3r any consecutiu que faig aquesta cursa, des de que la vaig descobrir, i espere que siguen molts més.
Ha sigut l'any que menys he patit, vaig aconseguir trobar el ritme "còmode" de eixida que em permetria fer-la sencera sense parar a caminar i fer una mica "de menys a més", una mica només eh! jeje
Vaig començar al costat de
NoSurrender sense posar-me davant en cap moment i intentant no xarrar massa i em va saber molt mal quan de repent em va dir que parava a caminar. Em sentia culpable per si haviem anat massa forts d'eixida i no sabia que fer, vaig afluixar el ritme i al poc em va passar ella, jo vaig continuar al ritmet perquè veia que anava més còmode i passavem per una zona dura de collons (el dissabte havia fet un reconeixement en bicicleta dels 8 primers kms i ja ho havia notat!). Així, ella i un home em van traure uns metres i crec que va ser en el següent avituallament que els vaig passar jo en aturar-se per beure. La vaig veure bé, animada i decidida a arribar amb aquesta estratègia

així que millor no atabalar. Ací ja vaig decidir seguir a la meua i el repte era només fer-la sense parar.
Havia comentat ací la setmana prèvia que tant feia un 9% que un 6% però ara em desdic. Després d'aquets dos kms molt durs propers al 10% i sense descans, venen kms més suaus en els que trobes petits descansos on recuperes una mica l'alè i les cames. Supose que els dos anys anteriors no ho havia notat. El 1r perquè vaig a anar a tope i apretaria el ritme en aquestes zones, i el 2n perquè anava sense entrenar i tot em feia mal a tot arreu

El cas és que crec que si vas una mica entrenat i ixes conservador sí que notes els descansos. En el meu cas estava sorprès de com podia mantindre el pols en zona aeròbica tota la estona (per sota 150) quan els altres anys vaig anar disparat per sobre de 160.
Així passaven els kms i anava animant-me perquè em veia que no patiria i això ja és molt ací :happy: Un altra característica d'aquesta cursa és la quantitat de temps que tens per pensar en les teues coses :he: quina solitud i tranquil·litat! els paissatges ,com sempre, una canya! aquesta vegada uns nuvols no deixaren veure el Pedraforca i de Bagà cap a Berga es veia una boira espesa. I tu per damunt de tot i amb un sol i llum espectaculars. Impresionant!
Els últims kms, coincidint amb la zona sense bosc, el temps començà a empitjorar. Vaig decidir apretar una miqueta i finalment vaig arribar molt content en 2h22' i pico (just enmig de 2h15 i 2h30 que m'havia autopronosticat :he: )
Vaig saludar a
RafaBarrachina que ja estava recuperadíssim avituallant-se, carrerón el seu

Temps just per fer-los una foto a ell i a
Jorditogores i que me la feren a mi amb el cartell, i de menjar una mica abans que es gelaren les mans.
NoSurrender va arribar just quan començaven a graniçar.

La arribada dels últims ja la vam veure des de l'autocar.
En fi, gran experiència com sempre.
Agafem la paraula de tots els que dieu que la fareu l'any vinent!! eh
pinelli31 ?

i
Jorditogores , a veure si convences a uns quants del Komando Kanyero
Salutacions
PD:
NoSurrender , he pensat en el teu repte i crec que no em convenç

És molt [move]
FRIKI![/move]
Jo intentaré fer-la un cop l'any pel maig