- Missatges: 151
Autor del tema
Hola a tohom,
[move]sol·licitem guia per acompanyar en Jaume Bajo a un ritme aproximat de 4:30' [/move]
Gràcies!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Creia que avui estaria més petat!!
Moltes gràcies pels teus ànims!!! Company!! :yipi:Jo, pels que em coneixeu, volia córrer la cursa, pero la lesió de fa 8 dies m'ho va impedir i fins dintre d'un mes no podré tornar a calçar les sabatilles. Ahir a Can Mercader donant aigua i avui a aquesta que tanta il.lusió em feia córrer.
Tot i fer la "mateixa cursa" les meves sensacions/percepcions i les teves deuen ser ven diferents es un plus llegir cròniques de tàndems i veure les similituds i les discrepàncies, a la següent no "t'escaquegis" i relata els fets en primera persona que també alliberen tensions/frustracionsAnava a fer crònica però veig que el JRDi69 ja l'ha feta per mi, m'ha fet de llebre, m'ha animat molt y a sobre fa la crònica no te preu....
![]()
Recuperat i cuidat i si et serveix a Nou Barris sub54 ritme 5:25 aquí hem tensFeia temps que no patia tant en una cursa, que si no fos per la insistència i els ànims d'en JRDi69 segurament hauria fet molt pitjor temps, ja que en molts trams m'era impossible respirar. :grrrrrr:
La tos segueix i amb més intensitat :'(, espero estar recuperat a Nou Barris per almenys poder fer un paper digne.
Un plaer :^^: :happy:Moltes gràcies per tot JRDi69 , :yipi: :yipi: O repetim segur
, ara no pesis que et faré jo de llebre ehh :rofl:
Jo, pels que em coneixeu, volia córrer la cursa, pero la lesió de fa 8 dies m'ho va impedir i fins dintre d'un mes no podré tornar a calçar les sabatilles. Ahir a Can Mercader donant aigua i avui a aquesta que tanta il.lusió em feia córrer.
He detectat poca presència correcat, no??
Jo, pels que em coneixeu, volia córrer la cursa, pero la lesió de fa 8 dies m'ho va impedir i fins dintre d'un mes no podré tornar a calçar les sabatilles. Ahir a Can Mercader donant aigua i avui a aquesta que tanta il.lusió em feia córrer.
He detectat poca presència correcat, no??
Ja desconcertat arriba una catifa de pas intermig que no se que es, el 5 ja :eyes: (serà el 3,5
)