaire partidari. De fet a L'Hospitalet ja hi va haver problemes pel mateix.

08 Mai 2016 22:44 #14 per Guiri (Associat/da)
Nova MMP 38:47, primer sub-39, i primera vegada amb tots els kms sub-3'54. Estic molt feliç pero entenc que no es real, ja toca fer sub'39 de veras a la Maquinista o Nou Barris. Soc irlandés pero mai havia fet una cursa amb pluja! Tot va anar bé i l'unica queixa seria la posició del marcador del km9.

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

08 Mai 2016 22:53 #15 per joseluisblanco (Associat/da)
reconec que he "retallat", però per algun lloc haviem de passar, crec que haurem avançat a uns 4.000 participants en 5km

GPS connect.garmin.com/modern/activity/11599...0#.Vy-BkXTpzUI.email

Vídeo de la "sortida" www.facebook.com/joseluisblanco/videos/v...2064/?type=3&theater

Una sugerencia a l'organització, amb aquest model de cures, el millor 5km a les 8.30h i 10km a les 8.45h

09 Mai 2016 12:36 #16 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Fa temps que no feia una cursa d'asfalt, i aquest diumenge em vaig deixar caure un altre cop per uns cursa popular. Amb el dubte que tenia si podia apropar-me als meus millors ritmes, i constants per un terreny pla (degut que porto un any només entrenant per muntanya pràcticament...), vaig agafar la decisió d'ajudar a un company meu a probar de fer la seva MMP, la seva intenció era el sub 45, doncs no va aconseguir només el sub 45, sinó que també el vaig portar fins a la línea de meta fent un temps de 42'25"!!! La veritat que no s'ho creia ell mateix, però va ser un dia èpic (la pluja li ca donar més aquesta imatge èpica a l'arribada jiji). Doncs resulta que inclús jo vaig millorar marca en aquesta prova respecte a la meva anterior participació. Ell va tornar a casa amb un gran somriure ple de felicitat, però jo vaig tornar a la meva molt satisfet. Gaudeixo més ajudant a aconseguir els reptes de la meva gent que els meus propis. Gran matí de diumenge.

Per últim afegeixo el que alguns ja han comentat anteriorment, penso que l'organització té molta feina a fer, han de fer una recollida de dorsal més còmoda, donar l'opció dels que som fora de Barcelona, poder recollir el teu dorsal el mateix dia de la prova, i sobretot han de millorar el sistema de recollida de les teves pertenencies al guarda-roba, jo vaig estar mitja hora esperant, i tenia a tota la gent del meu darrere a sobre meu empenyent.

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

09 Mai 2016 17:35 #17 per quico peinado (Associat/da)
Hola a tod@s,

Yo ayer corrí el 5km. Como estoy volviendo de una temporada en el dique seco por varias lesiones y ya con solo un mes de entrenamiento serio encima, pensé que era mejor lanzarme a la prueba corta y si además tenía pinta de ser un circuito rápido pues mejores sensaciones para mi vuelta a las cursas.

Hoy tengo claro que me equivoqué. Esta es la crónica de una cursa desastrosa, mal organizada (al menos para el 5km), pero algo de lo que en parte tengo la culpa, pues todo apuntaba (y avisaba) al drama:

Llego a la salida (cajón único), sobre las 8:15 y comienzo a calentar. Estaba muy tranquilo, con poca aglomeración. Al final fuimos unos 300. A las 8:45 comienzan a pasar los primeros del 10km. En ese momento pensé que había sido buena idea apuntarme: iba a ver la carrera grande y luego a correr, un plan estupendo. Al poco rato empiezo a darme cuenta del drama, cuando empieza a llegar toda la gente que bajaba por Diagonal y nosotros a punto de salir. Nos teníamos que incorporar al 10 km de golpe, a los 50 metros de la salida. En la salida veo a Jose Luis Blanco, Andrés Acuña, Inna Lebedeva y un chico muy joven pero con pinta de correr como el rayo: Toni Baños. Pienso que con esos galgos y con algún@s más que también saldremos rápido va a ser un lio. No me equivoco y en la bajada Jose Luis tira para el carril central de diagonal. Yo al tomar la curva, para irme al carril central también, caigo y acabo con las brazos por delante, como si me hubiera tirado de cabeza a la piscina. Me levanto con la rodilla herida y el dorsal colgando y decido tirar para adelante sin pensar demasiado. Intento concentrarme en la carrera y llevar el ritmo que tenía previsto.

Después de pasar por la calle Castillejos y Badajoz dando tumbos y saltando por las aceras en plan carrera de obstáculos llegamos finalmente a Diagonal. Me incorporo a un grupo de atletas del 5km que se me habían ido tras la salida y decidimos meternos en el carril central de diagonal. De allí hasta el fórum corremos por el carril bici, pues la calle estaba llena con los corredores del 10km. Imposible ir a un ritmo alegre por allí. En el tramo de diagonal la primera chica, Inna Lebedeva, se pone detrás de mí y me sigue. Decido entonces concentrarme en mantener un ritmo estable y que vaya cómoda hasta meta. Al menos le habré echado una mano para ir a ritmo y mi carrera servirá para algo, pienso. Llegando al fórum ya no hay escapatoria y tenemos que meternos en el asfalto donde corren el resto de corredores del 10 km. Voy gritando por la izquierda para que nos dejen paso y cuando doblamos para dirigirnos a la meta por Passeig del Taulat tenemos que ir sorteando coches y corredores para no quedarnos parados.

Al final ella aprieta y se va. Empiezo a estar un poco harto de tanto esquivar y de jugarme el pellejo entre los coches. A pocos metros de la meta intento esprintar, pero es imposible con tanta gente. Al final me sale 18:06. Contento, pues si hubiera tenido pista libre y sin caída hubiera bajado de 18 sin problemas en mi primera carrera después de la lesión de tobillo y la fractura por stress del pie izquierdo. Parece que lo de las plantillas es buena idea, no como apuntarme al DIR Guardia Urbana 5km, una idea horrible!!!

10 km: 35:48 (Nassos 2017)
Mitja: 1:18:39' (Mitja Granollers 2018)
Marató: 2:52:44 (Barcelona 2015)
24 hores equips: 1r classificat 2016 i 2017

09 Mai 2016 19:35 #18 per joseluisblanco (Associat/da)
Quico espero que estiguis millor, per que la teva caiguda a la baixada i als primers metres era molt perillosa.
En el meu cas pensava que algun vehicle obriria cursa, però la meva sorpresa es que uns segons abans de la sortida no veia cap. El retard de 6 minuts va ser encara pitjor, per que el que va produir es que durant aquest 6 minuts més participants es “fiquessin” davant.
En el meu cas, vaig tira per el centre de la diagonal per que era impossible passar però un cop es girava a la dreta als 500mts hem vaig ficar entre els participants saltant mobiliari urbà, per que imaginava que al final estaria tancat amb tanques i no es podria girar a la dreta.
El pitjor va ser el tram final a falta d’uns 800mts per diagonal mar corrent amb els cotxes de cara que venien en direcció contraria per que no es podia passar per el carrer habilitat per corredors, alguns cotxes s‘apartaven però suposo que els “emprenyats”.
Es una cursa guapa, però…

09 Mai 2016 22:00 #19 per teresa57 (Visitant)
Jo també vaig fer la cursa Dir GU, i puc dir que dubto que la torni a fer. Ho sento. Però és així.  A banda dels problemes que han dit ja altres companys quant al repartiment de dorsals, ( vaig patir 3/4 d'hora d'espera quan es podia fer molt més resolutiu amb els mateixos mitjans que tenien ), sortida dels 5 km aberrant,  i detalls  que em van sobtar molt dins d'un ambient esportista, vull remarcar que un altre problema ha estat que les dades dels participants no han estat traspassades correctament a ChampionChip, concretament jo no surto com a Corredor.cat. No surt, en el meu registre de la prova, cap club ni associació.  I no soc la única que li ha passat, a banda  que han anotat malament alguns cognoms... i això és conseqüència de les dades aportades per l'organització.  Jorfer, se't gira feina si vols saber els temps dels correcats que vam participar, ens hauràs de buscar amb lupa, perquè no surtim tots si ens busques com a associació !! :whip:

A banda de tot això, va estar un plaer poder fer tota la cursa amb la Mercè008  i entrar juntes.  :love:

I repeteixo, malgrat que és una cursa que crec que podria donar molt de si, pel seu recorregut i els mitjans que sens dubte té, és una pena que hagi estat tant malament gestionada.

Tots junts, podrem.
ll*ll

10 Mai 2016 13:42 #20 per gorka (Associat/da)

En el meu cas, vaig tira per el centre de la diagonal per que era impossible passar però un cop es girava a la dreta als 500mts hem vaig ficar entre els participants saltant mobiliari urbà, per que imaginava que al final estaria tancat amb tanques i no es podria girar a la dreta.

El pitjor va ser el tram final a falta d’uns 800mts per diagonal mar corrent amb els cotxes de cara que venien en direcció contraria per que no es podia passar per el carrer habilitat per corredors, alguns cotxes s‘apartaven però suposo que els “emprenyats”.
Es una cursa guapa, però…

Déu n'hi do... prestigia tant a Dir com a Guàrdia Urbana...  :frown:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats